Gå til innhold

Hva synes dere menn om kvinner som legger dere til på Snap eller sender venneforespørsel på FB

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som dere ikke kjenner, men vet litt hvem er ?

Godtar dere "venneforespørselen" og svarer på chat hvis hun begynner å chatte med deg?  Blir dere nysgjerrig eller virker det desperat ? 

Tenker da på single kvinner som gjør det mot andre single menn. 

Inntrykk av at menn liker det, mens kvinner synes det er creepy hvis mannen gjør det.

Anonymkode: 5412b...f70

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken av de 4 milliarder mennene er det du snakker om?

Anonymkode: 49f50...254

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Creepy hvis det er en du ikke kjenner men det bare kiler litt i kjønnsorganet og derfor føler for å forstyrre folk uten å bry deg om hvem de er, situasjonen deres, om de er single eller noe som helst... 

Anonymkode: b815e...99e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Som dere ikke kjenner, men vet litt hvem er ?

Godtar dere "venneforespørselen" og svarer på chat hvis hun begynner å chatte med deg?  Blir dere nysgjerrig eller virker det desperat ? 

Tenker da på single kvinner som gjør det mot andre single menn. 

Inntrykk av at menn liker det, mens kvinner synes det er creepy hvis mannen gjør det.

Sikkert naturlig i tenårene.

Anonymkode: f2ca1...169

Skrevet

Jeg legger aldri til folk jeg ikke kjenner på Facebook. Av noen kjønn 😊 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg kvinne da, men kommer an på. Hvis en mann sender venneforespørsel så bør jeg ihvertfall vite hvem det er før jeg legger han til. Og har ingen problemer med de som har kone/samboer, for de er jo bare venner uansett.

Er han singel så bør det være en jeg liker eller er god venn med. Sånn halvveis bekjentskaper som legger meg til fordi de tror de har sjangs, ønsker jeg ikke.

Anonymkode: e3790...765

Skrevet

Helt greit, legger ikke noe i det bare rent praktisk å bruke facebook for kontakt.

Så spørs det hvordan chatten forløper eller det har jeg jo ikke opplevd.

AnonymBruker
Skrevet

Som singel dame har jeg vært litt skuffet over at det ikke har skjedd med noen av de jeg kunne ønske det gjorde det med 😅 Er bare totalt fremmede som hender legger meg til, sikkert bare trykkt feil. Godtar ikke. 

Kun fordi jeg sliter med å finne steder å møte menn, uten byen og app. Har tenkt det å bruke en app som happen har dekket dette behovet, og også vist jeg er singel. Men er vanskelig og vil ikke på app.

Anonymkode: e186b...32f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Som singel dame har jeg vært litt skuffet over at det ikke har skjedd med noen av de jeg kunne ønske det gjorde det med 😅 Er bare totalt fremmede som hender legger meg til, sikkert bare trykkt feil. Godtar ikke. 

Kun fordi jeg sliter med å finne steder å møte menn, uten byen og app. Har tenkt det å bruke en app som happen har dekket dette behovet, og også vist jeg er singel. Men er vanskelig og vil ikke på app.

Men skal inrømme, hadde likt det bedre å bli lagt til på snap av en jeg har et godt øye til, sånn direkte, og at ingen av oss tiøfeldog bruker app. Det betyr jo det er langt større sjangs enn å bare være svipe fisk, en av mange damer der og da. 

AnonymBruker
Skrevet

Bruker folk FB lengre 🤔?

Anonymkode: 50819...bf9

AnonymBruker
Skrevet

I samme gate, hvis man toffer seg opp og legger til en fyr paa snap fordi man liker ham litt og lyst til aa bli bedre kjent, burde man da la ham ta kontakt siden man har begynt med aa legge ham til, eller kan man sende mld og, uten aa virke desperat...😬

Anonymkode: 395c6...8c4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

I samme gate, hvis man toffer seg opp og legger til en fyr paa snap fordi man liker ham litt og lyst til aa bli bedre kjent, burde man da la ham ta kontakt siden man har begynt med aa legge ham til, eller kan man sende mld og, uten aa virke desperat...😬

Ja, hvis du er ung type 18 og under så er det sikkert helt vanlig.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ja, hvis du er ung type 18 og under så er det sikkert helt vanlig.

🫣 hvorfor skal det være så vanskelig med en gang man er voksen? Da er det desp da så jeg må bare håpe han tar hintet ved å bli lagt til og sender den første om han er interessert…? Men litt teit å bare regne det som avslag hvis han ikke melder og?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker ikke over det hvis en kollega, venn, familiemedlem og lignende sender meg en venneforespørsel.

Det jeg synes er rart er hvis en komplett fremmed forsøker å legge meg til. Da avslår jeg.

Anonymkode: 04fe3...979

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det ikke er en åpenbar svindlerkonto så kunne jeg likt det. Desverre er det bare åpenbare svindlerkontoer som har gjort det fram til nå. Men det er jo litt artig å se gjennom "vennene" til disse kontoene og se hvem som har gått på limpinnen. Det er stort sett menn på 50+++ som går på det ser det ut til.

Anonymkode: 05693...2ff

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

La til han som nå er mannen min og vi begynte å chatte senere etter vi møttes på ett event. Haddr lagt hverandre til ett par år før. Brukte lang tid på å formulere en melding, han har senere sagt at han satt med mobilen og lurte på hva han kunne skrive til meg og hadde sittet i nesten en time da jeg plutselig skrev til han.

Endret av Hannabanna
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Hannabanna skrev (På 14.8.2025 den 15.10):

La til han som nå er mannen min og vi begynte å chatte senere etter vi møttes på ett event. Haddr lagt hverandre til ett par år før. Brukte lang tid på å formulere en melding, han har senere sagt at han satt med mobilen og lurte på hva han kunne skrive til meg og hadde sittet i nesten en time da jeg plutselig skrev til han.

Samme her. Så en fyr ute, fant ut hva han het og at han var singel, fant tlf nr og la han til på Snap. Han la meg tilbake noen timer senere. Da sendte jeg melding til han. Han visste hvem jeg var, men vi kjente ikke hverandre i det hele tatt. Nå bor vi sammen. Og det er 3 år siden og vi er i 40 årene 🤩

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette har aldri skjedd meg, men ville ikke blitt sint om noen gjorde noe slik nei. Det er kun kvinner som blir sint for sånt 

Anonymkode: 486b6...7a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...