henqar Skrevet 13. august #1 Skrevet 13. august Jeg ønsker en barnefri babyshower da vi har mange barn på begge sider. Tenker at de som er under et år er et unntak, men ønsker ikke andre barn der. Jeg har en søster på 13 så hun skal også bli siden det er søster og ikke tantunge, men kan ikke ta med ene tantungen på 16 fordi da må lille søsteren hennes være med og da må jo barn generelt få være med. Hvordan løser jeg dette? Jeg ønsker ikke barn med siden det stresser meg og det er ikke plass til 10+ barn (bare jenter). Tenker at så lenge det er likt på begge sider går det fint, men svigers mener ikke det. Di mener at alle må være med på alt.
AnonymBruker Skrevet 13. august #2 Skrevet 13. august Hvis du selv arrangerer babyshoweren bestemmer du. Skal noen andre lage til deg som en "overraskelse" får du leve med valget de tar. Eventuelt bare droppe hele babyshoweren... Anonymkode: 4ebbd...fe2 2
AnonymBruker Skrevet 13. august #3 Skrevet 13. august Aldri opplevd at barn er med i babyshower , men jeg betegner heller ikke 16 åring som barn Anonymkode: f1210...27e 4 1
henqar Skrevet 13. august Forfatter #4 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvis du selv arrangerer babyshoweren bestemmer du. Skal noen andre lage til deg som en "overraskelse" får du leve med valget de tar. Eventuelt bare droppe hele babyshoweren... Anonymkode: 4ebbd...fe2 Er min søster som skal lage til meg men jeg velger gjester osv. Er bare hvordan gjøre det i praksis uten at svigerfamilie blir sure
henqar Skrevet 13. august Forfatter #5 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Aldri opplevd at barn er med i babyshower , men jeg betegner heller ikke 16 åring som barn Anonymkode: f1210...27e Ikke jeg heller men de forskjellsbehandler ikke "barna" sine. Så da må lillesøsteren være med å hun er 9 år.
AnonymBruker Skrevet 13. august #6 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Aldri opplevd at barn er med i babyshower , men jeg betegner heller ikke 16 åring som barn Anonymkode: f1210...27e Det har jeg opplevd i flere babyshowere, tror ikke det er så uvanlig. Er ofte med barn på bilder som blir lagt ut av babyshowere også. Anonymkode: 292cb...4d0
AnonymBruker Skrevet 14. august #7 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det har jeg opplevd i flere babyshowere, tror ikke det er så uvanlig. Er ofte med barn på bilder som blir lagt ut av babyshowere også. Anonymkode: 292cb...4d0 Jeg har har som jeg sa, aldri opplevd det eller sett det Anonymkode: f1210...27e
AnonymBruker Skrevet 14. august #8 Skrevet 14. august henqar skrev (22 timer siden): Er min søster som skal lage til meg men jeg velger gjester osv. Er bare hvordan gjøre det i praksis uten at svigerfamilie blir sure Du kan ikke gjøre alle til lags. Så enten må du da velge å stå i det og gjøre som du selv vil, eller gjøre de fornøyd. Det er din babyshower, ikke deres. Anonymkode: 4ebbd...fe2
AnonymBruker Skrevet 17. august #9 Skrevet 17. august henqar skrev (På 13.8.2025 den 23.24): Er min søster som skal lage til meg men jeg velger gjester osv. Er bare hvordan gjøre det i praksis uten at svigerfamilie blir sure Du skal få barn, så det her er en gylden mulighet til å lære deg å sette grenser for deg selv og stå i det. Det vil nemlig kunne bli mange sånne i årene fremover. Aldri hørt om at barn blir invitert i babyshower… Bare skriv på de du ønsker å ha der i gjestelisten også får hun som er ansvarlig følge listen å invitere? Anonymkode: f8202...67d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå