AnonymBruker Skrevet 12. august #1 Skrevet 12. august En mann viste interesse og vi hadde en god samtale. Så ville han ringes en dag, jeg ga han nummeret mitt. Det har nå gått 5 dager uten en lyd. Hvor lenge venter dere? Jeg har ikke hans nummer, kun messenger kontakt. Det føles masete om jeg skal sende han en melding om noe trivielt nå. For min del tenker jeg at når det går mer enn 3 dager så var han ikke interessert likevel. Anonymkode: 2bd56...f3e
AnonymBruker Skrevet 12. august #2 Skrevet 12. august Som mann må jeg dessverre si at du har rett. 5 dager langt over «grensen» for noen som vil henge med deg. Anonymkode: f5867...3da 1 8
AnonymBruker Skrevet 12. august #3 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Som mann må jeg dessverre si at du har rett. 5 dager langt over «grensen» for noen som vil henge med deg. Anonymkode: f5867...3da Ja, ikke sant? Jeg tenker at det er helt greit, trenger ingen forklaring eller noe. Bare fikk meg til å lure på om jeg har blitt veldig sær. Anonymkode: 2bd56...f3e
Strigiformes Skrevet 12. august #4 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (20 minutter siden): En mann viste interesse og vi hadde en god samtale. Så ville han ringes en dag, jeg ga han nummeret mitt. Det har nå gått 5 dager uten en lyd. Hvor lenge venter dere? Jeg har ikke hans nummer, kun messenger kontakt. Det føles masete om jeg skal sende han en melding om noe trivielt nå. For min del tenker jeg at når det går mer enn 3 dager så var han ikke interessert likevel. Anonymkode: 2bd56...f3e Du må aldri finne på å vente på en mann. En mann som er interessert tar kontakt, og lar deg ikke være i uvitenhet og uvisshet. Det er ikke en mann du vil ha... 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #5 Skrevet 12. august Han er ikke interessert. Jeg ville ventet i et par dager, kanskje. Men etter 5 dager…Next! Anonymkode: 49d18...23c 3
makkapakka Skrevet 12. august #6 Skrevet 12. august Til neste luring spør du om han kan gi hans nummer først.
AnonymBruker Skrevet 12. august #8 Skrevet 12. august Godt mulig han er redd for å virke påtrengende. Helt innafor å sende han ei melding bare for å sjekke interessen. Anonymkode: 65bbe...d39 2
AnonymBruker Skrevet 13. august #9 Skrevet 13. august Det spørs jo hva intensjonen hans er. Om det er for å være venner, så ringes man jo bare for å fortelle når det har skjedd noe som er verdt å fortelle. Jeg prater ikke med vennene mine hver dag. Mange ønsker jo å være venner først og så se om det kan utvikle seg til noe mer. Du kan jo bare sende han ei melding på messenger, slik som man gjør med venner. Jeg ville ikke ha avskrevet han helt. Anonymkode: 29412...53f
AnonymBruker Skrevet 13. august #10 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det spørs jo hva intensjonen hans er. Om det er for å være venner, så ringes man jo bare for å fortelle når det har skjedd noe som er verdt å fortelle. Jeg prater ikke med vennene mine hver dag. Mange ønsker jo å være venner først og så se om det kan utvikle seg til noe mer. Du kan jo bare sende han ei melding på messenger, slik som man gjør med venner. Jeg ville ikke ha avskrevet han helt. Anonymkode: 29412...53f Don’t beat a dead horse. Anonymkode: f5867...3da 1
AnonymBruker Skrevet 13. august #11 Skrevet 13. august Hva venter du på? Om du kan møte noen annen? Det kan du selvfølgelig. Ikke stopp livet ditt selv om noen "kanskje er interessert". Så lenge det ikke er avtalt noe som helst konkret så er det ingen ting å vente på. Det kan jo hende at han ringer om 2 dager, eller 2 uker. Da kan du jo vurdere hva du vil gjøre. Kanskje har han en god grunn til at han ikke har ringt, det trenger ikke bety at han er uinteressert selv om han ikke kaster seg på telefonen tvert. Men uansett skal du ikke legge noe i at han ba om nummeret ditt. Det kan du gjøre når han viser reell interesse med handling. Jeg vet ikke helt hvor gammel du er, men for oss over 40 så er det ikke helt unormalt å ta ting litt rolig, om man møtes utenfor apper i alle fall. Det var normalt når vi var unge at man helst bare ringtes for å avtale å møtes. Jeg dater nå, og det kan gå over en uke mellom hver gang vi har kontakt, spesielt i ferietiden. Vi er begge opptatt med vårt på hver vår kant. Men det er likevel ingen tvil om at vi begge er interesserte selv om vi tar det rolig og ikke møtes så ofte eller har daglig kontakt. Kontakten går stort sett på å avtale å møtes, og jeg merker at jeg syns det er mye bedre å droppe alle de meldingene og heller snakke skikkelig sammen når vi møtes fysisk. Syns jeg blir mye bedre kjent med han når jeg ser kroppsspråket når vi snakker om ting. Så det kan jo hende at han venter med å ringe til han har tid til å møtes feks? Det er fortsatt noen som har ferie, og om han har barn så er det planleggingsdager denne uka slik at mange er hjemme med barn. Det finnes mange grunner. Men det er også fullt mulig at han ikke var så interessert likevel. Anonymkode: c0fe3...f01
AnonymBruker Skrevet 13. august #12 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Don’t beat a dead horse. Anonymkode: f5867...3da Ok, men jeg liker ikke at menn går for fort fram. Anonymkode: 29412...53f
AnonymBruker Skrevet 13. august #13 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ok, men jeg liker ikke at menn går for fort fram. Anonymkode: 29412...53f Forskjell på å gå sakte frem og ikke være interessert. Anonymkode: f5867...3da
AnonymBruker Skrevet 13. august #14 Skrevet 13. august Må du vente da? Lev livet som vanlig og se hva som skjer? Jeg hadde mistet interessen om noen «bare skulle sjekke om» dersom det var avtalt at jeg skulle ringe når det passet. Hvor fort jeg hadde ringt hadde vært en direkte refleksjon av hvor interessert jeg var. I dette tilfellet gjetter jeg at du synes meldingene var bedre enn han og at han ba om nummer for å ringe når han gidder eller behøver litt bekreftelse i stedet for å skrive. Anonymkode: 68aa9...16f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå