AnonymBruker Skrevet 12. august #1 Skrevet 12. august Jeg har tatt ett par tester, men det var for 1-2 uker siden. Har vært veldig trøtt i det siste, hatt murringer i magen, og nå veldig ømme bryst. De siste to dagene har brystene vært ømme, men jeg blir liksom veldig usikker da jeg nesten føler det er muskulaturen rundt/bak puppene som er vonde - hvordan følte du det? Skal få tatt en ny test snart, men ville ikke bruke så mye penger på det, derfor venter jeg litt. Vet at det er vanskelig å si noe om jeg er gravid eller ei, men jeg ville bare høre hvilke symptomer dere opplevde. Når opplevde du første tegnene? Og hvordan føltes ømme bryst😅 Anonymkode: b3e57...4c4
anonymLala Skrevet 12. august #2 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har tatt ett par tester, men det var for 1-2 uker siden. Har vært veldig trøtt i det siste, hatt murringer i magen, og nå veldig ømme bryst. De siste to dagene har brystene vært ømme, men jeg blir liksom veldig usikker da jeg nesten føler det er muskulaturen rundt/bak puppene som er vonde - hvordan følte du det? Skal få tatt en ny test snart, men ville ikke bruke så mye penger på det, derfor venter jeg litt. Vet at det er vanskelig å si noe om jeg er gravid eller ei, men jeg ville bare høre hvilke symptomer dere opplevde. Når opplevde du første tegnene? Og hvordan føltes ømme bryst😅 Anonymkode: b3e57...4c4 De første tegnene for meg før positiv test var høy puls, ble fort varm, og lett kvalme på trening (ved repsarbeid).
AnonymBruker Skrevet 12. august #3 Skrevet 12. august Jeg følte meg akkurat som jeg pleier å gjøre rett før jeg får mensen. Litt murring nederst i magen, sliten og trøtt. Husker jeg trodde jeg var i ferd med å bli forkjølet. Testet positivt to dager etter at jeg egentlig skulle hatt mensen. Følte litt smerte/ubehag i korsryggen et par uker før forventet mens også. Men mulig det bare var innbilning siden vi prøvde aktivt å få barn 😅 Anonymkode: 68c6f...beb
AnonymBruker Skrevet 12. august #4 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg følte meg akkurat som jeg pleier å gjøre rett før jeg får mensen. Litt murring nederst i magen, sliten og trøtt. Husker jeg trodde jeg var i ferd med å bli forkjølet. Testet positivt to dager etter at jeg egentlig skulle hatt mensen. Følte litt smerte/ubehag i korsryggen et par uker før forventet mens også. Men mulig det bare var innbilning siden vi prøvde aktivt å få barn 😅 Anonymkode: 68c6f...beb Glemte: Hadde også litt ømme bryst da jeg hadde vondt i korsryggen, altså et par uker før forventet mens. Rundt befruktning 😊 Det var selve brystene som var ømme hos meg - de føltes litt hovne, på en måte. Anonymkode: 68c6f...beb
AnonymBruker Skrevet 12. august #5 Skrevet 12. august Hadde vanlige symptomer som jeg får hver måned. Ømme bryster, noe mensenmurringer. Hadde ikke visst jeg var gravid foruten positiv test. Anonymkode: 432ba...a7d
AnonymBruker Skrevet 12. august #6 Skrevet 12. august Jeg bare visste det. Klarer ikke å forklare hvordan eller hvorfor, men hadde rett alle tre gangene. Men av symptom så fikk jeg ømme pupper og ekstrem trøtthet (ulik all annen trøtthet jeg har kjent) i ca uke 6. det var første symptom alle gangene. Anonymkode: 18900...7b4
mommyaka Skrevet 13. august #7 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har tatt ett par tester, men det var for 1-2 uker siden. Har vært veldig trøtt i det siste, hatt murringer i magen, og nå veldig ømme bryst. De siste to dagene har brystene vært ømme, men jeg blir liksom veldig usikker da jeg nesten føler det er muskulaturen rundt/bak puppene som er vonde - hvordan følte du det? Skal få tatt en ny test snart, men ville ikke bruke så mye penger på det, derfor venter jeg litt. Vet at det er vanskelig å si noe om jeg er gravid eller ei, men jeg ville bare høre hvilke symptomer dere opplevde. Når opplevde du første tegnene? Og hvordan føltes ømme bryst😅 Anonymkode: b3e57...4c4 Når var eggløsning,? Ventet du mensen for 2 uker siden?
AnonymBruker Skrevet 14. august #8 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (På 12.8.2025 den 19.27): Jeg har tatt ett par tester, men det var for 1-2 uker siden. Har vært veldig trøtt i det siste, hatt murringer i magen, og nå veldig ømme bryst. De siste to dagene har brystene vært ømme, men jeg blir liksom veldig usikker da jeg nesten føler det er muskulaturen rundt/bak puppene som er vonde - hvordan følte du det? Skal få tatt en ny test snart, men ville ikke bruke så mye penger på det, derfor venter jeg litt. Vet at det er vanskelig å si noe om jeg er gravid eller ei, men jeg ville bare høre hvilke symptomer dere opplevde. Når opplevde du første tegnene? Og hvordan føltes ømme bryst😅 Anonymkode: b3e57...4c4 Jeg fikk positivt svar noen dager før jeg skulle hatt mensen, men samboeren merka det på meg før meg.. Og det var at jeg var så ekstremt sulten.. føler enda jeg kan ete en del men jeg er mer småkvalm og sulten samtidig, har litt stikkinger i livmoren innimellom. Jeg tok 5 tester bare for å være sikker på det ikke var en drøm haha! Anonymkode: 17e6e...77c
AnonymBruker Skrevet 14. august #9 Skrevet 14. august Jeg var litt kvalm og litt varm i kroppen. Rød i kinnene. Klokken viste høyere hvilepuls enn vanlig Anonymkode: 97cd4...4af
Yoshi Skrevet 14. august #10 Skrevet 14. august Med nummer 1 tror jeg ikke jeg merket så mye. Ble forkjølet så det tullet litt med symptomer. Med nummer to følte jeg meg ekstrem varm. Tredje graviditet fikk jeg ømme pupper. Ved fjerde hadde jeg influensa så merket det mest på humøret. Var så ufattelig grinete. Med begge de siste graviditeten hadde jeg en liten blødning rundt forventet mens og regnet derfor med at mensen skulle komme som normalt. Testet ikke før to dager over. Du kan nok fint teste nå og få et svar du kan stole på. Om du kjøper tester på nettet er de ikke så dyre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå