Gå til innhold

Hjelper det for aldrende menn å se veltrent ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis en singel mann alt fra 40 til 50 år og oppover ser trent ut, kan det øke sjansen for å komme seg ut av singellivet? 

Anonymkode: 3412d...622

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tja, det hjelper kanskje litt, men andre ting som ansikt, sjarm, personlighet, intelligens og sosial status er mye viktigere.

Anonymkode: 6d956...3c8

• Liker 8
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 20+ kg for mye, særlig på magen, dobbelthake, gule tenner og 3-dagers skjegg gjør underverker. La håret være uklipt og pistrete. 

Pynt evt med en Mack-øl boks. 

Lykke til 👍

Anonymkode: 756e2...f47

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Alle ser bedre ut når de er veltrente, men ikke dersom du trener deg til det kun er skinn, bein, sener og muskler igjen, da ser du bare gammel ut. Særlig gjelder dette damer.

Anonymkode: 79960...981

• Liker 8
Skrevet

Å være trent er til nytte for 100% av befolkningen. Du føler deg bedre og da ser du bedre ut også. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men ikke om noen ikke passer sammen. 

Nå er jeg ynre og skal ikke være med noen eldre. Men han mannen jeg har mest øye for er ikke sæelig trent, han har derimot veldig fin stil og det er jeg svak for. 

Anonymkode: 63555...29d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, altså er de på min alder spiller det ikke stor rolle om de er i toppform. Men skal jeg date noen nærmere 60 årene, må de være i god form. Det er ikke bare fordi de ser bedre ut, men for at det fortsatt er liv i dem. 

Var på date en gang med mann i 60 årene. God råd og stort hus, fin bil og båt etc. Men jeg følte hele tiden at jeg var ute ned noen, som snart ble pleietrengende. Det hjalp heller ikke at han omtrent 100% av tiden snakket kun om seg selv. 

Så det gikk ikke for meg. 

Anonymkode: 67242...219

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper på helsa. Motivasjon nok.

Anonymkode: 5330e...056

• Liker 1
Skrevet

Veltrent men ikke fanatisk... orker ikke hysteriet

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på hvilke damer han ønsker. 

Anonymkode: 9829d...b08

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør absolutt mye med førsteinntrykket. Jeg tenker at man gjerne ønsker å være sammen med noen som har overskudd og tar vare på seg selv og andre. Å være litt over gjennomsnittet trent er jo en god indikasjon på det. Men, til syvende og sist så er det jo personlighet, verdier og kjemi som avgjør om det blir noe mellom to mennesker.

Anonymkode: ca44e...d2f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper å være forholdsvis slank og ikke ha for stor mage ihvertfall, men jeg liker ikke for mye muskler. En helt vanlig, normal kropp er helt greit.

Ut over det er jo personligheten viktig. Jeg foretrekker de som har en jobb de trives i, er litt effektive av seg, blide og hyggelige osv. Ordnet økonomi og ikke sløser med penger, og i det hele tatt felles verdier forøvrig. God kjemi.

Anonymkode: c02b8...8e4

• Liker 2
Skrevet

Vanlig veltrenet er sikkert en fordel . . . Også på andre måter.

Men neppe en fordel å se ut som en testosteronbombe med komplekser.

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på. Har sett menn som har vært tjukkaser/halvtjukkaser mesteparten av livet, kommer i førtiårskrisa, og begynner å trene og spise sunt. Tar av mange kilo. Med det resultat at hud som har strukket seg i så mange år nå blir redusert til skrukkehud og de ser mye eldre ut…

Anonymkode: 753fc...09a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er greit å være i form, men gamlinger med muskler ser tacky ut.

Anonymkode: 975e1...046

Skrevet

Utseende er ikke alt som betyr noe. Hjelper ikke å være topptrent muskuløs mann, hvis personligheten er helt ræva 😄 

Han jeg dater er både kjekk, snill, omsorgsfull og har pondus 🥰 Jeg er glad i hver eneste lille centimeter av han 🥰 Kunne ikke funnet noen bedre mann, tror jeg 😁

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (11 minutter siden):

Utseende er ikke alt som betyr noe. Hjelper ikke å være topptrent muskuløs mann, hvis personligheten er helt ræva 😄 

Han jeg dater er både kjekk, snill, omsorgsfull og har pondus 🥰 Jeg er glad i hver eneste lille centimeter av han 🥰 Kunne ikke funnet noen bedre mann, tror jeg 😁

Vi har fått med oss det 😂

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Svaret på spørsmålet er selvsagt et rungende JA. Det at du tar vare på deg selv sier mer enn bare hvordan kroppen din ser ut. Mye mer.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert, men det som betyr mest er å være rik.

Anonymkode: 6a0ab...d74

AnonymBruker
Skrevet

Fint det bare det ikke blir for mye og sykkelbukse 😂

Anonymkode: ce569...766

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...