Gå til innhold

Om utflod og bremsespor

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Med referanse til en annen tråd her, hvor det påpekes at mannens bremsespor i boxeren dreper lysten.

Hva tenker dere, kvinner og menn, når man plutselig blir grepet av lysten, og i det man liker av partner undiken, så vises enten utflod eller bremsespor? Dør all lyst?

Begge deler er helt naturlig, og skyldes nødvendigvis ikke dårlig hygiene. At menn oftere har bremsespor i shortsen må nok sees i sammenheng med behåring bak, som i en en travel hverdag kan være vanskelig å få 100% ren etter hvert dobesøk. Luft i magen har alle, i en eller annen grad, og når "tunge tak røyner bak", så skal det godt gjøres at det ikke kommer med litt i dragsuget. Hva tenker dere damer, som digger menn i arbeidsklær - kan dere ikke godta at mannen har jobbet hardt og at det kan ha noen kroppslige konsekvenser ved slutten av dagen? 

Personlig gjør utflod meg ingenting. 

Anonymkode: 46c9d...296

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Med referanse til en annen tråd her, hvor det påpekes at mannens bremsespor i boxeren dreper lysten.

Hva tenker dere, kvinner og menn, når man plutselig blir grepet av lysten, og i det man liker av partner undiken, så vises enten utflod eller bremsespor? Dør all lyst?

Begge deler er helt naturlig, og skyldes nødvendigvis ikke dårlig hygiene. At menn oftere har bremsespor i shortsen må nok sees i sammenheng med behåring bak, som i en en travel hverdag kan være vanskelig å få 100% ren etter hvert dobesøk. Luft i magen har alle, i en eller annen grad, og når "tunge tak røyner bak", så skal det godt gjøres at det ikke kommer med litt i dragsuget. Hva tenker dere damer, som digger menn i arbeidsklær - kan dere ikke godta at mannen har jobbet hardt og at det kan ha noen kroppslige konsekvenser ved slutten av dagen? 

Personlig gjør utflod meg ingenting. 

Sånt skjer, tenker jeg. Så lenge man skifter undertøy og dusjer/vasker seg en gang om dagen/døgnet, tenker jeg at man tåler litt fukt i ræva eller musa. 

Det er jo kroppen som er naturlig skapt sånn, den skiller ut væske både her og der. 

Men å ta på seg samme truse med bremsespor eller utflod dagen etter man har brukt den, det er kanskje ikke noe å foretrekke ;) 

Anonymkode: 71024...6eb

AnonymBruker
Skrevet

Newsflash, damer har også hår i rumpa. Det faktum at vi klarer å holde den ren er ikke fordi hårene våre fungerer annerledes.

Dersom behåring kommer i veien for personlig hygiene, har man ansvaret for å fjerne de hårene. 

Men igjen,  jeg har går i rumpa og til gode å ha bremsespor i trusa. 

Anonymkode: 132c0...ebe

• Liker 9
  • Nyttig 15
AnonymBruker
Skrevet

Øh det kan ikke sammenlignes, litt utflod eller mye kan komme ofte og det er naturlig for kvinner, en skjede som lever, hvis en mann lekker avføring så er det et medisinsk tilfelle som bør ses på.

Bremsespor kan helt fint forhindres ved at folk tørker baken sin ordentlig.

Som noen påpeker over her, kvinner har også rumper og vi greier jo å unngå bremsespor. 

Anonymkode: ad9a0...9cc

• Liker 9
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Kan absolutt ikke sammenlignes. Bremsespor er bæsj. Går du rundt med bæsj i undertøyet så er det noe helt annet enn utflod. Støtter forøvrig kommentaren over om at kvinner også har hår bak, har også til gode å ha bremsespor i trusa tross håret.

Anonymkode: d733d...e12

• Liker 4
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Newsflash, damer har også hår i rumpa. Det faktum at vi klarer å holde den ren er ikke fordi hårene våre fungerer annerledes.

Dersom behåring kommer i veien for personlig hygiene, har man ansvaret for å fjerne de hårene. 

Men igjen,  jeg har går i rumpa og til gode å ha bremsespor i trusa. 

Anonymkode: 132c0...ebe

Du vet virkelig ikke hva du snakker om. Klassisk selvopptatt kvinne å «mansplaine» det her. 

Anonymkode: 5bd70...91e

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

At menn oftere har bremsespor i shortsen må nok sees i sammenheng med behåring bak, som i en en travel hverdag kan være vanskelig å få 100% ren etter hvert dobesøk. Luft i magen har alle, i en eller annen grad, og når "tunge tak røyner bak", så skal det godt gjøres at det ikke kommer med litt i dragsuget. Hva tenker dere damer, som digger menn i arbeidsklær - kan dere ikke godta at mannen har jobbet hardt og at det kan ha noen kroppslige konsekvenser ved slutten av dagen? 

Både menn og kvinner har behåring bak. Om han er for travel til å tørke seg i ræva så er han bare ekkel og uhygenisk, det har ingenting med hår å gjøre. Bare latskap. 

Jeg hadde aldri vært i et forhold med en mann som til stadig hadde avføringsrester i undertøyet. Det er jo bare grise-ekkelt! 

Anonymkode: 9f454...559

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du vet virkelig ikke hva du snakker om. Klassisk selvopptatt kvinne å «mansplaine» det her. 

Anonymkode: 5bd70...91e

Man er bare en ekkel gris om man ikke klarer å tørke seg ren bak. Det har skjedd en sjelden gang at jeg ikke blir ren, sa hopper jeg selvfølgelig i dusjen.

Aldri opplevd bremsespor fra en mann, så regner med at det er ganske uvanlig

Anonymkode: 1164e...8a2

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Elsker å sniffe truser fulle av utflod, urin og bremsespor. Abonnerer faktisk, og får tilsendt et par i uka.

Anonymkode: f1fc3...cf0

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å rimme fordi jeg ser hvor mye nytelse det gir mannen min, men det er jo noe jeg ikke får videre lyst til å gjøre hvis jeg stadig vekk ser bremsespor i bokserne. Heldigvis er min veldig opptatt av renslighet og vi har installert bidetslange ved toalettet av denne grunn. Da er det aldri et problem. Er vi andre steder, bruker vi våtserviett. 

Jeg ville ikke ønsket å gå tilbake til menn som ikke bruker disse hjelpemidlene for å holde bakdelen ren - tørt papir smører det ofte bare rundt anus, særlig i "rynkene", og ende verre dess mer hår det er. Fuktighet må til for å få det rent. 

Anonymkode: cb5cd...0b1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man er bare en ekkel gris om man ikke klarer å tørke seg ren bak. Det har skjedd en sjelden gang at jeg ikke blir ren, sa hopper jeg selvfølgelig i dusjen.

Hehe. Jeg tørker og tørker og vasker og skrubber, men allikevel kommer det omtrent alltid en liten flekk etter avføring. Grunnen til dette er hemorider og analfissur etter fødsel. Det er utrolig vanskelig å bli ren nok. Det betyr faktisk ikke at jeg er en ekkel gris. Jeg prøver så godt jeg kan. Oppdager jeg flekk så vasker jeg på nytt og skifter truse

Anonymkode: a0ae8...670

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Eg tørker meg alltid til det ikke er noe på papiret. Så tørker eg to ganger til, for å være sikker.

er det mulig å dusje etter bæsj så gjør eg alltid det. Ikke brems i min bukse, men helt klart turn off

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg som mann har ikke noe bremsespor, men så bruker jeg også enorme mengder dasspapir. Må dra opp 3-4 ganger for at det ikke skal tette seg, og kan fint bruke 1/3 rull på et besøk på dass.

Anonymkode: f3653...a65

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor denne hoppingen i dusjen? Er det ikke nok å gå normalt inn der?

Anonymkode: 0054e...b2e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg som mann har ikke noe bremsespor, men så bruker jeg også enorme mengder dasspapir. Må dra opp 3-4 ganger for at det ikke skal tette seg, og kan fint bruke 1/3 rull på et besøk på dass.

Er det ikke enklere å bare barbere deg i rumpa? 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor denne hoppingen i dusjen? Er det ikke nok å gå normalt inn der?

Nei, det er treningen min ;) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor ikke bruke en våtserviett i stedet for å herje med analen din såpass at du kommer til å skade den? 

Anonymkode: 0893a...0dc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Utflod er noe som bare kommer og ikke er tegn på dårlig hygiene. Som mensen. Bremsespor er et tegn på dårlig hygiene- hvis man da ikke har et medisinsk problem som tarmsykdom slappe muskler etc.

Anonymkode: d252c...553

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor ikke bruke en våtserviett i stedet for å herje med analen din såpass at du kommer til å skade den? 

Anonymkode: 0893a...0dc

Hva om analen har tålt dette fint i flere tiår?

AnonymBruker
Skrevet

bremsespor hos kvinner og menn er ækkelt og ikke sexy i det hele tatt. Mannen min har kun bremsespor hvis det har vært en våt promp, men da har han skiftet og vasket med en gang. Han vasker seg med vann og papir etter do. Jeg skulle ha sex med en mann en gang og etter å ha tatt på han der nede så luktet fingrene mine bæsj. Det var så ekkelt at jeg mistet all lyst. Ble ikke noen mer date på han. Personlig hygiene er a og o. 

Anonymkode: 25f8b...a3c

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...