AnonymBruker Skrevet 12. august #1 Skrevet 12. august Jeg har et stort ønske om å kjøpe en bestemt eiendom. Er det noen som kan hjelpe meg å se om det er håp i fremtiden for at dette skal gå gjennom? Er det noen faktorer som kan bidra i positiv retning for min del? Vennlig hilsen fisk, 1989 Anonymkode: 6c7eb...5e9
AnonymBruker Skrevet 12. august #2 Skrevet 12. august På ett legg på fire kort trakk jeg to konger for deg i tarot, de to andre kortene var også ganske positive. Du vil ikke klare det alene men då hjelp, og der er et stykke tid frem, du må gjøre alt du kan fremover så den dagen det er snakk om kjøp eller overtakelse så stiller du best mulig med tanke på økonomi, drift eller planer for eiendommen osv, men det ser ut som det blir ditt. Anonymkode: 477d3...2c6
AnonymBruker Skrevet 12. august #3 Skrevet 12. august Se opp for skjulte mangler ved eiendommen og/eller kontrakten, men ellers kan dette være et lykkekjøp. Er du enslig om kjøpet, har du vært gjennom en skilsmisse? Jeg ser en som muligens vil stikke kjepper i hjulene, men dersom du er grundig i forundersøkelsene dine, vil eiendommen være en stor og positiv endring for deg. Anonymkode: 50819...c94 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #4 Skrevet 12. august Positive faktor er godt forholdt til banken, egenkapital og inntekt. Anonymkode: 1b502...352
AnonymBruker Skrevet 12. august #5 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Se opp for skjulte mangler ved eiendommen og/eller kontrakten, men ellers kan dette være et lykkekjøp. Er du enslig om kjøpet, har du vært gjennom en skilsmisse? Jeg ser en som muligens vil stikke kjepper i hjulene, men dersom du er grundig i forundersøkelsene dine, vil eiendommen være en stor og positiv endring for deg. Anonymkode: 50819...c94 Ikke skilsmisse, er gift og vi ønsker begge å kjøpe eiendommen. Han er også fisk, 1986. Anonymkode: 6c7eb...5e9
AnonymBruker Skrevet 12. august #6 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke skilsmisse, er gift og vi ønsker begge å kjøpe eiendommen. Han er også fisk, 1986. Anonymkode: 6c7eb...5e9 Skjønner, og det ser altså veldig positivt ut dersom du ender opp med eiendommen, men jeg ser noen som ikke er helt enig i at den skal bli din. Anonymkode: 50819...c94
AnonymBruker Skrevet 12. august #7 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjønner, og det ser altså veldig positivt ut dersom du ender opp med eiendommen, men jeg ser noen som ikke er helt enig i at den skal bli din. Anonymkode: 50819...c94 Kan det være av familiemedlem? Spennende altså.. 🤩 Anonymkode: 6c7eb...5e9
AnonymBruker Skrevet 12. august #8 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kan det være av familiemedlem? Spennende altså.. 🤩 Anonymkode: 6c7eb...5e9 Det er i hvert fall noen med tilknytning til eiendommen. Anonymkode: 50819...c94
AnonymBruker Skrevet 12. august #9 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er i hvert fall noen med tilknytning til eiendommen. Anonymkode: 50819...c94 Ok, takk for at du tok deg tid☺️ Anonymkode: 6c7eb...5e9
AnonymBruker Skrevet 13. august #10 Skrevet 13. august Jeg ser klart at drømmeeiendommen kan bli din – men bare hvis du forsegler visningen mot onde ånder og griske sjeler. Når folk trår over terskelen med feil energi, legger de en skygge over handelen, og det må brytes. Hver gang det er visning, still deg utenfor i en hvit kåpe (renhetens farge) og gule gummistøvler (solens beskyttelse). Ha en kålrot i den ene hånden og en liten bjelle i den andre. Ring bjellen hver gang noen nærmer seg, og rop: ‘Rens deg for jordens skygger før du entrer!’ Tre ganger. Deretter skal du gå sakte rundt bygningen med lange, dype sukk, mens du kaster en neve solsikkefrø foran hver inngang – frøene tiltrekker lysets engler, og, som en tilfeldighet, en masse fugler som vil vimse rundt og lage uro. Gjenta dette hele visningen, og avslutt med å stå ved porten og nynne en monoton salme helt til siste spekulant har gått. Anonymkode: 22520...d7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå