Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg spiste sterk taco sist uke og manet fram mine egne "demoner" dagen derpå.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kommer til å angre, TS. Forstår virkelig ikke behovet for dette. 

Anonymkode: 63b7f...693

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Ts dette er farlig. 
Jeg kjenner jeg får vonde følelser bare av og lese innlegget ditt. 
Jeg holdt også på med noe i samme sjangeren for flere år siden, men det endte i en grufull opplevelse som gjorde at jeg aldri har søkt det onde noen gang igjen. 
Nå søker jeg Jesus og ingenting annet. 

Disse demonene du søker plager deg med bla angst, uro, tankekjør og det som verre er. Ikke slipp dem inn!! 

Jeg ber om full beskyttelse med Jesus blod hver dag og da må den onde vike. 

Anonymkode: ad282...f23

• Liker 6
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva er det som gjør at du tror kriminalitet, krig og konflikter skyldes demoner? Er ikke det en enorm ansvarsfraskrivelse å si at det skjer pga at folk er påvirket av demoner? 

Anonymkode: 56c08...249

Jeg har faktisk ikke sagt at det "skyldes" demoner. Mennesker har fri vilje og velger selv hva de vil gjøre. De som gjør onde ting, vet som regel at det er feil, og at det skader folk, så nei, jeg unnskylder dem ikke.
Men du må jo innrømme at hvis demoner finnes, så er det logisk at de foretar seg noe? Eller gjør de ingenting?
Folk har jo en tendens til å følge ledere fanatisk, så det skulle ikke være så veldig vanskelig for en demon å forsterke noens negative eller hatefulle tanker når de er i en sårbar situasjon, uten at de skjønner at de blir påvirket av noe. Som f.ex. når folk drikker. 

Anonymkode: 8ab9d...712

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, fikk frem en. Men han var så liten og tafatt at det var svært skuffende.

Anonymkode: cea68...72e

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det vi mennesker med vår begrensede ordforråd mener med den åndelige verden. Men egentlig er det ikke flere sider fordi vi er alle på samme side (selv om mange enda ikke ser gjennom sløret og ikke enser dette). Dette vil dog forandre seg fremover.

TS: Dark entities er ikke noe å spøke med, men den kollektive vibrasjonen nå begynner å bli så høy at det ikke er sikkert de klarer å nå gjennom til deg, og godt er det. De du ønsker å komme i kontakt med har så lav vibrasjon at det ikke er sikkert den er kompatibel. Anbefaler deg å heller prøve å få kontakt med lysvesen hvis du er interessert i det åndelige :)

Merkelig at det alltid må handle om denne "vibrasjonen".

Anonymkode: cea68...72e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det er vanskeligere for slike energier å komme seg inn i vår virkelighet slik vi oppfatter den fordi når den kollektive vibrasjonen øker (som den gjør når flere og flere nå våkner og går igjennom bevissthetsskiftet) så øker også vibrasjonene til de som lever i samme virkelighet som oss. De negative energiene har en vibrasjon som da ikke vil samsvare med den kollektive vibrasjonen. Og som vi vet må man vibrere på likt nivå for å kunne oppfatte hverandre. 

Du har langt på vei rett, men det onde har fortsatt lett tilgang til de som ønsker og søker det. 
Å stole på at den kollektive bevisstheten her vil hindre det onde å slå rot er i beste fall naivt!

Anonymkode: 7dd66...deb

• Liker 3
Skrevet

Sån helt seriøst har jeg hørt flere som gjør dette,og forhandler seg fram til noe slags "deal" med onde makter,djevelen eller hva man skal kunne si - i hvertfall mørke krefter om at de overtar sjelen deres etter deres død. Evt at de ikke får noe ny sjanse til hva som måtte komme etter døden. Mange kjendiser,sportstjerner og makt personer har visst gjort dette.

Vet om noen som forsøkte litt smått sån som du TS. Kjenner ikke til detaljene med hva som nøyaktig hendte,men de avsluttet det veldig kjapt. 

Tror ikke spesielt på noe av det sån egentlig,men på en annen side er vi mennesker ganske "dumme" mtp hva vi vet av saker og ting. Så vet ikke om jeg hadde gjort et forsøk på det.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg har faktisk ikke sagt at det "skyldes" demoner. Mennesker har fri vilje og velger selv hva de vil gjøre. De som gjør onde ting, vet som regel at det er feil, og at det skader folk, så nei, jeg unnskylder dem ikke.
Men du må jo innrømme at hvis demoner finnes, så er det logisk at de foretar seg noe? Eller gjør de ingenting?
Folk har jo en tendens til å følge ledere fanatisk, så det skulle ikke være så veldig vanskelig for en demon å forsterke noens negative eller hatefulle tanker når de er i en sårbar situasjon, uten at de skjønner at de blir påvirket av noe. Som f.ex. når folk drikker. 

Det er mange andre planeter enn jorden, og det finnes derfor steder der dark entities har mer makt enn her, i tillegg til kanskje i andre parallelle virkeligheter. I denne virkeligheten ser vi jo at jordens vibrasjoner øker og øker, og hadde et klart skifte i 2023, som også gjør at folk sin bevissthet og dermed vibrasjoner øker. Når den kollektive vibrasjonen øker, blir det også vanskeligere for negative entities å komme igjennom, som en flokkimmunitet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er mange andre planeter enn jorden, og det finnes derfor steder der dark entities har mer makt enn her, i tillegg til kanskje i andre parallelle virkeligheter. I denne virkeligheten ser vi jo at jordens vibrasjoner øker og øker, og hadde et klart skifte i 2023, som også gjør at folk sin bevissthet og dermed vibrasjoner øker. Når den kollektive vibrasjonen øker, blir det også vanskeligere for negative entities å komme igjennom, som en flokkimmunitet. 

Men du bare unngår det som er poenget mitt her. Om demoner faktisk får mindre innflytelse på Jorda, så vil vi uunngåelig se en reduksjon i mord, voldtekter, kriger, overgrep osv. osv. Det du sier om at vibrasjonen øker, ser vi jo ikke noe resultat av.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts, er du sikker på at du ikke fremdeles går på ungdomsskolen? Det finnes ikke demoner andre steder enn på film og i bøker. 

Anonymkode: c81e9...793

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS, dersom du i det hele tatt begir deg ut på slikt, så bør du sette deg inn i hva du gjør først, samt konsekvensene av det. Denne boken er en god plass å starte:

image.png.905cf459a56226b858d8dc2cfaf1aa1a.png

https://www.adlibris.com/nb/bok/magic-9781614276517

Anonymkode: 63b7f...693

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det du driver med er bare dilling, TS. Hvis du vil gjøre dette ordentlig så må du bli innviet i en okkult orden, Les deg opp om f.eks O.T.O. eller Golden Dawn.

Anonymkode: 0322d...739

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2025 den 23.41):

Hei.
Vet dette høres helt ute ut for mange, men jeg har lenge prøvd å få kontakt med mørkere energier/demoner, hva man nå vil kalle det. Har vært fascinert av dette siden ungdomsskolen, og nå har jeg endelig begynt å teste ting ordentlig.

Dette har jeg gjort så langt:

• Ryddet et lite rom helt tomt for alt «vanlig», kun et bord, noen stearinlys og et gammelt speil jeg fant på finn.
  • Tegnet symboler på gulvet med kritt etter skisser fra en bok jeg fant på et obskurt forum.
  • Tent svarte og mørkerøde lys ved midnatt, latt dem brenne ned helt mens jeg satt i stillhet.
  • Lest høyt fra en tekst jeg kjøpte på et bruktmarked – rare ord, delvis latin, delvis noe jeg ikke forstår.
  • Dryppet en dråpe av mitt eget blod i en liten skål med vann som stod midt i sirkelen.

Noe av det jeg har merket:

• Kulde som kun kommer fra ett hjørne av rommet.
  • En veldig tydelig følelse av at noen står bak meg.
  • Lys som flimrer uten trekk.
  • Et navn som bare dukket opp i hodet mitt midt i ritualet. Aner ikke hva det betyr.

Det som virkelig freaket meg ut, var for to netter siden. Jeg gjorde det samme ritualet, men rett før jeg skulle blåse ut lysene hørte jeg et tydelig dunk i veggen bak meg. Ikke som et vanlig «huset knirker»-dunk, men som om noen slo hardt én gang. Jeg snudde meg, men det var ingenting der. Etterpå virket speilet… annerledes. Vanskelig å forklare, men det var akkurat som om ansiktet mitt ikke helt fulgte bevegelsene mine.

Jeg vet ikke om jeg er på vei til å faktisk åpne noe, eller om jeg bare driver og psyker meg selv ut.
Er det noen her som har vært gjennom lignende og kan si om dette er «ekte», eller bare tull fra hodet mitt?

Anonymkode: 2be6e...8ff

Hei. Det finnes mørke energier. Disse kan feste seg til deg som et virus/enteti/bakterie. Du vil ikke få fordeler i livet av mørke energier, de nærer seg på lidelse og frykt. Gjør det motsatte, følg Bashar og Joe Dispenza så får du formelen for livet❤️‍🔥

Anonymkode: adb6b...332

• Liker 1
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

1 flaske sprit så er demonen der med en gang

Anonymkode: 1889d...a56

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.8.2025 den 16.02):

Søk Jesus. Han lever og kan svare deg.

Anonymkode: ca22c...cad

Han begynner å dra på åra nå da.

Anonymkode: 1889d...a56

• Liker 1
Skrevet

Håper virkelig ikke folk faktisk snakker med demoner. Demoner er onde, og man skal holde seg langt unna dem.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor ønsker noen å mane frem demoner, har aldri hørt om at det er noen fordeler med det

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Slutt mens leker er god. Eneste rådet jeg gir deg

Anonymkode: 4aa6f...b8b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2025 den 23.43):

Dette er innbilning.

Anonymkode: 6c4f8...d5b

Heller psykiatri vil jeg si 💊

Anonymkode: c45ed...194

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...