Gå til innhold

PAX-montering med Luado - erfaringer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal bestille ny garderobe til soverommet, og vurderer å bruke Luado til å få det montert. Jeg har designet PAX-skap selv gjennom IKEAs planleggingsprogram, så jeg må bestille montering utenom (kan bare bestille det gjennom IKEA når det er et av deres standard-skap).

Er det noen som har erfaring med montering av IKEA-møbler, og gjerne spesifikt PAX-skap gjennom Luado? Kom de da de skulle, gjorde de jobben ordentlig og på anslått tid?

Anonymkode: 760c8...32d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi bor i Oslo og brukte en Luado-fikser.

Han kom på tiden, gjorde det han skulle helt nøyaktig og var veldig hyggelig og høflig ☺️

Anonymkode: c2dc2...c83

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Vi bor i Oslo og brukte en Luado-fikser.

Han kom på tiden, gjorde det han skulle helt nøyaktig og var veldig hyggelig og høflig ☺️

Anonymkode: c2dc2...c83

Det var godt å høre, jeg ser de kommer svært dårlig ut på TrustPilot, så jeg ble litt skeptisk.

Anonymkode: 760c8...32d

Skrevet

Jeg har dårlig erfaring. Han som kom hadde brukt drill på skuffefronter der det stod spesifikt at man ikke skulle gjøre det, og skruene hadde gått for langt og igjennom skuffefrontene så de stakk ut på forsiden. Det ble løst ved at jeg fikk tilsendt nye skuffer av Ikea som jeg monterte selv, uten ekstra kostnad. Montøren ville gjerne gjøre det på nytt men jeg takket nei. Fikk vondt av han, samtidig som det var et enormt stressmoment da de skulle bygges inn under to barnesenger og det var viktig for meg at barnas rom var klare til de skulle komme. Første natt i nytt hjem etter skilsmissen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...