Gå til innhold

Yngre mann som dater en litt eldre kvinne med alt på stell

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Så klart er begge heldige her. Men du skal ikke tenke at du er lett å erstatte. Det er vanskelig å finne en god match :)

Anonymkode: 9a98c...58b

100% enig😊

Anonymkode: 77f41...a2f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Creepy

Anonymkode: de87e...06f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Creepy

Hvorfor?

AnonymBruker
Skrevet

Hva ser dere i hverandre? Hva har dere til felles? Har hun barn? 
Er sammen med en «yngre» mann selv, men er snakk om 3 år.

Anonymkode: fc0d7...910

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg hadde selv en FWB på 27 da jeg var 40, og hadde ingen planer om å være i forhold med han. Vi hadde det veldig hyggelig sammen og fant på mye og var absolutt ikke bare elskere. Men jeg være ikke ute etter å ha han som kjæreste. Det var jeg ærlig på da.

Herlig !  :thankyou:    Hadde det bare vært flere kvinner som deg, just hva en ung mann som vil leke litt er ute etter.

Mvh.  Ex-toyboy

Anonymkode: 2b021...38a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vil du bli i sammen med henne?

Anonymkode: 01a68...b4a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvorfor?

Eldre kvinner burde ikke bruke unge menn som boy toys. Spesielt ikke når kvinner hele tiden beskylder eldre menn for for å være gamle griser, også gjør de det samme selv. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Eldre kvinner burde ikke bruke unge menn som boy toys. Spesielt ikke når kvinner hele tiden beskylder eldre menn for for å være gamle griser, også gjør de det samme selv. 

Jeg kan ikke skjønne de som ønsker eldre damer. Ikke min te.

Anonymkode: 55843...ee4

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg kunne aldri brukt noen som boy toy. For min del handler det om at kjemien er fantastisk. Tidligere har jeg vært med menn som er tjue år eldre enn meg.. alder betyr ikke så mye for meg, men jeg behandler alltid folk med respekt og ser ikke på noen som leketøy.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva ser dere i hverandre? Hva har dere til felles? Har hun barn? 
Er sammen med en «yngre» mann selv, men er snakk om 3 år.

Anonymkode: fc0d7...910

Hun har ikke barn. 

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vil du bli i sammen med henne?

Anonymkode: 01a68...b4a

Vil jo det. Hun er svært intelligent og pen. Jeg har bedre og dypere samtaler med henne enn jevnaldrende damer.

Anonymkode: 3327e...6be

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er 38, mannen min 25. vi har vært sammen i 4 år og har 2 barn sammen

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva ønsker du selv? Det er jo det viktigste spørsmålet du bør stille deg. 
De fleste kvinner kaster ikke vekk masse tid og sex med en mann som de ikke er forelsket i, eller vil noe mer med. 
Det er største sjanse for at hun liker deg veldig godt 

Anonymkode: 3f470...f39

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Hva ønsker du selv? Det er jo det viktigste spørsmålet du bør stille deg. 
De fleste kvinner kaster ikke vekk masse tid og sex med en mann som de ikke er forelsket i, eller vil noe mer med. 
Det er største sjanse for at hun liker deg veldig godt 

Anonymkode: 3f470...f39

Ønsker gjerne noe seriøst, ja. Men hun har selv sagt at hun føler at hun gjør noe «galt» siden det er såpass stor aldersforskjell mellom oss.

Anonymkode: 3327e...6be

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 9 år eldre enn mannen. Vi er 40 og 31 år. Gift i 8 år og har flere barn sammen. Det går bare godt. Alderen har ikke så veldig stor betydning. Vi har like verdier og ønsker for livet og framtiden. Vi er enige om de mest grunnleggende tingene som barn, oppdragelse, prioriteringer, økonomi, helse og bosted. Da vi ble sammen hadde jeg høyere utdanning og jobbet som mellomleder. Han hadde fagbrev og ønsket å starte eget firma. Han hadde det trangt økonomisk de første årene for å si det sånn, før firmaet gikk i balanse. Men det hadde egentlig ikke så stor betydning for min del. Vi hadde mange virkelig gode samtaler og kunne diskutere verden i det uendelige. Det å sitte inntil han var som å komme hjem. Det var trygt og jeg følte jeg kunne være meg selv helt fra starten av. Ingen har noen gang fått meg til å le på den måten han fortsatt gjør. Han hadde litt andre interesser enn meg og utfordret meg på enkelte områder. Vi har bygget et helt liv sammen og jeg kunne ikke tenke meg noe annet enn det her. 

Anonymkode: fcfbb...c76

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vanskelig å svare for andre, og det beste og ærligste er å spørre henne hva hun tenker og hvilke framtidsutsikter hun ser for seg, dersom dere har datet en stund. For egen del, dame på 48, med en kjæreste på 36, så ser jeg ikke på alder, men på mennesket. Jeg tror han tenkte mer på det i begynnelsen. Han er en «gammel sjel» og jeg er en ung, så vi møtes litt på midten. Vi har begge alt på stell på hver vår kant, og god kommunikasjon har bidratt til en trygghet. Vi har vært sammen i noen år. Mange er ikke opptatt av alder, utseende eller annet som ikke er viktig for å utvikle gode relasjoner. Likeledes har jeg venner som er 20 år yngre og 20 år eldre og slik har det vært så lenge jeg kan huske. 

Selv om du holder på med master, og hun er etablert med «ting på stell», så er du jo på vei et sted. Du kan ha verdier som person som stemmer overens med det hun ønsker. Men om du går i uvisshet i et halvt år, og du selv ønsker å åpne deg opp for et seriøst forhold, så er alltid det beste å spørre, vær ærlig, si det du tenker. Så får du nok det samme tilbake. 

Anonymkode: 31d4a...d5e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er vanskelig å svare for andre, og det beste og ærligste er å spørre henne hva hun tenker og hvilke framtidsutsikter hun ser for seg, dersom dere har datet en stund. For egen del, dame på 48, med en kjæreste på 36, så ser jeg ikke på alder, men på mennesket. Jeg tror han tenkte mer på det i begynnelsen. Han er en «gammel sjel» og jeg er en ung, så vi møtes litt på midten. Vi har begge alt på stell på hver vår kant, og god kommunikasjon har bidratt til en trygghet. Vi har vært sammen i noen år. Mange er ikke opptatt av alder, utseende eller annet som ikke er viktig for å utvikle gode relasjoner. Likeledes har jeg venner som er 20 år yngre og 20 år eldre og slik har det vært så lenge jeg kan huske. 

Selv om du holder på med master, og hun er etablert med «ting på stell», så er du jo på vei et sted. Du kan ha verdier som person som stemmer overens med det hun ønsker. Men om du går i uvisshet i et halvt år, og du selv ønsker å åpne deg opp for et seriøst forhold, så er alltid det beste å spørre, vær ærlig, si det du tenker. Så får du nok det samme tilbake. 

Og - et SVÆRT viktig moment i dette er også barn. Jeg kastet bort mange år av livet mitt i 30-årene på et menneske som ikke ønsket barn. Da jeg nærmet meg 40 begynte toget å gå.. og som 44 åring kjente jeg på det savnet. Jeg har et barn fra tidligere, og er nå forsont med at jeg ikke skal ha flere barn. Dette er ofte et stort moment for kvinner. Har hun barn og vil ha flere før det blir for seint? Er hun helt ferdig med barn og du vil ha barn? Det siste vil derfor være noe du må tenke på, og noe dere bør kommunisere om dersom du har seriøse tanker om henne. Og omvendt. Det er jo en dealbreaker, i såfall. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det får du jo bare vite svaret på om du snakker med henne. Stiller noen spørsmål. Hva ønsker du selv da?

Ellers kryr det av folk som er sammen med eller gift med eldre kvinner, så det er fullt mulig å få det til å funke. Fotballspilleren Zlatan er gift/samboer med en 11 år eldre kvinne og har vært det i minst tjue år. Frankrikes president da? Hun er MYE eldre enn han. Skuespilleren fra Australia, Hugh Jackmann, var gift et par tiår med en 13 år eldre kvinne.

Eksemplene er mange, og det er nok enda flere blant "hvermannsen".

Lykke til!

Endret av Million
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dersom dere begge er samkjørte om hva dere ønsker for fremtiden, barn, bosituasjon, økonomi osv, og dere føler dere er på samme sted i livet, så er det jo ingen grunn til at det ikke skal kunne fungere.
Men jeg var selv i et forhold med en 13 år yngre mann da jeg var 39.. Han var helt fortapt i meg. Og jeg var og så absolutt forelsket i han. Men jeg valgte å avslutte, fordi jeg skjønte at han innerst inne ønsket å stifte familie, få barn osv. Og det kunne ikke jeg gi han. 
Nå er han gift med ei flott dame på ca samme alder som han, og de venter sitt første barn. Og selv møtte jeg mannen i mitt liv for noen år siden, hvor alt bare klaffet. Det viktigste tror jeg er å følge magefølelsen, om det kjennes riktig ut. 

Anonymkode: 765aa...7a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2025 den 21.04):

Massevis av yngre menn som liker eldre damer på dating apper. 

De liker meg ofte og ser så bra ut, får lyst til å matche med de, men jeg vet det er urealistisk. 

Anonymkode: 07397...fd2

Samme her. Driter i det å matcher hvis de er kjekke for å se hvor det bærer. Har ingenting å tape livet er for kort. 
K57

Anonymkode: 469f2...1c6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.8.2025 den 11.31):

Og - et SVÆRT viktig moment i dette er også barn. Jeg kastet bort mange år av livet mitt i 30-årene på et menneske som ikke ønsket barn. Da jeg nærmet meg 40 begynte toget å gå.. og som 44 åring kjente jeg på det savnet. Jeg har et barn fra tidligere, og er nå forsont med at jeg ikke skal ha flere barn. Dette er ofte et stort moment for kvinner. Har hun barn og vil ha flere før det blir for seint? Er hun helt ferdig med barn og du vil ha barn? Det siste vil derfor være noe du må tenke på, og noe dere bør kommunisere om dersom du har seriøse tanker om henne. Og omvendt. Det er jo en dealbreaker, i såfall. 

Regner med en mann er fullt klar over det når de liker en eldre kvinne. 

Anonymkode: 469f2...1c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...