Gå til innhold

Skuldre

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Hei, hvordan mener dere bra skuldre skal se ut? Vet dette er generelt, men har i det siste fått gnål om at jeg har breie skuldre og denne personen som sier dette aldri ville byttet mine "kleshengere" mot hennes egne hun ikke kan bære en ryggsekk på (hun klaget over det).

Hvor mange cm skal en perfekt skulder være? :tunge1:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har brede skuldre. Syns det er fint! (Myye flottere enn "pære"skuldre) Men noe mål i cm blir jo vanskelig å si. Folk er jo ulike i størrelse.

Gjest Gjest
Skrevet

mine skuldre er veldig brede, og legg til store overarmer og bryster så blir det ganske stygt... syns smale skuldre er penere..

Skrevet

Har denne "vennen" til trådstarter litt dårlig selvbilde kanskje?

Man kan ikke noe for hvordan kroppen er bygd opp.

Vær fornøyd med skuldrene dine, kropper er jo tross alt noenlunde proposjonert i forhold til ulike kroppsdeler.

Gjest gjest1
Skrevet

Tja. Hun har ikke noen grunn, siden hun har ca mest perfekt kopp i verden. Men tror hun har komplekser siden hun alltid syter om alle kroppsdelene sine. Synd det, emn jeg sier aldri noe til henne, da trenger hun ikke si at jeg er tjukk, har svære skuldre, stor panne, små pupper, fyrstikkankler osv! Jeg høres ut som et troll :D

Skrevet

Jeg har selv ganske brede skuldre, og dette har plaget meg i mange år. Følt meg så mandig med dem.. Men nå driter jeg faktisk i det, for jeg må jo bare være som jeg er. Og brede skuldre kan nok være praktisk til noe de også! (må bare tneke ut hva først...)

Seriøst, ikke bry deg med hva venninne ndin sier!

Gjest gjesta
Skrevet
Og brede skuldre kan nok være praktisk til noe de også! (må bare tneke ut hva først...)

De gjør at ryggsekker og vesker henger bra og at du tåler noen kilo ekstra over rompa før den ser stor ut ;)

Skrevet

Tenk å si noe sånt til venninnen sin da... Hadde det vært meg hadde jeg ikke klart å være så tålmodig. Hva med å si det neste gang hun klager over deg? Mulig du ikke synes at jeg har verdens fineste kropp, men jeg tar det igjen på mine personlige egenskaper. Jeg har f.eks. veldig stor TÅLMODIGHET som finner meg i disse tåpelige kommentarene dine..

Forøvrig er det positivt med brede skuldre, hvorfor tror du dressjakker o.l. kommer med skulderputer, hihi :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet

Mye rart man skal henge seg opp i hos sine venner. :ler:

Gjest Binna
Skrevet
Hei, hvordan mener dere bra skuldre skal se ut? Vet dette er generelt, men har i det siste fått gnål om at jeg har breie skuldre og denne personen som sier dette aldri ville byttet mine "kleshengere" mot hennes egne hun ikke kan bære en ryggsekk på (hun klaget over det).

Hvor mange cm skal en perfekt skulder være? :tunge1:

Jeg synes det er penest med skuldre som er litt brede eller som klarer å bære en sekk...

Har selv hatt en venninne som var penest/ deiligst/ vakrest i hele verden. Det var hun veeeldig nøye med å fortelle meg til enhver tid. Pluss at hun var utrolig flink til å fortelle meg mine negative sider... osv.

Uansett hva som er penest; så høres det ut som denne venninna di har dårlig selvtillitt, siden hun prøver å "klatre" deg.

Gjest Gjest
Skrevet
De gjør at ryggsekker og vesker henger bra og at du tåler noen kilo ekstra over rompa før den ser stor ut ;)

Og så sklir ikke bh-stroppene ned hele tiden.

Gjest gjest1
Skrevet

Hun er nå ikke venninnen min akkurat, da. Mer person-som-sitter-rett-ovenfor-meg-i-klassen-og-automatisk-er-bestevenn-når-det-passer-henne

noe slikt ;D

Men jeg er sånn halvveis overbevist om skulder-noiaen ikke er noe vits i å ha. Man ser jo ganske hengslete ut om man ikke har skuldre.

Men likevel er da ikke det noe man sier til folk? :overrasket:

Men, men. Jeg har da noe å skryte om, å være den første 20-åringen som blir mobbet av en 18-åring pga skuldrene sine! :klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...