Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er singel på 4 måneden nå. Ser for meg at jeg kommer til å være alene resten av livet, da ingen fyrer forelsker seg i meg. Jeg er kanskje for sjenert eller lite attraktiv for det.

Så hva er alternativet da? Skal jeg bare gå rundt og vente på at jeg før eller senere møter en, eller skal jeg stå på litt selv?

Jeg har bare hatt en kjæreste (seriøst forhold), og gidder ikke å være sammen med noen for å være sammen med noen. Hvis jeg ikke forelsker meg mer er det bedre å være alene...

Kan det tenkes at han før eller senere dukker opp? Bare sånn plutselig? Jeg orker ikke tanken på å gå rundt og ha følelser for noen, og så må jeg ta det første steget...Kan ikke noen bli glad i meg og ta kontakt for en gangs skyld?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Hvordan folk blir kjærester er forskjellig fra par til par. For meg og mannen så bare møttes vi og det sa pang med en gang.

Skrevet

Du trenger da absolutt ikke å stresse. Du sier du er singel på 4. måneden? Det er jo ingenting. Slutt å tenk på dette, så skjer det nok etterhvert.

Gjest Ester
Skrevet

Det er ingen vits i å stresse, men der lurt å være blid og åpen når du er i situasjoner hvor det er muligheter for å møte noen. Hvis du sitter i en krok og ser sur ut er det mindre sjanse for at noen vil finne deg interessant. Ta kontakt med folk og tull og fleip litt, da vil du få en positiv utstråling som virker tiltrekkende på andre.

Skrevet

4 mnd er da ikke mye om det er seriøse forhold du vil ha.

Hvis du ikke gidder bli sammen med noen bare for å bli sammen med noen, er det feil holdning å håpe at "noen blir glad i deg og tar kontakt for en gangs skyld".

Drømmemannen kan dukke opp uten videre eller han kan aldri komme, men om du er litt aktiv er det større sjanse for å oppdage han :)

Skrevet (endret)

Han dukker opp når du minst venter det! Slutter du å lete og heller satser på å være glad og fornøyd med situasjonen du er i nå vil han plutselig en dag bare stå der! ;)

Endret av Minien
Gjest Gjest
Skrevet
Det er ingen vits i å stresse, men der lurt å være blid og åpen når du er i situasjoner hvor det er muligheter for å møte noen. Hvis du sitter i en krok og ser sur ut er det mindre sjanse for at noen vil finne deg interessant. Ta kontakt med folk og tull og fleip litt, da vil du få en positiv utstråling som virker tiltrekkende på andre.

Ja, men bor en på bygda og alle arbeidskollegene er gifte og halvgamle, så er det nok ikke mye håp samme hvor mye en smiler og er positiv. Det er jo gjerne på jobben man treffer folk, og er alle der homser eller gift så er det kanskje like greit å bare pakke snippesken og reise sin vei før en blir for gammel selv.

Gjest synseren
Skrevet
Ja, men bor en på bygda og alle arbeidskollegene er gifte og halvgamle, så er det nok ikke mye håp samme hvor mye en smiler og er positiv. Det er jo gjerne på jobben man treffer folk, og er alle der homser eller gift så er det kanskje like greit å bare pakke snippesken og reise sin vei før en blir for gammel selv.

Er det noen som har statistikk på hvor de fleste treffer hverandre? Er det på jobben, byn eller gjennom felles interesser?

Gjest Ester
Skrevet

Ja, flytt eller prøv å finne noen på nettet. Men du er vel ute av bygda en gang i blant?

Skrevet

Er enig med de andre her som sier at å være singel på 4. måneden ikke er veldig mye. Men skjønner også problemet ditt med å være sjenert. Så, et forslag når du føler tid og sted er riktig; hvorfor ikke bruke internett? Det er mange som har møttes gjennom internett og funnet tonen! Noen reagere sikkert negativt til dette, men det behøver da slett ikke være snuskete!

Det kan utvikle seg til noe skikkelig fint noe det! :)

Ønsker deg lykke til! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...