AnonymBruker Skrevet 13. august #2 Skrevet 13. august Intetsigende. men! Den kan freshe opp en ellers kommeunegrå farge. Hvis DU syns den er fin - KJØR Anonymkode: fd94a...6f4
AnonymBruker Skrevet 13. august #3 Skrevet 13. august Jeg synes hårfargen er kjempefin Anonymkode: c5145...325
AnonymBruker Skrevet 13. august #4 Skrevet 13. august Har tok den mitt hår. Ble fornøyd Anonymkode: b006c...75b
AnonymBruker Skrevet 13. august #5 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har tok den mitt hår. Ble fornøyd Anonymkode: b006c...75b Hvilken hårfarge hadde du før? Jeg er litt mørkere enn hårfargen på bilde. Anonymkode: f0bc6...f72
FrkSolsikke Skrevet 13. august #6 Skrevet 13. august Hvis du er mørk fra før, vil ikke du bli så lys som dette på bildet. Da vil det mørke skinnet mer igjennom.
Gladikaffe Skrevet 13. august #7 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg synes hårfargen er kjempefin Anonymkode: c5145...325 Ja, det var en fin farge. Så bra du ble fornøyd. 🥰
AnonymBruker Skrevet 13. august #8 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvilken hårfarge hadde du før? Jeg er litt mørkere enn hårfargen på bilde. Anonymkode: f0bc6...f72 Hvis du er mørkere vil du neppe få det resultatet du ønsker. Du bør farge håret hos en frisør hvis du ønsker lysere hår. Anonymkode: fd94a...6f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå