Gå til innhold

Yngre mann som dater en litt eldre kvinne med alt på stell

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så, jeg dater en dame som er eldre enn meg. Hun fyller 40, og jeg blir 27 i løpet av høsten.

Hun er svært attraktiv, har høy utdanning, tjener mye mer enn meg, eier en leilighet midt i sentrum – kort sagt, har hun alt på stell.

Og så har du meg: ett år igjen på masteren, og eier ingenting enda😅

Jeg liker henne veldig godt, men jeg vet ikke helt hva hun ser i en yngre mann som meg. Er usikker om jeg bare er en elsker, eller om det er noe mer.

Anonymkode: 3327e...6be

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke sikkert, men er nok ganske sannsynlig.  Gjør dere mer enn å «være inne» og ha sex? Er offentlig ute blant folk? Snakker om ting som ligger i fremtiden? Såfall er det vel større sjans for at hun kan like forhold med stor aldersforskjell.

Jeg hadde selv en FWB på 27 da jeg var 40, og hadde ingen planer om å være i forhold med han. Vi hadde det veldig hyggelig sammen og fant på mye og var absolutt ikke bare elskere. Men jeg være ikke ute etter å ha han som kjæreste. Det var jeg ærlig på da.

Anonymkode: c7a34...0af

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker også å ha en elsker på 27, hvor jeg finner jeg dem? 😁

Anonymkode: b9caf...141

Skrevet

Har du sett på Tom Cruise og Cocktail filmen eller? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Tinder for sure!

Anonymkode: df499...2c5

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun trenger sæddonor?

Anonymkode: 79323...10d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke se ned på deg selv på denne måten. Du er den personen du er og det kan være nok til å være glad i.

Du er også sukkerbiten i forholdet. Du er i en hot alder og du er da til å med på vei til å ta en fin utdanning, hva skal liksom være galt her? Ikke at du hadde trengt den, men er det realistisk at noen er så ute av stand til å annerkjenne seg som person? 

Ingen jeg kjenner begrenser alt de er til hvilken jobb de har. 

Anonymkode: 416c4...307

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Egenenentlig, ikke kast bort tiden din på ei eldre dame, finn deg en rundt egen alder. 

Anonymkode: 416c4...307

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke sikkert, men er nok ganske sannsynlig.  Gjør dere mer enn å «være inne» og ha sex? Er offentlig ute blant folk? Snakker om ting som ligger i fremtiden? Såfall er det vel større sjans for at hun kan like forhold med stor aldersforskjell.

Jeg hadde selv en FWB på 27 da jeg var 40, og hadde ingen planer om å være i forhold med han. Vi hadde det veldig hyggelig sammen og fant på mye og var absolutt ikke bare elskere. Men jeg være ikke ute etter å ha han som kjæreste. Det var jeg ærlig på da.

Anonymkode: c7a34...0af

Vi har vært på turer i parken, på kafé osv. Når jeg er i byen hennes, tar jeg meg av oppgradering og diverse handy i leiligheten hennes. Da ender det alltid opp med sex.

AnonymBruker
Skrevet

Du tenker for mye. Flytt inn til henne og få hun til å spandere det meste. 

Ditt bidrag, sex

Anonymkode: c0845...11a

• Nyttig 1
Skrevet

Så, jeg dater en dame som er eldre enn meg. Hun fyller 40, og jeg blir 27 i løpet av høsten.

Hun er svært attraktiv, har høy utdanning, tjener mye mer enn meg, eier en leilighet midt i sentrum – kort sagt, har hun alt på stell.

Jeg liker henne veldig godt, men jeg vet ikke helt hva hun ser i en yngre mann som meg. Er usikker om jeg bare er en elsker, eller om det er noe mer.

Dette må dere prate om og du kan tenke igjennom hva du vill i forholdet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Tinder for sure!

Anonymkode: df499...2c5

Jepp! Vi møttes på Tinder.

AnonymBruker
Skrevet

Massevis av yngre menn som liker eldre damer på dating apper. 

De liker meg ofte og ser så bra ut, får lyst til å matche med de, men jeg vet det er urealistisk. 

Anonymkode: 07397...fd2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er damen i en liknende relasjon du beskriver. Jeg er noen år eldre enn daten din og du er noen år yngre enn daten min, men med ca like mange år som skiller.

Relasjonen jeg har til min date er i hvert fall veldig varm og bygger på deilig sex. Vi møtes ikke veldig ofte, men når vi møtes nyter vi bare alt vi kan. Vi er en del ute, noen ganger på restaurant, går en tur eller  tar en biltur, men hovedsakelig møtes vi hjemme hos en av oss. Jeg har akkurat som deg brukt mye tid på usikkerhet rundt hva han ser i meg. Av og til lurer jeg på om han bare holder meg på gress inntil han finner en feiende flott dame på sin alder, og av og til er det som om all tvil jeg har bare skylles bort i forelskelsesrus. 

Det er litt slitsomt med denne usikkerheten, men selv om jeg er en voksen dame er jeg redd for å spørre rett ut hva han tenker rundt relasjonen vår. Jeg vet bare at han betyr uendelig mye for meg, og det gjør nok du også for damen du møter❤️

Det at dere er på forskjellig sted angående økonomi, jobb og studier tror jeg ikke hun tenker på. Dersom det hadde vært så viktig for henne hadde hun nok valgt en eldre mann. Da måtte hun trolig valgt bort det ungdommelige du representerer, og det er hun kanskje ikke villig til. Jeg ville slått meg til ro med at du betyr mye for henne. Jeg skal prøve å gjøre det samme angående min kar.

Anonymkode: 77f41...a2f

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

De liker meg ofte og ser så bra ut, får lyst til å matche med de, men jeg vet det er urealistisk. 

Er ikke nødvendigvis urealistisk. 

Anonymkode: 77f41...a2f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 40, men jeg er ikke «eldre damer», og Tinder gidder jeg ikke 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun er en "normal" kvinne så tror jeg ikke hun utnytter deg. Hun tenker nok også på at du skal ha det bra. Hvis hun kun ser deg som en sexvenn vil hun nok få dårlig samvittighet når hun merker at du ønsker mer. Kommunikasjon er nok nøkkelen her. 

Jeg vil si hun er heldig som har en yngre oppegående mann som liker henne så godt. Du gir henne nok masse livsglede og noe å se frem til i hverdagen. 

Anonymkode: 9a98c...58b

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Min søster på 46 har kjæreste på 29. De er et ordentlig par som gjør alt kjærester gjør sammen. Hun har barn fra tidligere,  han ønsker ikke barn. De har vært sammen i to år og er fortsatt like forelsket. 

Anonymkode: 34ba1...634

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg vil si hun er heldig som har en yngre oppegående mann som liker henne så godt. Du gir henne nok masse livsglede og noe å se frem til i hverdagen

Takk for komplimentet! Men må si at jeg er den heldige her. Denne dama kan velge og vrake, men virker jo som at hun har valgt meg😊

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for komplimentet! Men må si at jeg er den heldige her. Denne dama kan velge og vrake, men virker jo som at hun har valgt meg😊

Så klart er begge heldige her. Men du skal ikke tenke at du er lett å erstatte. Det er vanskelig å finne en god match :)

Anonymkode: 9a98c...58b

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...