AnonymBruker Skrevet 12. august #1 Skrevet 12. august Spammer med treningen på sosial media flere ganger daglig. Over halvparten av tiden vi rekker å prate på jobb er om treningen. Min kollega er følsom. Så sier jeg i fra blir ikke populært. Anonymkode: 60d90...0e3
AnonymBruker Skrevet 12. august #2 Skrevet 12. august «Nå må jeg konsentrere meg de neste par timene. Vi kan snakke mer i lunsjen.» Anonymkode: 974b5...215 3 2
AnonymBruker Skrevet 12. august #3 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): «Nå må jeg konsentrere meg de neste par timene. Vi kan snakke mer i lunsjen.» Anonymkode: 974b5...215 Hadde blitt alvorlig fornærmet dessverre. Anonymkode: 60d90...0e3
AnonymBruker Skrevet 12. august #4 Skrevet 12. august Har ikke falt deg inn at personen kanskje syns at det du snakker om er kjedelig og at hn derfor snakker mye om trening. Anonymkode: 8c684...98f
AnonymBruker Skrevet 12. august #5 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde blitt alvorlig fornærmet dessverre. Anonymkode: 60d90...0e3 Og så? Ingen dør av fornærmelse. Om du trenger arbeidsro, så må du kanskje gjøre/si noe som er utenfor komfortsonen din Anonymkode: e7652...020 2
AnonymBruker Skrevet 12. august #6 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde blitt alvorlig fornærmet dessverre. Anonymkode: 60d90...0e3 Det er ikke ditt problem. Anonymkode: 80753...4d1 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #7 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde blitt alvorlig fornærmet dessverre. Anonymkode: 60d90...0e3 Hva med «Vi er på jobb nå, så jeg må konsentrere meg. I lunsjen kan du fortelle meg om løpeturen.» med et stort smil. Og så tenker jeg at det er grenser for mye medhårsstryking man trenger å drive med på jobb. Folk må tåle normale grenser. Når man er på jobb så er det der man skal ha fokuset. Og er du egentlig så interessert i å høre om dette, eller burde du uansett sette en grense der? Anonymkode: 974b5...215 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #8 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde blitt alvorlig fornærmet dessverre. Anonymkode: 60d90...0e3 Og så? Får du lønn for å bruke arbeidstiden din på å sørge for at kollegaen din ikke blir fornærmet? Det er ikke farlig å være fornærmet. Det er en følelse, og den er ikke din engang. Han overlever. Og du får antakeligvis en mye bedre arbeidshverdag. Anonymkode: 6c6aa...032 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #9 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Spammer med treningen på sosial media flere ganger daglig. Over halvparten av tiden vi rekker å prate på jobb er om treningen. Min kollega er følsom. Så sier jeg i fra blir ikke populært. Anonymkode: 60d90...0e3 Har en kollega som prater konstant om sykdom. Ei som kun prater om kosthold. Ei som ikke kan norsk. Ei som kun prater om treningssenter. Ei som sitter å vrir seg som om hun alltid er full av smerter, på en veldig synlig måte. Alle er forskjellige, de fleste er fra forskjellige land, forskjellig religion. Da blir det til at man prater om et trygt tema. Så godtar man alle ulikheter. Anonymkode: 03f19...4ac 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå