AnonymBruker Skrevet 12. august #1 Skrevet 12. august Er mann. Leker innimellom med dildo bak når jeg er kåt. Har to, den ene for liten og bløt, den andre er litt stor og hard men går inn. Leker med tanken på å prøve ekte vare. Hvordan er følelsen på ekte vs dildo av vanlige god kvalitet? Det varierer jo så klart men bør jeg prøve ? Anonymkode: 231b8...361
AnonymBruker Skrevet 12. august #2 Skrevet 12. august Du får hvertfall ett bedre svar av å prøve enn å spørre på kvinneguiden 😘 Anonymkode: 90b10...07c 2
AnonymBruker Skrevet 12. august #3 Skrevet 12. august Prøv silikon dildo, de er mye mer realistiske. Ikke det samme som ekte vare. Spør du om du burde prøve ekte vare? Ja. Anonymkode: 326b4...9e9
AnonymBruker Skrevet 12. august #4 Skrevet 12. august Du har jo en ekte selv, og kan sammenligne konsistensen på den og dildoene. Anonymkode: 945b5...422
AnonymBruker Skrevet 12. august #5 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Er mann. Leker innimellom med dildo bak når jeg er kåt. Har to, den ene for liten og bløt, den andre er litt stor og hard men går inn. Leker med tanken på å prøve ekte vare. Hvordan er følelsen på ekte vs dildo av vanlige god kvalitet? Det varierer jo så klart men bør jeg prøve ? Anonymkode: 231b8...361 Aint’t nothin’ but the real thing babe! Uansett hvor bra den dildoen er (og jeg har mange), kan det aldri sammenlignes med en mann! Vi damer er ikke flinke nok til å beskrive hvor deilig ekte saker er faktisk. Anonymkode: 2d8e2...d25 2
Strigiformes Skrevet 12. august #6 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Prøv silikon dildo, de er mye mer realistiske. Ikke det samme som ekte vare. Spør du om du burde prøve ekte vare? Ja. Anonymkode: 326b4...9e9 Dildoer i silikon synes jeg er for harde...Dildoer i TPE materiale er de beste synes jeg. Er det nærmeste man kommer til en naturlig penis.
AnonymBruker Skrevet 12. august #7 Skrevet 12. august Strigiformes skrev (12 minutter siden): Dildoer i silikon synes jeg er for harde...Dildoer i TPE materiale er de beste synes jeg. Er det nærmeste man kommer til en naturlig penis. Ja, den jeg har virker myk, er silikon, men er for hard inn bak. Anonymkode: 231b8...361
AnonymBruker Skrevet 14. august #8 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (På 12.8.2025 den 21.25): Aint’t nothin’ but the real thing babe! Uansett hvor bra den dildoen er (og jeg har mange), kan det aldri sammenlignes med en mann! Vi damer er ikke flinke nok til å beskrive hvor deilig ekte saker er faktisk. Anonymkode: 2d8e2...d25 Enig og jeg er mann. Det er MYE bedre med et levende menneske uansett størrelse. Med dildo mangler du intimiteten/nærheten til et menneske. Om dette er noen du kan få følelser for er forskjellen himmelvid. Jeg har prøvd begge deler og dildo kan være grei nok for eksperimentering, men absolutt ingen erstatning... om det var det du spurte om og ikke en anbefaling for valg av dildo 😉 (kommentar til TS og ikke til deg AB d25). Anonymkode: 51507...631
Bimbo Skrevet 14. august #9 Skrevet 14. august Forskjellen ligger i det mentale. Tenner du på menn og den intimiteten/kjemien som oppstår ved sex med et annet menneske så er forskjellen enorm. Selve den fysiske følelsen er temmelig lik. 2
Trolltunge Skrevet 15. august #10 Skrevet 15. august Bimbo skrev (13 timer siden): Forskjellen ligger i det mentale. Tenner du på menn og den intimiteten/kjemien som oppstår ved sex med et annet menneske så er forskjellen enorm. Selve den fysiske følelsen er temmelig lik. Jeg har aldri funnet en dildo som føles fysisk lik en ekte. Nærmest er forunderlig nok en glassdildo, men ekte vare er visst vanskelig å kopiere. 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #11 Skrevet 15. august Bimbo skrev (18 timer siden): Forskjellen ligger i det mentale. Tenner du på menn og den intimiteten/kjemien som oppstår ved sex med et annet menneske så er forskjellen enorm. Selve den fysiske følelsen er temmelig lik. Blir litt som å bruke/ikke bruke kondom. Selve følelsen er helt lik. Anonymkode: e6221...2ee
AnonymBruker Skrevet 15. august #12 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (På 12.8.2025 den 20.06): Er mann. Leker innimellom med dildo bak når jeg er kåt. Har to, den ene for liten og bløt, den andre er litt stor og hard men går inn. Leker med tanken på å prøve ekte vare. Hvordan er følelsen på ekte vs dildo av vanlige god kvalitet? Det varierer jo så klart men bør jeg prøve ? Anonymkode: 231b8...361 Velger ekte fremfor dildo 100 dager i uka. Jeg har mange leker, store, små, korte, lange.. fantasi-verden, og naturtro... men ingenting slår ekte vare. Anonymkode: dcf61...474
AnonymBruker Skrevet 17. august #13 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (På 12.8.2025 den 20.06): Er mann. Leker innimellom med dildo bak når jeg er kåt. Har to, den ene for liten og bløt, den andre er litt stor og hard men går inn. Leker med tanken på å prøve ekte vare. Hvordan er følelsen på ekte vs dildo av vanlige god kvalitet? Det varierer jo så klart men bør jeg prøve ? Anonymkode: 231b8...361 Liker ekte vare best, både deiligst og best på alle måter. Med ekte vare får jeg analorgasmer som tar meg til de hinsides høyder. Anonymkode: 0a299...139
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå