AnonymBruker Skrevet 13. august #1 Skrevet 13. august Har du balkong,veranda,terrasse,altan eller ingen av delene? Anonymkode: 1005b...7cf
AnonymBruker Skrevet 13. august #4 Skrevet 13. august Har to balkonger, en på hver side av leiligheten (soverom + stue). Anonymkode: 20e17...ee3
AnonymBruker Skrevet 13. august #5 Skrevet 13. august Terrasse på 15 m2, vestvendt Anonymkode: 17ad8...25b 1
AnonymBruker Skrevet 13. august #6 Skrevet 13. august balkong på ca 8m2. vendt mot øst. Anonymkode: 0cf9a...b4a 1
Nevian Skrevet 13. august #7 Skrevet 13. august Har to balkonger. Én med utgang fra kjøkkenet - den har kveldsol. Den andre er fra stua og har sol på ettermiddagen. Begge er omkring 10 m². 1
AnonymBruker Skrevet 13. august #8 Skrevet 13. august Innglasset balkong med kveldssol. Veldig varmt om sommeren, men da åpnes glasset helt. Ellers i året (selv på vinteren) er den helt nydelig Anonymkode: 1aba4...bcd
AnonymBruker Skrevet 13. august #9 Skrevet 13. august Har 2 verandaer og 1 terasse Anonymkode: 2b9aa...495
AnonymBruker Skrevet 13. august #10 Skrevet 13. august Hva er forskjellen på terrasse og veranda? 🙈 Jeg har en terrasse (tror jeg). Den får rett ut fra kjøkken i 1.etasje og er på en måte på bakkenivå. Den er ca. 40kvm. Ganske stor, delt inn i soner. Elsker den! Anonymkode: 2061f...6af
Mufasa90 Skrevet 13. august #11 Skrevet 13. august Balkong i stuen. Sol hele dagen og litt utover ettermiddagen.
AnonymBruker Skrevet 13. august #12 Skrevet 13. august Har innglasert balkong kan skyve vinduene helt opp. Jobber ikke og har morgensol. Fantastisk og sitte med morgenkaffen der i sola utrn noe innsyn! Fantastisk og kunne sole meg når det er mye vind også og sitte i sola på vinteren da er det blir godt og lunt inne når sola skinner inn på vinteren. Anonymkode: 9152a...450
AnonymBruker Skrevet 13. august #13 Skrevet 13. august En på hver side av leiligheten, ut fra kjøkkenet og ut fra stuen Anonymkode: 27d75...3de
AnonymBruker Skrevet 13. august #14 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva er forskjellen på terrasse og veranda? 🙈 Jeg har en terrasse (tror jeg). Den får rett ut fra kjøkken i 1.etasje og er på en måte på bakkenivå. Den er ca. 40kvm. Ganske stor, delt inn i soner. Elsker den! Anonymkode: 2061f...6af https://www.arkitektsandmark.no/balkong/ Anonymkode: 2b9aa...495 1
AnonymBruker Skrevet 13. august #15 Skrevet 13. august Har to terrasser, 1 liten på 10 kvm og en stor på ca 100. Bruker ikke hele den på 100. Har også en balkong på 6 kvm utfor soverommet Anonymkode: 45344...fe2
AnonymBruker Skrevet 13. august #16 Skrevet 13. august Mufasa90 skrev (13 minutter siden): Balkong i stuen. Sol hele dagen og litt utover ettermiddagen. Balkong i stuen? Hvordan lar det seg gjøre? Anonymkode: d04af...2fd
AnonymBruker Skrevet 13. august #17 Skrevet 13. august Terasse i stein og treplatting. Anonymkode: 05d9f...382
AnonymBruker Skrevet 13. august #18 Skrevet 13. august Jeg har en terrasse, med sol hele dagen! Anonymkode: 0f1ca...732
AnonymBruker Skrevet 13. august #19 Skrevet 13. august Terrasse på 100 kvm som vi aldri bruker, og en veranda på ca 10 kvm, hvor jeg sitter i skrivende stund. Anonymkode: be15f...39c
AnonymBruker Skrevet 13. august #20 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hva er forskjellen på terrasse og veranda? 🙈 Jeg har en terrasse (tror jeg). Den får rett ut fra kjøkken i 1.etasje og er på en måte på bakkenivå. Den er ca. 40kvm. Ganske stor, delt inn i soner. Elsker den! Anonymkode: 2061f...6af Jeg tror terrasse har kobling til "terra", jord. Er det stolpet ned i bakken, eller ligger på jord, så blir det riktig. En balkong henger "fritt"? Anonymkode: 647ab...005
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå