AnonymBruker Skrevet 13. august #1 Skrevet 13. august Er det innafor? God nok grunn ? Vært sammen i 3 år. Han har vært singel i 12 år før vi kom sammen, men jeg føler at han bare tar meg til takke. Han tar ikke mine behov seriøst og er veldig ego. Trenger en som liker MEG. Tipper han tar det veldig dårlig, men hva er vitsen, han hører ikke på meg... Anonymkode: 48f51...721 5
AnonymBruker Skrevet 13. august #2 Skrevet 13. august Ok. Takker for dagens viktige opplysning Anonymkode: cdb11...e89 8 4
Macro Skrevet 13. august #3 Skrevet 13. august Skal du slå opp, eller bare informere om at du vil være singel? Man trenger ikke noen grunn for å slå opp med noen. At du har lyst til å slå opp er god nok grunn. 14
AnonymBruker Skrevet 13. august #4 Skrevet 13. august Needy much. Lykke til med singellivet. Vi heier deg frem Anonymkode: e6683...82c
Rogaland Skrevet 13. august #6 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ok. Takker for dagens viktige opplysning Anonymkode: cdb11...e89 Tenk å gidde å lese og skulle det ikke fenge deg, så tar du deg tid til å svare ironisk. Hva med å bare scrolle forbi? 6 5
Rogaland Skrevet 13. august #7 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det innafor? God nok grunn ? Vært sammen i 3 år. Han har vært singel i 12 år før vi kom sammen, men jeg føler at han bare tar meg til takke. Han tar ikke mine behov seriøst og er veldig ego. Trenger en som liker MEG. Tipper han tar det veldig dårlig, men hva er vitsen, han hører ikke på meg... Anonymkode: 48f51...721 Hvis han ikke tar hensyn til dine behov og du føler han er ego, har du det bedre alene. Kjør på! 5 2
Sannhetsøkende Skrevet 13. august #8 Skrevet 13. august Føler du ikke at forholdet gir deg noe så er det selvfølgelig helt innafor å avslutte. Et forhold skal være basert på gjensidig respekt. Er du ulykkelig i forholdet så er det nok ikke meningen at det skal være dere to. Altfor mange blir fordi man er blitt så vandt med hverandre og er redde for noe nytt. Husk også at i lengden er det til det beste OGSÅ for kjæresten din. Han kan møte en som er mer lik seg og du blir mer lykkelig av å ha egentlig og eventuelt møte en som er mer lik deg senere. 4 1
AnonymBruker Skrevet 13. august #9 Skrevet 13. august Ja bli singel. Er ingen vits å være alene i forholdet, det er det mye nedre faktisk å være alene…. Anonymkode: f0bb2...4d1 3 2
Majer Skrevet 13. august #10 Skrevet 13. august Hva med særboere el? Jeg føler mange låser seg fast i en idé om hva et forhold skal være 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. august #11 Skrevet 13. august Kommer an på hva disse "behovene" er. Anonymkode: 843f3...26f 1
AnonymBruker Skrevet 13. august #12 Skrevet 13. august Sannhetsøkende skrev (13 minutter siden): Føler du ikke at forholdet gir deg noe så er det selvfølgelig helt innafor å avslutte. Et forhold skal være basert på gjensidig respekt. Er du ulykkelig i forholdet så er det nok ikke meningen at det skal være dere to. Altfor mange blir fordi man er blitt så vandt med hverandre og er redde for noe nytt. Husk også at i lengden er det til det beste OGSÅ for kjæresten din. Han kan møte en som er mer lik seg og du blir mer lykkelig av å ha egentlig og eventuelt møte en som er mer lik deg senere. Enig Han har jo klaget på at han har vært alene i 12 år, men å sette pris på dama han nå har fått, nei det er visst vanskelig. Idioti kaller jeg det. I am done.... Anonymkode: 48f51...721 3
AnonymBruker Skrevet 13. august #13 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Er det innafor? God nok grunn ? Vært sammen i 3 år. Han har vært singel i 12 år før vi kom sammen, men jeg føler at han bare tar meg til takke. Han tar ikke mine behov seriøst og er veldig ego. Trenger en som liker MEG. Tipper han tar det veldig dårlig, men hva er vitsen, han hører ikke på meg... Anonymkode: 48f51...721 Ok. Anonymkode: 4dbe3...a6d
AnonymBruker Skrevet 13. august #14 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Needy much. Lykke til med singellivet. Vi heier deg frem Anonymkode: e6683...82c Needy ? Han har vært singel i 12 år og klager på at det har vært et helvete å få seg dame. Så kommer jeg, villig og blitt glad i han. Nei, det er ikke godt nok. Har gitt han friheter til å gjøre som han vil, utenom 1 fuckings ting: pule andre. Men det er visst jævlig vanskelig for en som ikke har fått seg noe på 12 år!!!! Ts Anonymkode: 48f51...721 5
AnonymBruker Skrevet 13. august #15 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Needy ? Han har vært singel i 12 år og klager på at det har vært et helvete å få seg dame. Så kommer jeg, villig og blitt glad i han. Nei, det er ikke godt nok. Har gitt han friheter til å gjøre som han vil, utenom 1 fuckings ting: pule andre. Men det er visst jævlig vanskelig for en som ikke har fått seg noe på 12 år!!!! Ts Anonymkode: 48f51...721 Du avslutter forholdet. Sorry, men han har bare blitt sammen med deg pga. mangel på noe bedre, etter 12 år som singel. Du fortjener så mye bedre enn denne mannen. Han er ingenting å ha. Anonymkode: b341b...5c5 2
AnonymBruker Skrevet 13. august #16 Skrevet 13. august Rogaland skrev (44 minutter siden): Tenk å gidde å lese og skulle det ikke fenge deg, så tar du deg tid til å svare ironisk. Hva med å bare scrolle forbi? Man kunne sagt det samme til deg. Anonymkode: e6683...82c 1
AnonymBruker Skrevet 13. august #17 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du avslutter forholdet. Sorry, men han har bare blitt sammen med deg pga. mangel på noe bedre, etter 12 år som singel. Du fortjener så mye bedre enn denne mannen. Han er ingenting å ha. Anonymkode: b341b...5c5 Hvordan vet du at hun fortjener så mye bedre enn den mannen? Anonymkode: e6683...82c
AnonymBruker Skrevet 13. august #18 Skrevet 13. august Du har jo veldig gode grunner til å gjøre det slutt. Livet er for kort til å ikke bli verdsatt og ivaretatt. Samme hva du sier til han. Du vil ikke mere og da er det best å gå videre. Anonymkode: 8e244...77f 2
AnonymBruker Skrevet 13. august #19 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Needy ? Han har vært singel i 12 år og klager på at det har vært et helvete å få seg dame. Så kommer jeg, villig og blitt glad i han. Nei, det er ikke godt nok. Har gitt han friheter til å gjøre som han vil, utenom 1 fuckings ting: pule andre. Men det er visst jævlig vanskelig for en som ikke har fått seg noe på 12 år!!!! Ts Anonymkode: 48f51...721 Da vet han hvorfor du går. Da trenger du ikke å forklare en dritt. Anonymkode: 8e244...77f 3
Isambard Skrevet 13. august #20 Skrevet 13. august (endret) Du kan si at du vil gjøre det slutt, ja. Hvis han ligger med andre så er det ikke noe å forklare. Det eneste jeg ikke skjønner er hvorfor du spør om det er god nok grunn at du vil være single. Du har andre veldig gode grunner. Endret 13. august av Isambard 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå