sigrid106 Skrevet 13. august #1 Skrevet 13. august Hva slags skjørt passer det å kjøpe og bruke nå i august? Noen tips.
AnonymBruker Skrevet 13. august #2 Skrevet 13. august For å gå ute i 6 grader og høljregn? Eller 25 grader og knallsol? Til kontor, stranda, nattklubb eller festival? Anonymkode: 2ba0c...87f 1
sigrid106 Skrevet 13. august Forfatter #4 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (15 minutter siden): For å gå ute i 6 grader og høljregn? Eller 25 grader og knallsol? Til kontor, stranda, nattklubb eller festival? Anonymkode: 2ba0c...87f gå ute nå det ikke er mer enn 10-14 grader ute
Illuminatum Skrevet 13. august #5 Skrevet 13. august sigrid106 skrev (10 minutter siden): gå ute nå det ikke er mer enn 10-14 grader ute Her jeg bor er det 22 grader og knallsol 3
AnonymBruker Skrevet 13. august #6 Skrevet 13. august sigrid106 skrev (21 minutter siden): gå ute nå det ikke er mer enn 10-14 grader ute Det er veldig vanskelig å svare når du ikke gidder skrive noe som helst om preferanser... Ett enkelt ensfarget maxiskjørt er nok det beste når du ikke har noen som helst tanker om det skal være langt eller kort, tettsittende eller løst, tykt eller lett, hverdagslig, formelt eller rocka... Anonymkode: 2ba0c...87f 2
AnonymBruker Skrevet 13. august #7 Skrevet 13. august Hvordan er været da? Jeg bruker sommerskjørt ennå, og pleier og gjøre det til ut i september i hvert fall. Når det blir kaldere skifter jeg gjerne til mørkere farger og begynner med strømper. Så øker jeg denier på strømpene, til bomull og så til ull. Har ikke noe høstskjørt . Anonymkode: 1132d...6dc 1
AnonymBruker Skrevet 13. august #8 Skrevet 13. august sigrid106 skrev (59 minutter siden): gå ute nå det ikke er mer enn 10-14 grader ute Hva skal du da? Hvis du skal et skjørt som varmer i seg selv, må det jo være et langt skjørt i tykt materiale da? Vinterskjørt? Ville bare tatt i bruk strømpebukser ved tidlig høst, så ser ikke helt for meg dette plagget. Anonymkode: 1132d...6dc
AnonymBruker Skrevet 13. august #9 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det er veldig vanskelig å svare når du ikke gidder skrive noe som helst om preferanser... Ett enkelt ensfarget maxiskjørt er nok det beste når du ikke har noen som helst tanker om det skal være langt eller kort, tettsittende eller løst, tykt eller lett, hverdagslig, formelt eller rocka... Anonymkode: 2ba0c...87f Hadde ts vist nøyaktig hva hun ønsket at jo ho ikke trengt å spør. Er faktisk lov å stille litt åpne spørsmål for inspirasjo. Anonymkode: e4f03...b53 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. august #10 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde ts vist nøyaktig hva hun ønsket at jo ho ikke trengt å spør. Er faktisk lov å stille litt åpne spørsmål for inspirasjo. Anonymkode: e4f03...b53 TS her: Du har så rett. Tusen takk for ditt innlegg. Anonymkode: a3565...d37 1
AnonymBruker Skrevet 13. august #11 Skrevet 13. august Jeg fant et skjørt på Massimo Ditto på reise i utlandet som jeg likte så godt. Men det var i ekte skinn og kostet 4000norske kroner 😵💫 Så ble noe lignende i falskt skinn fra KappAhl til 150kr🤭 Gleder meg skikkelig til å ta det på, må bare finne ut hvordan jeg skal style dette😂 Jeg har også lyst på et i sateng:) Anonymkode: 7c7cb...3a7
AnonymBruker Skrevet 13. august #12 Skrevet 13. august Uansett hva man spør om her så får man negative kommentarer fra surmugger🤣 litt artig Anonymkode: 8a231...f2e 3 2
AnonymBruker Skrevet 13. august #13 Skrevet 13. august Jeg kjøpte det skjørtet her, og det er veldig tykt, så tenkte det er veldig fint å ha til de kalde dagene i høst. https://www.ellos.no/masai/skjort-masanaa/2192663-01 Anonymkode: 9ea64...930
AnonymBruker Skrevet 14. august #14 Skrevet 14. august Liker Lindex sine silke-skjørt Anonymkode: 98b76...91d
AnonymBruker Skrevet 15. august #15 Skrevet 15. august Bruker mine sommerskjørt til begynnelsen av september. Anonymkode: 5c15a...d9e
AnonymBruker Skrevet 15. august #16 Skrevet 15. august Jeg er veldig glad i Lacoste sine plissèskjørt, de passer liksom til både sandaler, sneakers, pensko og boots https://www.zalando.no/lacoste-a-line-skjoert-sinople-la221b01p-m11.html Anonymkode: 30a8b...c27
AnonymBruker Skrevet 15. august #17 Skrevet 15. august Eller dette: https://www.lacoste.com/se/lacoste/women/clothing/dresses-skirts/JF0340-00.html Anonymkode: 30a8b...c27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå