AnonymBruker Skrevet 12. august #1 Skrevet 12. august Jeg vet ikke hva jeg evt skal søke på, ei heller om det finnes. Pokemon go spiller man utendørs og vi lurer på om det finnes andre lignende spill som man kan gjøre mens man går tur feks. Anonymkode: 59fc0...38d
AnonymBruker Skrevet 12. august #2 Skrevet 12. august Fant fram til dette. Selv foretrekker jeg pokemon go men rotet meg bort i ingress men synes det var litt kjedelig, ellers liten erfaring med andre spill. Pikmin Bloom – Plant blomster mens du går. Jurassic World Alive – Samle dinosaurer ute i virkeligheten. Harry Potter: Wizards Unite (nedlagt) – Magisk AR-eventyr. Monster Hunter Now – Jakt monstre ute i nabolaget. Peridot – Ta vare på et digitalt kjæledyr på tur. The Witcher: Monster Slayer (nedlagt) – Jakt monstre som en Witcher. Zombies, Run! – Løp eller gå mens du hører en spennende zombiefortelling. Geocaching – Skattejakt i virkeligheten. Ingress Prime – Lagspill om å kontrollere portaler i byen. Walkr – Bruk skrittene dine til å utforske galakser. Anonymkode: af36b...0d5 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #3 Skrevet 12. august Stolpejakt er også gøy. Litt tilsvarende Geocaching, bare man finner stolper og scanner en QR-kode. Anonymkode: d2970...056 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:02 #4 Skrevet onsdag kl 07:02 Tusen takk! Der var det mye å utforske! Stolpejakt er ikke "stort" her, få steder å lete uten å bruke bil hit og dit. Godt forslag uansett. Anonymkode: 59fc0...38d
Hareena Skrevet onsdag kl 09:13 #5 Skrevet onsdag kl 09:13 Fjelltoppjakten - app, men krever bil. Mer friluftsliv enn spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå