AnonymBruker Skrevet 13. august #1 Skrevet 13. august Jeg har bilett til Robbie Williams konsert i kveld og så ganske ubeleilig får jeg ryggsmerter i dag. Sånn forvarsel til hekseskudd med pulserende smerter og som minner om pms. Det er krevende å stå/gå. Enn så lenge har ikke paracet noen effekt. Nå er jeg så i tvil. Hva gjør jeg nå? Jeg har lite erfaring med sånne arenakonserter der man står tett i tett lenge. Er det krevende? Er det lett å komme seg ut hvis man må ut eller står man så tett at det er vanskelig? Hadde dere med erfaring med ståkonsert gjort hvis dere var meg? Jeg har så lyst, men absolutt ikke lyst til å oftre de kommende dagene hvis det blir krevende Anonymkode: a41ab...216
AnonymBruker Skrevet 13. august #2 Skrevet 13. august Det er relativt lett å komme seg ut ja, og du trenger jo ikke å stå helt fremst heller Er der trengselen er. Anonymkode: ba65e...70d
AnonymBruker Skrevet 13. august #3 Skrevet 13. august Prøv Ibux eller voltarel gel kanskje? det er veldig vanskelig og vurdere smertene dine , er dette noe du har før? Jeg er kronisk syk og har alltid vond rygg, og ville smurt ryggen inn med voltarel, tatt på gode sko , og vært bevisst på at de neste dagene ville bli krevende , kanskje sengeliggende. skal du på jobb i morgen ? Anonymkode: a2785...836
AnonymBruker Skrevet 13. august #4 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Prøv Ibux eller voltarel gel kanskje? det er veldig vanskelig og vurdere smertene dine , er dette noe du har før? Jeg er kronisk syk og har alltid vond rygg, og ville smurt ryggen inn med voltarel, tatt på gode sko , og vært bevisst på at de neste dagene ville bli krevende , kanskje sengeliggende. skal du på jobb i morgen ? Anonymkode: a2785...836 Ja det har du rett i. Smerter er individuelt. Jeg skal på nattevakt torsdag og det er absolutt ikke mulighet til å ringe meg syk. Det er teknisk mulig selvsagt, men det er kun jeg som har mulighet til å ta den vakten. Så jeg må nok kaste inn håndkledet hvis det blir for intenst. har ikke voltarel, men tenker å kjøpe den i kombinasjon med naproxsen. Anonymkode: a41ab...216
AnonymBruker Skrevet 13. august #5 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er relativt lett å komme seg ut ja, og du trenger jo ikke å stå helt fremst heller Er der trengselen er. Anonymkode: ba65e...70d Takk for info 😊 Anonymkode: a41ab...216
AnonymBruker Skrevet 13. august #6 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Prøv Ibux eller voltarel gel kanskje? det er veldig vanskelig og vurdere smertene dine , er dette noe du har før? Jeg er kronisk syk og har alltid vond rygg, og ville smurt ryggen inn med voltarel, tatt på gode sko , og vært bevisst på at de neste dagene ville bli krevende , kanskje sengeliggende. skal du på jobb i morgen ? Anonymkode: a2785...836 Enig i voltarol-gele. Ville også i samråd med apotek undersøkt hvor mye man kan ta av paracet og ibux ila et døgn. I tillegg anbefaler jeg Thermacare varmeomslag og gode sko. Det jeg derimot IKKE er enig i er sengeleie. Det er det absolutt verste for rygge. Det eneste som hjelper er (rolig) aktivitet. Det verste man gjør er å legge seg ned. Unntaksvis kan det å legge seg på en hard benk eller gulv være et alternativ. Men aldri legg deg på seng eller sofa. Rolige aktiviteter, hyppige korte gåturer på mykt og ujevnt underlag, rygg-øvelser, sykling, svømming. En konsert klarer man som oftest. Anonymkode: 57ab2...8d3 1
AnonymBruker Skrevet 13. august #7 Skrevet 13. august Jeg hadde tatt meg noen drinker vodka. Ville ikke gått glipp av Williams Anonymkode: 92f17...fdf
AnonymBruker Skrevet 13. august #8 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg hadde tatt meg noen drinker vodka. Ville ikke gått glipp av Williams Anonymkode: 92f17...fdf Heller det enn øl. Kan ikke tenke meg noe verre enn å stå på konsert/festival og plutselig må tisse noe voldsomt og som om det ikke er nok, er køen lengre enn et vondt år. Øl- pisdetrengt 😆 Anonymkode: a41ab...216
AnonymBruker Skrevet 13. august #9 Skrevet 13. august Paracet gjør nok lite, ville heller prøvd Ibux da. Ser noen nevner varmt omslag, du skal ikke ha varme på nyoppstått ryggvondt, bruk heller ispakke hvis du skal legge noe på. Anonymkode: a4454...3ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå