AnonymBruker Skrevet i går, 11:42 #1 Skrevet i går, 11:42 Hva synes dere. Flere år siden sist. Men lyst på forandring . Hvem kler det eller ikke kler det😊 Anonymkode: af926...908 1
-jk- Skrevet i går, 12:55 #2 Skrevet i går, 12:55 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva synes dere. Flere år siden sist. Men lyst på forandring . Hvem kler det eller ikke kler det😊 Anonymkode: af926...908 Stort sett ingen kler det. Men det er bare min mening Har i hvert fall enda ikke sett noen som blir penere med lugg.
kissmequick Skrevet i går, 18:15 #3 Skrevet i går, 18:15 Jeg synes kjempemange blir penere med lugg, tror ikke jeg har sett noen som ikke blir det så lenge luggen passer ansiktet. Snakk med frisøren, tror det blir kjempebra! 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 18:17 #4 Skrevet i går, 18:17 Kommer an på luggen. Finnes så mange varianter. Anonymkode: 577ab...ea0 1
AnonymBruker Skrevet i går, 18:28 #5 Skrevet i går, 18:28 -jk- skrev (5 timer siden): Stort sett ingen kler det. Men det er bare min mening Har i hvert fall enda ikke sett noen som blir penere med lugg. Jeg får så sykt mange komplement de gangene jeg har klipt lugg. Får flere menn en normalt som gir meg oppmerksomhet så vil nå tro jeg kler lugg. Anonymkode: bc3c9...b45 1 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden Lugg er kjempeflott på mange! Tenk på hun Dakota Johnson, f eks. Ps, har lugg selv 😄 Anonymkode: cf2e4...2bd
Million Skrevet 7 timer siden #7 Skrevet 7 timer siden Skuespilleren Zooey Deschanel har alltid hatt pannelugg og jeg synes hun ser veldig bra ut med den! Hun kler det virkelig og virker på ingen måte "utdatert" pga luggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå