AnonymBruker Skrevet 12. august #1 Skrevet 12. august Har dere noen å ringe til som hører på dere? Jeg føler meg så totalt alene hver gang jeg er lei meg, ingen familie eller venner det føles naturlig å snakke meg. Så jeg bare lurte på hvordan dette er for andre... Anonymkode: c991f...40f 13
AnonymBruker Skrevet 12. august #2 Skrevet 12. august Pleide å ringe kjæresten min men han liker ikke å lytte. Nå er jeg nødt til å slå opp med han, og den eneste jeg hadde ringt var bestevennen min som han tvang meg til å kutte ut kontakten med. Anonymkode: 0f22a...a7d 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #3 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har dere noen å ringe til som hører på dere? Jeg føler meg så totalt alene hver gang jeg er lei meg, ingen familie eller venner det føles naturlig å snakke meg. Så jeg bare lurte på hvordan dette er for andre... Anonymkode: c991f...40f Har ikke mange jeg heller som jeg stoler på❤️ Anonymkode: 8fca6...9f5 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #4 Skrevet 12. august Snakker med disse: samboer, 2 venninner og moren min Anonymkode: 095d3...6ab
AnonymBruker Skrevet 12. august #5 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har dere noen å ringe til som hører på dere? Jeg føler meg så totalt alene hver gang jeg er lei meg, ingen familie eller venner det føles naturlig å snakke meg. Så jeg bare lurte på hvordan dette er for andre... Anonymkode: c991f...40f Samme her. Men av og til snakker jeg med noen i chatten Sidetmedord - På Sidetmedord kan du anonymt dele det som er vanskelig de svarer hele døgnet. Anonymkode: dec01...641 1 5 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #6 Skrevet 12. august Nå er jeg veldig sjelden lei meg, men om jeg er det så snakker jeg med kona, som også er min beste venn. Anonymkode: b1a1e...c02 1 9
Charminia Skrevet 12. august #7 Skrevet 12. august Mamma og min gode mann❤️ Så har jeg 3 venninner som også er så nære at jeg kan dele alt føler jeg. Er takknemlig.
AnonymBruker Skrevet 12. august #8 Skrevet 12. august Mannen min, som er min eneste ekte venn Anonymkode: ebda8...50b 1 2
HemmeligSpion Skrevet 12. august #9 Skrevet 12. august Jeg er mann, så når jeg gjør det er det syting. Men det er samme greier som mange sliter med, og jeg er ikke ute etter medlidenhet men tips til hvordan man kan fikse ting eller minske betydningen av det som plager en. Derimot, om man er ute etter medlidenhet og mer "trøst", så er det 116 123 og sidetmedord.no. Mange tror at 116 123 er "selvmordstelefon", men det stemmer ikke. Det som stemmer er det som de skriver på nettsidene sine selv: Sitat Alle som vil snakke eller skrive om livets utfordringer kan ta kontakt med Hjelpetelefonens tjenester 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #10 Skrevet 12. august Jeg ringte alltid mamma, men hun døde for et år siden. Det er et skikkelig savn! Jeg har ikke funnet en erstatter. Anonymkode: e30a5...013 11
SPOCA Skrevet 12. august #11 Skrevet 12. august Først og fremst mannen min. Eventuelt har jeg også mamma og min bestevenninne. 2
AnonymBruker Skrevet 12. august #13 Skrevet 12. august Har ingen jeg kan snakke med når jeg har det tungt. Grunnen til at jeg har det tungt er jo for så vidt at jeg ikke har noen i utgangspunktet, så det er jo litt trasig. Det at jeg ikke har noen skaper altså et behov for å snakke med noen jeg ikke har. Anonymkode: c2113...c97 5
AnonymBruker Skrevet 12. august #14 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Har dere noen å ringe til som hører på dere? Jeg føler meg så totalt alene hver gang jeg er lei meg, ingen familie eller venner det føles naturlig å snakke meg. Så jeg bare lurte på hvordan dette er for andre... Anonymkode: c991f...40f Jeg liker ikke å prate med andre om ting, pleier å bruke god tid på å tenke ut egne løsninger. Anonymkode: b908b...483
Strigiformes Skrevet 12. august #15 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Har dere noen å ringe til som hører på dere? Jeg føler meg så totalt alene hver gang jeg er lei meg, ingen familie eller venner det føles naturlig å snakke meg. Så jeg bare lurte på hvordan dette er for andre... Anonymkode: c991f...40f De jeg stoler på... I et tilfelle så ringte jeg mental helsehjelp. Du kan jo ringe dem...
AnonymBruker Skrevet 12. august #17 Skrevet 12. august Ingen. Verken mannen eller mamma hører etter hva jeg sier. Har jeg behov for å gråte en skvett gjør jeg det i dusjen så ingen ser. Anonymkode: ea5be...62b 9
AnonymBruker Skrevet 12. august #18 Skrevet 12. august Har ingen. Mannen min bagatelliserer ofte og får det til å bli min skyld. Har ei venninne, men hun kan fort begynne å gjøre det verre. Anonymkode: 7bd54...1fc 3
AnonymBruker Skrevet 12. august #19 Skrevet 12. august Har dessverre ingen å ringe heller. Anonymkode: 6214d...d8e 4
AnonymBruker Skrevet 12. august #20 Skrevet 12. august Har mannen som jeg snakker med dersom det er store vonde ting. Men ingen jeg kan ringe til. Pleier å bruke katten min som avlastning, hvisker det som er tungt og gråter litt i pelsen. Vet det høres ut som en gal kattedame, men det funker for meg, blir tatt i mot med ubetinget kjærlighet 💓 Anonymkode: d4f93...1b7 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå