AnonymBruker Skrevet 12. august #1 Skrevet 12. august Jeg liker skjørt, men synes det er vanskelig å finne passende overdeler. T-skjorte ser ikke så bra ut. Jeg er veldig tjukk, men uten former, om det er relevant. Har noen forslag til overdeler som passer? Anonymkode: 066e0...e8f 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #2 Skrevet 12. august Et penere skjørt og en strikkegenser er fint, forskjellig tekstur er bra. Ellers er en skjorte bra, da kan du ha den under en jeans jakke eller alene. Og det er finere enn t skjorte. Anonymkode: 6a9d7...579 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #3 Skrevet 12. august Bildene viser litt det keg liker da, kanskje du ikke liker det men det er flere muligheter nå som det blir høst! 😁 Anonymkode: 6a9d7...579
AnonymBruker Skrevet 13. august #4 Skrevet 13. august Jo, det var fint, men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal gjøre det på meg selv, synes ofte jeg bare blir en stor firkant, om du skjønner, og kan ikke legge til alt for mye stoff pga hetetokter/overgangsalder. Men kanskje løsningen er å bruke bildene som inspirasjon og så prøve meg litt fram? Likte forresten veldig godt skjørtet på det første bildet ditt, vet du hvor det er fra? Anonymkode: 066e0...e8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå