Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

hei alle sammen!

kunne du tenke deg å være sammen med en som var totalavholds fra alkohol?

hvorfor/hvorfor ikke?

Videoannonse
Annonse
Gjest Hippopotamus
Skrevet

Selvfølgelig kunne jeg det! Jeg ville faktisk foretrekke det.

Skrevet

Jaa, men han hadde måttet akseptere at jeg hadde tatt meg noen glass av og til (ikke at jeg drikker så ofte at det gjør noe).

Så lenge han hadde akseptert det, så hadde alt gått fint.

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Nei, høres dritkjedelig ut.

Gjest Ester
Skrevet

Det går så fint, så! Var sammen med en avholdsmann i mange år, jeg. Jeg drakk som jeg pleide og han syntes det var helt ok. Han hadde kontroll og orden på ting selv om jeg ble full og han kjørte alltid hjem. Var selvfølgelig aldri fyllesjuk og selvmedlidende og ryddet opp etter festen. Blir gjerne sammen med en avholdsmann igjen.

Gjest Gjest
Skrevet

ja,jeg vil faktisk helst ha en avholdsmann i og med at jeg selv ikke drikker alkohol :)

Gjest Donna
Skrevet

Ja, selvfølgelig. Men han måtte akseptert at jeg tok meg et glass vin (eller flere) i ny og ne.

Gjest LoisLane
Skrevet

Ja, det ville ikke vært avgjørende for mitt valg.

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Ja, det hadde jeg ikke hatt noe problemer med.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis han var den rette og kjemien stemte så JA!!!

Hva er problemet med det?? Det er jo hans valg.

Greit også da, og alltid ha en sjåfør når man skal på fest ;)

Skrevet

Jeg ville faktisk foretrukket det, men det er langt mellom dem ;) .

Skrevet

Det vil ikke være noe problem så lenge han aksepterer at jeg at jeg ikke er avholdskvinne

Skrevet

Ja, min samboer er avholdsmann. Han synes det er helt greit at jeg og alle andre drikker alkohol. Og vi har aldri problemer med hvem som skal være sjåfør hjem fra selskaper. ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja om ikke han var avholdsmann fordi han var veldig religiøs eller av andre grunner som totalt kræsjer med mine overbevisninger.

Skrevet

Jeg ville nok ikke latt det hindre meg i å bli sammen med en mann jeg ellers var interessert i, men jeg ville virkelig ha savnet å kunne dele en god flaske rødvin til biffen, eller ta en øl sammen til fredagspizzaen.

Jeg er veldig vininteressert, og er glad for at mannen er det samme, fordi det er hyggelig og dele interessen med noen. Sånn sett hadde det vært et like stort savn å være sammen med en som ikke likte vin men som drakk f.eks sprit eller rusbrus.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Ja om ikke han var avholdsmann fordi han var veldig religiøs eller av andre grunner som totalt kræsjer med mine overbevisninger.

Signerer denne :)

Skrevet

Det hadde ikke spilt noen rolle. Men selvsagt måtte han ha godtatt at jeg ikke var det!

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg vet ikke. For mye alkohol fører til usikkerhet hvis han går ut alene hver helg, men igjen så er fyllesex den beste sexen.. da besvimer jeg! :D

Og jeg syns det er kjedelig å drikke foran noen som ikke gjør det, for da sender de meg blikket "ikke drikk".

Gjest Bellatrix
Skrevet
ja,jeg vil faktisk helst ha en avholdsmann i og med at jeg selv ikke drikker alkohol :)

Jepp.

Skrevet

Jeg ville ikke hatt det minste problem med det. Ettersom jeg selv ikke drikker så er vel ikke det så rart heller. Men jeg har heller kke noe problem med at min sambor ikke er avholdsmann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...