AprilLudgate Skrevet 13. august #21 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det er jo helt vanlig Anonymkode: 2ada6...93f Ja, men gir størst risiko for fukt kontra kabinett. Det tok jeg som en selvfølge av alle skjønte 😅
AnonymBruker Skrevet 13. august #22 Skrevet 13. august Ja, og har gjort det. Da jeg var på visninger og leste tilstandsrapporter opp og ned så jeg flere nyere bad som var dårligere vedlikeholdt enn flere 20 år gamle bad. Kjøpte bolig for 4 år siden med bad fra 2002. Tenkte i utgangspunktet å renovere det i løpet av første året, men det var så velholdt og lettstelt at jeg ventet til jeg hadde spart opp en god sum. Fikk nytt bad i fjor, og er superhappy med det. Men det gamle badet var helt ok også. Anonymkode: a4e5c...cad 2
Grønt blad Skrevet 14. august #23 Skrevet 14. august Jeg ville absolutt kjøpt. Når det er brukt dusjkabinett og ikke er registrert fuktskader, er det trygt, og kan antakelig også brukes i flere år fremover. Fordelen med å pusse opp selv er at du kan få det badet du ønsker deg, ikke det tidligere eier likte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå