AnonymBruker Skrevet 13. august #1 Skrevet 13. august Og blir dette da tatt med i beregningen av barnebidrag? Far til barna har gått i fra 10% samvær til 0%. Det har nå gått ett år siden sist samvær og jeg tenkte derfor å søke om bidragsendring. På dette året har han tatt en del eksamener, og jeg tror han har fått fagbrev, men er altså ikke helt sikkert. Kan nav finne ut om dette stemmer, slik at ikke jeg bare kaster ut en påstand, og så viser det seg at den ikke stemmer. Jeg ønsker ikke at han betaler mer enn hva han burde ha kapasitet til, men jeg ønsker likevel at rett skal være rett. Til meg benekter han absolutt alt uansett. Så det hjelper ikke å bare spørre. Han leier også ut sitt eget hus på air bnb. Vil dette bli tatt med i beregningen automatisk? Anonymkode: 28480...52d
AnonymBruker Skrevet 13. august #2 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og blir dette da tatt med i beregningen av barnebidrag? Far til barna har gått i fra 10% samvær til 0%. Det har nå gått ett år siden sist samvær og jeg tenkte derfor å søke om bidragsendring. På dette året har han tatt en del eksamener, og jeg tror han har fått fagbrev, men er altså ikke helt sikkert. Kan nav finne ut om dette stemmer, slik at ikke jeg bare kaster ut en påstand, og så viser det seg at den ikke stemmer. Jeg ønsker ikke at han betaler mer enn hva han burde ha kapasitet til, men jeg ønsker likevel at rett skal være rett. Til meg benekter han absolutt alt uansett. Så det hjelper ikke å bare spørre. Han leier også ut sitt eget hus på air bnb. Vil dette bli tatt med i beregningen automatisk? Anonymkode: 28480...52d De ser hans inntekt? Anonymkode: ddeec...3fc
AnonymBruker Skrevet 13. august #3 Skrevet 13. august Bidrag blir regnet ut fra inntekt, så ser ikke helt hva fagbrev har med det å gjøre annet enn at han kan ha gått opp i inntekt med fagbrevtillegg. Utleie kan vel bli regnet som kapitalinntekt. Da skal det regnes med mener jeg. Anonymkode: 27731...c84 3
AnonymBruker Skrevet 13. august #4 Skrevet 13. august De sjekker inntekten hans- fagbrev har ingenting med det. Kun om han da feks har fått økt lønn pga. det- men da ser de det på inntekten. Du trenger ikke si noe om hva du tror han har eller ikke har. Du bare søker om ny beregning. Ferdig. Anonymkode: 68387...925 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå