AnonymBruker Skrevet 12. august #1 Skrevet 12. august Har mottatt et jobbtilbud der vilkårene er dårligere enn i nåværende jobb, jeg har prøvd å forhandle, men de hadde ikke noe å gå på. Jeg er nødt til å finne meg ny jobb pga flytting - så jeg kan dessverre ikke bli i den jobben jeg har. Jeg har søkt på en del andre jobber som jeg heller vil ha enn den jobben jeg har fått tilbud om, og jeg har blitt kalt inn til noen intervjuer - men jobbene har MANGE søkere, så sjansen er relativt liten for å få jobben. Jeg vurderer å akseptere tilbudet, mens jeg fortsetter å søke. Jeg vet det er dårlig gjort, men jeg er nødt til å ha en jobb, og det er skummelt å avslå uten å ha noe annet i bakhånd... Hva tenker dere? Anonymkode: 0e2cd...c67 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #2 Skrevet 12. august Helt innafor. Ville gjort det samme selv. Anonymkode: 5e4d4...b58 3
Macro Skrevet 12. august #3 Skrevet 12. august De vet jo at du egentlig vil ha mer/annet så de er selv klar over at det er risiko for at du fortsetter å søke. Ta jobben og vis hva du er god for, så kan det hende de plutselig har mer å gå på når du står der med et bedre tilbud. 4 2
AnonymBruker Skrevet 12. august #4 Skrevet 12. august Hvor mye tid har du før flytting? Anonymkode: 8f5a0...c09
AnonymBruker Skrevet 12. august #5 Skrevet 12. august Jeg har nettopp startet i en jobb jeg ikke egentlig ville ha, nettopp fordi vilkårene var dårlige. Men som deg så måtte jeg vekk så hadde ikke så mye valg. Nå har jeg bare jobbet der i fire uker, men jeg stortrives! Skikkelige fine folk, og arbeidsoppgavene er mer interessante enn jeg trodde på forhånd. Så ta imot tilbudet, så har du hvertfall den tryggheten. Og hvem vet, plutselig trives du veldig godt, og det blir et fint opphold der 😊 Anonymkode: dd4c2...758 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå