AnonymBruker Skrevet 12. august #1 Skrevet 12. august Dere som er unge bør utnytte den tiden dere har. Jeg har sløst det vekk. Er evig singel og i dårlig form Anonymkode: dbc8d...364 2 5
AnonymBruker Skrevet 12. august #2 Skrevet 12. august Du kan begynne å leve nå Anonymkode: 7f8be...3c3 14 4
AnonymBruker Skrevet 12. august #3 Skrevet 12. august Og hva betyr «har levd» for deg? Anonymkode: edca6...e11 8
Raven.Writingdesk Skrevet 12. august #4 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dere som er unge bør utnytte den tiden dere har. Jeg har sløst det vekk. Er evig singel og i dårlig form Anonymkode: dbc8d...364 Hva er det du føler du har gått glipp av da? 2
AnonymBruker Skrevet 12. august #5 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dere som er unge bør utnytte den tiden dere har. Jeg har sløst det vekk. Er evig singel og i dårlig form Anonymkode: dbc8d...364 Jeg er 53 å sier det til deg.Du har mange fine år. Anonymkode: 51058...9ad 2 1 7
AnonymBruker Skrevet 12. august #6 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dere som er unge bør utnytte den tiden dere har. Jeg har sløst det vekk. Er evig singel og i dårlig form Anonymkode: dbc8d...364 Jeg er midt i 40 årene og har ikke levd livet. Tiden har gått så fort. Å nå sitter jeg her som en halv gammal dame🙄 Anonymkode: a11a4...7b6 2 2
SuiGeneris Skrevet 12. august #7 Skrevet 12. august Kjedelig å høre ❤️ Håper du tar vare på deg selv, hvis du virkelig føler det sånn. Det er aldri for sent med ny utdanning, ny jobb, ny hobby eller å kaste seg på et treningsprogram 😍 3
AnonymBruker Skrevet 12. august #8 Skrevet 12. august Jeg har heller ikke levd føler jeg, mine dager går liksom til barna, jobb og plikter. Tenkte å leve litt mer i år. Likevel det er vel noe som sier lite visste jeg at det var dette som var livet. Anonymkode: eacc9...569 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. august #9 Skrevet 12. august Men det er ikke over før det er over. Kanskje du ikke kan gjøre alt du ville da, men er det ikke noe du har lyst til nå? Jeg gjorde det samme som deg. Jeg driver med vgs nå, jeg tar lappen nå, jeg. Var lenge i et dårlig forhold og slet med mye rart som tenåring. Men livet ditt kan bli bedre. Og noe er bedre enn ikke noe. De årene går så fort for alle. Tror mange ikke gjorde så mye "fornuftig" som unge heller. Du må tillate deg å tulle litt også, det blir man ikke for gammel for. Og 40 er ikke gammelt vel?! Jeg er 38 og jeg føler meg ikke gammel..... Tror bare dette er mørke tanker Anonymkode: 869a3...c92 1 3
AnonymBruker Skrevet 12. august #10 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dere som er unge bør utnytte den tiden dere har. Jeg har sløst det vekk. Er evig singel og i dårlig form Anonymkode: dbc8d...364 Du er litt under halvveis i livet, så du må bare kjøre på fremover. Anonymkode: 1b9cf...51a 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. august #11 Skrevet 12. august Ta ditt eget råd. Du er ung, og bør utnytte tiden du har Anonymkode: 9ed44...a27 1 5
AnonymBruker Skrevet 12. august #12 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dere som er unge bør utnytte den tiden dere har. Jeg har sløst det vekk. Er evig singel og i dårlig form Anonymkode: dbc8d...364 Jeg er ti år eldre enn deg og har utrettet veldig mye de siste ti årene, hele livssituasjonen min er totalt endret. Det samme kan gjelde deg. Anonymkode: 30866...a7c 4 2
AnonymBruker Skrevet 12. august #13 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er midt i 40 årene og har ikke levd livet. Tiden har gått så fort. Å nå sitter jeg her som en halv gammal dame🙄 Anonymkode: a11a4...7b6 I alle dager. Jeg er snart 42. Ung og lever som bare det! Anonymkode: d788f...0ae 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #14 Skrevet 12. august Heier på deg, jeg!!! 💗💓 Kanskje begynne i det små?? Er det en liten ting du alltid har hatt lyst til å gjøre, som du kan gjøre ila uken? Er det noe alltid har hatt lyst til å si til noen, eller en matrett du alltid har hatt lyst til å lage, men aldri har hatt tid til?? Gjør det nå!! Anonymkode: 07135...25a 1 4
AnonymBruker Skrevet 12. august #15 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Dere som er unge bør utnytte den tiden dere har. Jeg har sløst det vekk. Er evig singel og i dårlig form Anonymkode: dbc8d...364 Formen kan du fikse Anonymkode: ff187...c50 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #16 Skrevet 12. august Hva er det du føler du ikke har gjort? Du er midtveis i livet, og har faktisk tid til å begynne å leve det slik du vil nå. Anonymkode: 2c15f...8c3 3
AnonymBruker Skrevet 12. august #17 Skrevet 12. august Kva meiner du med at du har sløst det vekk? ❤️ Anonymkode: 04560...4e7 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #18 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg er midt i 40 årene og har ikke levd livet. Tiden har gått så fort. Å nå sitter jeg her som en halv gammal dame🙄 Anonymkode: a11a4...7b6 Det jeg tenker. 40 årene er ikke ungt, som mange skal ha det til. Lysene begynner å slukne. Anonymkode: dbc8d...364 2
AnonymBruker Skrevet 12. august #19 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg er ti år eldre enn deg og har utrettet veldig mye de siste ti årene, hele livssituasjonen min er totalt endret. Det samme kan gjelde deg. Anonymkode: 30866...a7c Fortell mer ☺️ Jeg blir inspirert av «late bloomers» Dere viser at livet ikke er over når en bikker 40 👌 Anonymkode: 74278...9a1 4 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #20 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det jeg tenker. 40 årene er ikke ungt, som mange skal ha det til. Lysene begynner å slukne. Anonymkode: dbc8d...364 Hvilke lys? Du må ta ansvar for livet ditt, 40 er ikke pensjonist alder heller da. Anonymkode: 869a3...c92 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå