AnonymBruker Skrevet 12. august #1 Skrevet 12. august Mine absolutte favoritter er Yellowstone- serien Handmands Tale og This is us. Liker serier med dybde, og er egentlig ikke så fan av Britiske serier. Andre favoritter jeg har sett og likt: - Prison Break - Suits - Mobland - House of Cards - Homeland - Ozark Sett veldig mange og de fleste har vært greie. Men ønsker som sagt noen i øverste sjikt som de tre første jeg nevnte. Anonymkode: 70061...f20
AnonymBruker Skrevet 12. august #3 Skrevet 12. august Deadwood, Carnivale, The shield, House, The wire, Greven av Monte Cristo. Anonymkode: 38a2f...ef5 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #4 Skrevet 12. august Jeg så akkurat Sneaky Pete på Netflix. Veldig bra. Andre serier jeg liker er Outlander, Walking Dead, Severance, Behind her eyes (mineserie), Alias Grace (miniserie), Silo.. Anonymkode: 824ee...820
fru Alving Skrevet 12. august #5 Skrevet 12. august Sopranos og Americans Begge er serier om folk som befinner seg i et eget moralsk univers men som likevel oppleves som sympatiske karakterer som utvikler seg og har mange sider. Liker og Breaking Bad og Better Call Saul 5
AnonymBruker Skrevet 12. august #7 Skrevet 12. august True Detective (elsker sesong 1) Anonymkode: e7379...de4 4
HemmeligSpion Skrevet 12. august #10 Skrevet 12. august - Mad Men - Breaking Bad - Better Call Saul - Loudermilk - Lilyhammer 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #13 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Mine absolutte favoritter er Yellowstone- serien Handmands Tale og This is us. Liker serier med dybde, og er egentlig ikke så fan av Britiske serier. Andre favoritter jeg har sett og likt: - Prison Break - Suits - Mobland - House of Cards - Homeland - Ozark Sett veldig mange og de fleste har vært greie. Men ønsker som sagt noen i øverste sjikt som de tre første jeg nevnte. Anonymkode: 70061...f20 Har du sett Love Child ? Anonymkode: cdefb...b60 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #14 Skrevet 12. august A place called home er også veldig bra. ( er også ihuga Yellowstone fan btw) Anonymkode: cdefb...b60 2
AnonymBruker Skrevet 12. august #15 Skrevet 12. august True Detective Taboo Black Mirror (sesong 1 og utvalgte episoder senere er fantastisk) Breaking Bad Vikings Six feet under Black Sails Mine favoritter! Anonymkode: ca2f6...63d 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #16 Skrevet 12. august Breaking Bad og dermed også Better Call Saul. Minner om Ozark, bare mye bedre. Anonymkode: c2f4e...916 1
Fant80 Skrevet 12. august #17 Skrevet 12. august Du som liker Yellowstone - Har du sett spin-off (1883 og 1923) ? Men: Landman - Samme serieskaper,og samme "vibe" Lett min favorittserie i år. 1
Gentleman59 Skrevet 12. august #18 Skrevet 12. august fru Alving skrev (1 time siden): Sopranos og Americans Begge er serier om folk som befinner seg i et eget moralsk univers men som likevel oppleves som sympatiske karakterer som utvikler seg og har mange sider. Liker og Breaking Bad og Better Call Saul M66: «The Americans», en fantastisk serie. En klok mann sa: «Closer to the reality in Washington D.C. in the 1980s than you want to understand.» Se den. Og se den igjen. 3
AnonymBruker Skrevet 12. august #19 Skrevet 12. august Anbefaler Six Feet Under om du ikke har sett den. Ganske dyp og har fått god IMDB rating (8.7 tror jeg). Vil også anbefale Lost Anonymkode: 6d400...910 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå