Gå til innhold

Sliter med vanskelige følelser. Bør jeg ta en graviditetstest?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte broren til 2 tidligere treningsvenninner av meg. Vi endte i sengen. Hadde sex. Han ble deretter kald og ignorerer å prate med meg. Noe som er veldig sårt. Jeg får bare stoppe å håpe på at han bryr seg. Han oppførte seg veldig som om han var I ubalanse uansett.  Jeg brukte ikke prevensjon og vi hadde samleie uten kondom, men han kom utenfor. Han sa at det er ingen sjanse for at han kan ha gjort meg gravid så hvis jeg blir det så må det være noen andre.  Jeg har ikke hatt sex på 3 år. Han var litt småfrekk i ord til meg. 

Hva bør jeg gjøre ? Bør jeg ta en graviditetstest ? Hva med sykdommer ? Begynte å bli litt stresset etter dette. 

Anonymkode: 97b71...095

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, vent heller i 8 mnd så får du svaret

Anonymkode: b15bf...00b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ta en test så får du det overstått. 

AnonymBruker
Skrevet

Minimal fare for det når han kom utenfor, men om du ikke får mensen så bør du ta en test. 

Man blir ikke gravid så lett som mange tror, - må jo skje ved eggløsning og sædcellene må inn i skjeden/livmor.

Anonymkode: 00f0d...b83

AnonymBruker
Skrevet

JEg syns det er rart at du velger å ha ubeskyttet samleie med noen, for så å mase til dem om graviditet når det er tydelig at han ikke er interessert i noe med deg. Ta en test når tiden har gått, og er du gravid kan du informere, ellers, slutt å plag ham og ta bedre vare på deg selv. 

Anonymkode: 5b479...848

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor må du spørre her om du kan ta en graviditets test?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...