Gå til innhold

Erfaringer med Portugisisk kopi av militærstøvel M77

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg starter denne her, siden jeg er usikker på om det er mange menn som er på klær og sko-forumet, og det handler jo om å gå turer, så...

Jeg vurderer å kjøpe Portugisisk kopi av M77 til å gå tur med. Jeg har brukt M77 i årevis, og de passer helt til mitt behov. Men har hatt litt problemer med dårlige såler på de norske av en eller annen grunn. Så lurer på om noen har erfaringer med de Portugisiske?

Anonymkode: ec777...33c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er visst Spar Kjøp sin støvel. TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er visst Spar Kjøp sin støvel. TS

Jeg har hatt de m77 fra spar kjøp på festival og sånt, synes de ble litt harde og annerledes å gå i. Du må dra og prøve selv men jeg vet ikke om jeg hadde greid å gå i de lange turer

Anonymkode: f96fb...690

Skrevet

Jeg har m77 fra Sparkjøp. Det går jo an å legge i innersåler. Har ikke gjort det enda, men har tenkt på det. Synes de er ganske bra uansett, men det vil nok være en fordel.. vet bare ikke om jeg skal ha memory eller ull.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har hatt de m77 fra spar kjøp på festival og sånt, synes de ble litt harde og annerledes å gå i. Du må dra og prøve selv men jeg vet ikke om jeg hadde greid å gå i de lange turer

Anonymkode: f96fb...690

Ok, takk. Så noen erfaringer når jeg googlet dem også, de var ikke like bra. Jeg får tak i den originale til nesten samme pris så da velger jeg det. TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg får tak i den originale

hvor fant du den originale?
er selv på utkikk.

Anonymkode: d309c...84d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

hvor fant du den originale?
er selv på utkikk.

Anonymkode: d309c...84d

På finnn.no ;) TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Men har hatt litt problemer med dårlige såler på de norske av en eller annen grunn. 

Da jeg var i førstegangstjenesten var det veldig mange  som byttet innleggssåler  på m77 fordi de fikk vondt i føttene av å gå med m77s såler.

Nå byttet jeg aldri innleggssåler . Så jeg kan ikke gi noen konkrete tips. Men jeg fant denne tråden på diskusjon.no

https://www.diskusjon.no/topic/1851534-innleggssåler-til-m77/

Anonymkode: 4b552...841

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Da jeg var i førstegangstjenesten var det veldig mange  som byttet innleggssåler  på m77 fordi de fikk vondt i føttene av å gå med m77s såler.

Nå byttet jeg aldri innleggssåler . Så jeg kan ikke gi noen konkrete tips. Men jeg fant denne tråden på diskusjon.no

https://www.diskusjon.no/topic/1851534-innleggssåler-til-m77/

Anonymkode: 4b552...841

Sålene har smuldret opp under, har opplevd det med to stykker nå. Har aldri opplevd at de har vært ubehagelige inni, men så bruker jeg også et par ekstra vanlige tynne såler inni. TS

AnonymBruker
Skrevet

Mine originale m77 er nå 32 år gamle. Fortsatt i god bruk, ufattelig at det går an.

Anonymkode: 4d41a...c54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...