Gå til innhold

Dildo vs ekte vare

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er mann. Leker innimellom med dildo bak når jeg er kåt. Har to, den ene for liten og bløt, den andre er litt stor og hard men går inn. Leker med tanken på å prøve ekte vare. Hvordan er følelsen på ekte vs dildo av vanlige god kvalitet? Det varierer jo så klart men bør jeg prøve ?

Anonymkode: 231b8...361

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får hvertfall ett bedre svar av å prøve enn å spørre på kvinneguiden 😘

Anonymkode: 90b10...07c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Prøv silikon dildo, de er mye mer realistiske. Ikke det samme som ekte vare. Spør du om du burde prøve ekte vare? :P Ja.

Anonymkode: 326b4...9e9

AnonymBruker
Skrevet

Du har jo en ekte selv, og kan sammenligne konsistensen på den og dildoene.

Anonymkode: 945b5...422

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er mann. Leker innimellom med dildo bak når jeg er kåt. Har to, den ene for liten og bløt, den andre er litt stor og hard men går inn. Leker med tanken på å prøve ekte vare. Hvordan er følelsen på ekte vs dildo av vanlige god kvalitet? Det varierer jo så klart men bør jeg prøve ?

Aint’t nothin’ but the real thing babe! Uansett hvor bra den dildoen er (og jeg har mange), kan det aldri sammenlignes med en mann! Vi damer er ikke flinke nok til å beskrive hvor deilig ekte saker er faktisk.

Anonymkode: 2d8e2...d25

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Prøv silikon dildo, de er mye mer realistiske. Ikke det samme som ekte vare. Spør du om du burde prøve ekte vare? :P Ja.

Anonymkode: 326b4...9e9

Dildoer i silikon synes jeg er for harde...Dildoer i TPE materiale er de beste synes jeg. Er det nærmeste man kommer til en naturlig penis. 

AnonymBruker
Skrevet
Strigiformes skrev (12 minutter siden):

Dildoer i silikon synes jeg er for harde...Dildoer i TPE materiale er de beste synes jeg. Er det nærmeste man kommer til en naturlig penis. 

Ja, den jeg har virker myk, er silikon, men er for hard inn bak.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2025 den 21.25):

Aint’t nothin’ but the real thing babe! Uansett hvor bra den dildoen er (og jeg har mange), kan det aldri sammenlignes med en mann! Vi damer er ikke flinke nok til å beskrive hvor deilig ekte saker er faktisk.

Anonymkode: 2d8e2...d25

Enig og jeg er mann. Det er MYE bedre med et levende menneske uansett størrelse. Med dildo mangler du intimiteten/nærheten til et menneske. Om dette er noen du kan få følelser for er forskjellen himmelvid. Jeg har prøvd begge deler og dildo kan være grei nok for eksperimentering, men absolutt ingen erstatning...  om det var det du spurte om og ikke en anbefaling for valg av dildo 😉 (kommentar til TS og ikke til deg AB d25).

Anonymkode: 51507...631

Skrevet

Forskjellen ligger i det mentale. Tenner du på menn og den intimiteten/kjemien som oppstår ved sex med et annet menneske så er forskjellen enorm. Selve den fysiske følelsen er temmelig lik. 

• Nyttig 2
Skrevet
Bimbo skrev (13 timer siden):

Forskjellen ligger i det mentale. Tenner du på menn og den intimiteten/kjemien som oppstår ved sex med et annet menneske så er forskjellen enorm. Selve den fysiske følelsen er temmelig lik. 

Jeg har aldri funnet en dildo som føles fysisk lik en ekte. Nærmest er forunderlig nok en glassdildo, men ekte vare er visst vanskelig å kopiere. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Bimbo skrev (18 timer siden):

Blir litt som å bruke/ikke bruke kondom. Selve følelsen er helt lik.

Anonymkode: e6221...2ee

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2025 den 20.06):

Velger ekte fremfor dildo 100 dager i uka.

Jeg har mange leker, store, små, korte, lange.. fantasi-verden, og naturtro... men ingenting slår ekte vare. 

Anonymkode: dcf61...474

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2025 den 20.06):

Liker ekte vare best, både deiligst og best på alle måter. Med ekte vare får jeg analorgasmer som tar meg til de hinsides høyder.

Anonymkode: 0a299...139

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...