Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.
Vet dette høres helt ute ut for mange, men jeg har lenge prøvd å få kontakt med mørkere energier/demoner, hva man nå vil kalle det. Har vært fascinert av dette siden ungdomsskolen, og nå har jeg endelig begynt å teste ting ordentlig.

Dette har jeg gjort så langt:

• Ryddet et lite rom helt tomt for alt «vanlig», kun et bord, noen stearinlys og et gammelt speil jeg fant på finn.
  • Tegnet symboler på gulvet med kritt etter skisser fra en bok jeg fant på et obskurt forum.
  • Tent svarte og mørkerøde lys ved midnatt, latt dem brenne ned helt mens jeg satt i stillhet.
  • Lest høyt fra en tekst jeg kjøpte på et bruktmarked – rare ord, delvis latin, delvis noe jeg ikke forstår.
  • Dryppet en dråpe av mitt eget blod i en liten skål med vann som stod midt i sirkelen.

Noe av det jeg har merket:

• Kulde som kun kommer fra ett hjørne av rommet.
  • En veldig tydelig følelse av at noen står bak meg.
  • Lys som flimrer uten trekk.
  • Et navn som bare dukket opp i hodet mitt midt i ritualet. Aner ikke hva det betyr.

Det som virkelig freaket meg ut, var for to netter siden. Jeg gjorde det samme ritualet, men rett før jeg skulle blåse ut lysene hørte jeg et tydelig dunk i veggen bak meg. Ikke som et vanlig «huset knirker»-dunk, men som om noen slo hardt én gang. Jeg snudde meg, men det var ingenting der. Etterpå virket speilet… annerledes. Vanskelig å forklare, men det var akkurat som om ansiktet mitt ikke helt fulgte bevegelsene mine.

Jeg vet ikke om jeg er på vei til å faktisk åpne noe, eller om jeg bare driver og psyker meg selv ut.
Er det noen her som har vært gjennom lignende og kan si om dette er «ekte», eller bare tull fra hodet mitt?

Anonymkode: 2be6e...8ff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er innbilning.

Anonymkode: 6c4f8...d5b

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Slutt medan leiken er god

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke noe å tulle med ts, det er ikke "kult". Demoner er slike som ønsker massemord, kriger, atomkrig, voldtekter, overgrep mot barn, dyremishandling og alt j*vlig du kan tenke deg under solen. Om du faktisk tror på demoner, så er det altså de som påvirker mennesker som kanskje har mistet håpet, som er bitre, som er sinte, som føler seg urettferdig behandlet, til å gå inn i en skole og skyte dem de ser, eller myrde hele familien sin. Vil du virkelig at slike ånder skal plage deg? For du kan ikke få dem til å jobbe for deg, de adlyder ingen, og de bryr seg ikke om noen, heller ikke deg. Det finnes noen intervjuer med eks-satanister på youtube, og de har noen veldig lite hyggelige ting å fortelle. Her er ett av dem: 

Anonymkode: 8ab9d...712

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til. De finnes ikke. Så enkelt er det.

Anonymkode: 55c66...693

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Lykke til. De finnes ikke. Så enkelt er det.

Anonymkode: 55c66...693

Så du kan se den andre siden du da, og se at de ikke fins? Fantastisk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så du kan se den andre siden du da, og se at de ikke fins? Fantastisk.

Hvilken andre side?

Anonymkode: 90815...d42

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vær så snill og slutt. Du kommer til å angre bittert!

Anonymkode: eb9bd...0b5

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette er en farlig lek ts. 
Djevelen spiser sine egne, så hvis du leker for lenge med dette er det i siste ende du selv som må lide. 
Hvorfor ikke heller forsøke å få kontakt med de gode kreftene? 

Anonymkode: 7dd66...deb

• Liker 3
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Søk Jesus. Han lever og kan svare deg.

Anonymkode: ca22c...cad

• Liker 1
  • Hjerte 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Nietzche: "Når du ser lenge inn i en avgrunn, ser avgrunnen også inn i deg". Ved å normalisere visse negative tendenser, egenskaper eller kvaliteter, kan de bli en del av din egen personlighet.

Anonymkode: 3484b...ff7

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilken andre side?

Anonymkode: 90815...d42

Det vi mennesker med vår begrensede ordforråd mener med den åndelige verden. Men egentlig er det ikke flere sider fordi vi er alle på samme side (selv om mange enda ikke ser gjennom sløret og ikke enser dette). Dette vil dog forandre seg fremover.

TS: Dark entities er ikke noe å spøke med, men den kollektive vibrasjonen nå begynner å bli så høy at det ikke er sikkert de klarer å nå gjennom til deg, og godt er det. De du ønsker å komme i kontakt med har så lav vibrasjon at det ikke er sikkert den er kompatibel. Anbefaler deg å heller prøve å få kontakt med lysvesen hvis du er interessert i det åndelige :)

Anonymkode: 56c08...249

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

TS: Dark entities er ikke noe å spøke med, men den kollektive vibrasjonen nå begynner å bli så høy at det ikke er sikkert de klarer å nå gjennom til deg, og godt er det.

Når verden er på randen av atomkrig? De når godt gjennom til folk, det er bare å se på nyhetene.

https://www.vg.no/nyheter/i/EQGLxo/drap-i-norge-2024#:~:text=Drapstallene i fjor var de høyeste på,Du trenger ikke være redd%2C sier drapsforsker.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Når verden er på randen av atomkrig? De når godt gjennom til folk, det er bare å se på nyhetene.

https://www.vg.no/nyheter/i/EQGLxo/drap-i-norge-2024#:~:text=Drapstallene i fjor var de høyeste på,Du trenger ikke være redd%2C sier drapsforsker.

Det stemmer ikke. 

At noen folk begår drap er ikke pga demoner. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Det stemmer ikke. 

At noen folk begår drap er ikke pga demoner. 

Ok, du tror på demoner, men du tror ikke de har noen som helst form for påvirkningskraft?

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ok, du tror på demoner, men du tror ikke de har noen som helst form for påvirkningskraft?

Det er vanskeligere for slike energier å komme seg inn i vår virkelighet slik vi oppfatter den fordi når den kollektive vibrasjonen øker (som den gjør når flere og flere nå våkner og går igjennom bevissthetsskiftet) så øker også vibrasjonene til de som lever i samme virkelighet som oss. De negative energiene har en vibrasjon som da ikke vil samsvare med den kollektive vibrasjonen. Og som vi vet må man vibrere på likt nivå for å kunne oppfatte hverandre. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilket navn?

Anonymkode: f6286...3d9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er vanskeligere for slike energier å komme seg inn i vår virkelighet slik vi oppfatter den fordi når den kollektive vibrasjonen øker (som den gjør når flere og flere nå våkner og går igjennom bevissthetsskiftet) så øker også vibrasjonene til de som lever i samme virkelighet som oss. De negative energiene har en vibrasjon som da ikke vil samsvare med den kollektive vibrasjonen. Og som vi vet må man vibrere på likt nivå for å kunne oppfatte hverandre. 

Så da minsker altså demoners påvirkning ifølge deg. Hvorfor er det da ikke mindre kriminalitet, krig og konflikter?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ring fastlegen og ta en prat så får du hjelp. 

Anonymkode: e50be...f73

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Så da minsker altså demoners påvirkning ifølge deg. Hvorfor er det da ikke mindre kriminalitet, krig og konflikter?

Hva er det som gjør at du tror kriminalitet, krig og konflikter skyldes demoner? Er ikke det en enorm ansvarsfraskrivelse å si at det skjer pga at folk er påvirket av demoner? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...