AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:42 #1 Skrevet onsdag kl 11:42 Hva synes dere. Flere år siden sist. Men lyst på forandring . Hvem kler det eller ikke kler det😊 Anonymkode: af926...908 1
-jk- Skrevet onsdag kl 12:55 #2 Skrevet onsdag kl 12:55 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva synes dere. Flere år siden sist. Men lyst på forandring . Hvem kler det eller ikke kler det😊 Anonymkode: af926...908 Stort sett ingen kler det. Men det er bare min mening Har i hvert fall enda ikke sett noen som blir penere med lugg. 1
kissmequick Skrevet onsdag kl 18:15 #3 Skrevet onsdag kl 18:15 Jeg synes kjempemange blir penere med lugg, tror ikke jeg har sett noen som ikke blir det så lenge luggen passer ansiktet. Snakk med frisøren, tror det blir kjempebra! 1 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:17 #4 Skrevet onsdag kl 18:17 Kommer an på luggen. Finnes så mange varianter. Anonymkode: 577ab...ea0 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:28 #5 Skrevet onsdag kl 18:28 -jk- skrev (5 timer siden): Stort sett ingen kler det. Men det er bare min mening Har i hvert fall enda ikke sett noen som blir penere med lugg. Jeg får så sykt mange komplement de gangene jeg har klipt lugg. Får flere menn en normalt som gir meg oppmerksomhet så vil nå tro jeg kler lugg. Anonymkode: bc3c9...b45 2 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:49 #6 Skrevet torsdag kl 10:49 Lugg er kjempeflott på mange! Tenk på hun Dakota Johnson, f eks. Ps, har lugg selv 😄 Anonymkode: cf2e4...2bd 1
Million Skrevet torsdag kl 11:04 #7 Skrevet torsdag kl 11:04 Skuespilleren Zooey Deschanel har alltid hatt pannelugg og jeg synes hun ser veldig bra ut med den! Hun kler det virkelig og virker på ingen måte "utdatert" pga luggen. 1
AnonymBruker Skrevet 23 minutter siden #8 Skrevet 23 minutter siden Synes dere Ulrikke Brandstorp er fin på håret med svart hår, hår til halsen og lugg? Hva er greia med den frisyren på ei pen dame? Hun burde fremheve hvor pen hun er med en finere frisyre og hårfarge. Anonymkode: 02598...7a7
AnonymBruker Skrevet 15 minutter siden #9 Skrevet 15 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Synes dere Ulrikke Brandstorp er fin på håret med svart hår, hår til halsen og lugg? Hva er greia med den frisyren på ei pen dame? Hun burde fremheve hvor pen hun er med en finere frisyre og hårfarge. Anonymkode: 02598...7a7 Hun er mye mer typete og stilig med denne looken. Ikke alt dreier seg om å se ut som alle andre (langt hår med bølger og samme måte å legge makeup etc). Det synes jeg ser skikkelig teit ut, at man følger flokken og er usikker. Se på Pamela Anderson, jeg kan ikke si at hun er vakrere med lugg og stilen hun har nå, men jaggu er hun mye mer interessant og lever i tråd med egne verdier og ser ut til å være lykkelig i nytt forhold. Alt handler ikke om å se ut som en tanketom influencer eller barbie-dukke. Anonymkode: 9843e...f5e 1
AnonymBruker Skrevet 6 minutter siden #10 Skrevet 6 minutter siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Synes dere Ulrikke Brandstorp er fin på håret med svart hår, hår til halsen og lugg? Hva er greia med den frisyren på ei pen dame? Hun burde fremheve hvor pen hun er med en finere frisyre og hårfarge. Anonymkode: 02598...7a7 Jeg syns frisyren hennes er sjarmerende og søt. Ts: pannelugg er fint, men det er også forskjellige type pannelugger som passer til ulike type ansikter. Anonymkode: 8bd40...57a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå