Gå til innhold

Spretter du opp med en gang du hører ungen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om morgenen?

Idag hørte jeg han tidligere enn vanlig. Kl 0600 hørte jeg han var våken og små gråt/ville bli tatt opp. Hører selfølgelig forskjell på sånn gråt og ordentlig gråt. Hadde igår lagt ufarlige leker på kommoden ved siden av sengen hans, med håp om att han ville reise seg opp og ta dem og leke litt med dem. La meg til å sove igjen, og våknet igjen kl 0700 av ham. Kom ned og da lå lekene i sengen, og han var blid men ville opp.

Var jeg slem, eller er dette greit?Han hadde tydligvis lekt med lekene sine, og jeg hadde jo gått ned hvis han hadde grått skikkelig..Var jo deilig å få sove litt lengre på en lørdag.

Vanligvis står han opp kl 0630 når mannen min går på jobb.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg synast du gjore det rette. Men eg hadde gått nett in til barnet og sett om de hadde smokken og om alt var ok, før eg hadde lagt meg litt.

Jenta vår pleier kose seg litt i senga, før vi tar ho opp. Som du seier høyrer vi forskjell på gråten.

Skrevet

Han fikk leke med lekene sine og du fikk sove litt ekstra og er sannsynligvis mer opplagt resten av dagen. Kan ikke se noe slemt i dette, nei! ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Synes det høres helt fint ut jeg. Som jeg ville gjort det selv.

Ungene har bare godt av å få lære å leke for seg selv uten å bli aktivisert eller at det må skje noe hele tiden.

Skrevet

ÅÅÅÅÅ, det hørtes deilig ut!!!!Kanskje det er det jeg skal prøve.....Min lille gullunge kan våkne fra 5 og utover...bare for å bli tatt opp å få flaske etterhvert.

Syntes det er helt greit å gjøre det på den måten!!!! :):):)

Skrevet

Så bra da!! :)

I sengen hans ligger det noen smokker, og de putter han selv i munnen.

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg har nok vært av sprett-opp-typen. Men dette hørtes da ut til å ha gått veldig bra. :)

Fint å venne dem til å kose seg litt i senga om morgenen. :)

Skrevet

Ja, han er jo tross alt straks 11 måneder, og stor gutt!! :)

Skrevet

Synes det er helt greit. Men bare vent til han sitter der og gapskratter kl 4 på natta (har våknet og sett lekene...).

Gjest Grønn
Skrevet

Høres fornuftig ut. Tulla vår har myke leker i sengen og hun kan leke med dem lenge om morgenen, spiller på slurva og sier hei til bamsen sin...

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har nok vært av sprett-opp-typen. Men dette hørtes da ut til å ha gått veldig bra. :)

Fint å venne dem til å kose seg litt i senga om morgenen. :)

:Nikke:

Skrevet (endret)

Jeg ser ikke noe slemt i dette så lenge barnet er fornøyd. Hvis han er fornøyd er det vel ikke synd i han?

Min på 7 mnd ligger på samme rom som jeg, men i sin egen seng. Han våkner som regel i 7 tiden på morgenen, da tar jeg han i sengen min og ammer han. Så ligger han bare å koser seg, pludrer og leker med håret mitt og dynen nesten en time før vi står opp. Så får jeg meg også litt ekstra ;) Jeg synes ikke dette er slemt. Han har det jo som plommen i egget der han ligger..! :)

Endret av Lemming
Gjest Gjesta
Skrevet

Enig med de andre, syns dette høres helt fint ut. Og som du sier; man hører forskjell på gråt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...