Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han jeg trodde var min sjelevenn, drømmemannen jeg lengtet etter så lenge, er en manipulativ narsissist. Jeg har innsett denne grusomme sannheten nå og jeg sliter så mye med det. Vi bor heldigvis ikke sammen.

Men sorgen er enorm. Han var virkelig Mannen i mitt liv. Helt til han endret seg.

Nå er jeg livredd for aldri å oppleve kjærlighet igjen. Han føyer seg i rekken av menn som har begynt å gi blaffen i meg. Jeg kan godt være alene men en gang vil jeg gjerne oppleve en god og trygg kjærlighet med en stabil person. Jeg tror aldri jeg får oppleve det. Jeg er så lei meg på så mange plan.

Og jeg kommer til å miste verdens beste svigermor. Det er en sorg i seg selv det også. Hun er blitt viktig for barnet mitt ettersom jeg selv ikke har foreldre. Hater dette...

Anonymkode: 262a1...261

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pris deg lykkelig over at du ikke bor med han eller har barn med han. 

Det finnes bedre menn og svigerfamilie der ute for deg. 

Anonymkode: bc4f2...ae6

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange narsissister har du vært sammen med i ditt liv? 

Anonymkode: 65680...8e9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor mange narsissister har du vært sammen med i ditt liv? 

Anonymkode: 65680...8e9

To andre. Men alle disse 3 var totalt forskjellige i mønster. Alle tre forholdene starter helt forskjellig. Er først etter at de endrer personlighet fra hva de ønsker at jeg skal tro de er til hvordan de virkelig er at jeg ser lyset.

Han siste (nå) kjente meg fra før jeg var sammen med de forrige også. Jeg kjente han som en omsorgsfull og rolig person. Men så fort han endelig fikk meg, og vi ble seriøse og han kunne slappe av, så endret han seg.

Anonymkode: 262a1...261

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...