AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:38 #41 Skrevet fredag kl. 08:38 Hvorfor? Har du ikke sett nok skrekkfilmer til at den som påkaller alltid taper. 😅 Ville brukt tiden på noe fornuftig og som faktisk skjer på ekte , som frivillighetsarbeid feks. Noe meningsfylt. Tror kanskje du burde oppsøke hjelp med de ønskene dine for du har ALTFOR MYE FRITID. Anonymkode: d9cad...672 2 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #42 Skrevet 13 timer siden De virkelige demonene er i ditt eget hode. Anonymkode: 5d0b0...435 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #43 Skrevet 10 timer siden Sommer2464 skrev (På 23.10.2025 den 11.31): Håper virkelig ikke folk faktisk snakker med demoner. Demoner er onde, og man skal holde seg langt unna dem. Tjah, hvem har fortalt deg at demonene er onde? Anonymkode: cea68...72e
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #44 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Tjah, hvem har fortalt deg at demonene er onde? Anonymkode: cea68...72e Demoner er onde per definisjon. Om de ikke er onde så er det noe annet enn demoner. Anonymkode: 8ab9d...712 1 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #45 Skrevet 9 timer siden De finnes i din virkelighet pga du tror på dem. De “lever” på å bruke din energi. De finnes ikke i min virkelighet pga jeg ikke “mater” dem med min energi. jeg fokuserer på det motsatte.. Så spørsmålet er hvorfor vil du manifistere noe negativt og “ondt” som har tak på deg energetisk .. frivillig ? Anonymkode: 095d6...35b 1
Fant80 Skrevet 9 timer siden #46 Skrevet 9 timer siden Er dette det samme som de som greier å manifestere lotto gevinster? Jeg vet en person som har vunnet 7 rette 2! ganger drev med dette. Hvorfor er dette en ting 😭 Jeg orker ikke leve i en verden,der enkelte bare kan manifestere ting for egen gevinst,evt onde krefter o.l. Stopp,jeg vil av!!!
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #47 Skrevet 6 timer siden Uansett om man tror på demoner eller ei, så er ikke dette noe å leke med, ts. Som en annen her skriver: gi deg mens leken er god. Anonymkode: 2ef5b...687
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #48 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Demoner er onde per definisjon. Om de ikke er onde så er det noe annet enn demoner. Anonymkode: 8ab9d...712 Meh, kommer an på grad av ondhet. Mulig det bare er en dag i året de er litt onde. Anonymkode: cea68...72e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå