Gå til innhold

Du som er ca 160-162 cm høy hva er din vekt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 162 cm har lagt på meg og veier 65 kg , vil ned igjen til 55 som jeg veide sist sommer.

hva veier dere som er 160-162 cm ca ? Får høre at jeg ikke er tykk men ser bare sunn ut, jeg selv føler at jeg er ekstremt stor.

Anonymkode: 4a57b...29b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 65 kg. Litt kraftig. Men jeg klarer ikke å gå ned. Kan alderen ha noe å si, 45 år. 

Anonymkode: abe2c...0d4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er kvinne på 160 og veier 65. (Har vært oppe i 70 kilo også, og så faktisk ikke tjukk ut da)

Jeg trener mye, mest styrke og har gjort det i nesten 20 år. Mye muskler i bein og rygg, og folk tror at jeg veier mindre enn jeg faktisk gjør.

Anonymkode: 2f23d...40b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

65 kilo, men trives best rundt 60 kilo. Men nå har jeg tre barn da, og er ikke 20 lengre. Den gang veide jeg nok rundt 52 - 55 tenker jeg. Er 160.

Anonymkode: e35b5...f18

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er kvinne på 160 og veier 65. (Har vært oppe i 70 kilo også, og så faktisk ikke tjukk ut da)

Jeg trener mye, mest styrke og har gjort det i nesten 20 år. Mye muskler i bein og rygg, og folk tror at jeg veier mindre enn jeg faktisk gjør.

Burde lagt til at jeg er 41, ingen barn.

AnonymBruker
Skrevet

Veier 52 kg nå.  

For meg er ikke vekten det viktigste, men at jeg har et sunt midjemål, og for å ha det må jeg ligge rundt denne vekten.

Anonymkode: 3daad...bc7

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg er 162 cm har lagt på meg og veier 65 kg , vil ned igjen til 55 som jeg veide sist sommer.

hva veier dere som er 160-162 cm ca ? Får høre at jeg ikke er tykk men ser bare sunn ut, jeg selv føler at jeg er ekstremt stor.

Anonymkode: 4a57b...29b

Sniker meg inn med mine 163 cm da. Veier 59 kg.
Føler meg normalvektig (som jeg jo er). Min smertegrense går på 61 kg, da blir jeg valkete og stor. Trenger ikke vekt, kjenner akkurat når det skjer, haha. Da må det strammes inn litt. Minste jeg har veid i mitt voksne liv er vel 55 kg. Men dit kommer jeg ikke nå med mindre jeg blir langvarig syk tror jeg. Trener mye styrke, så de veier nok litt tror jeg.

Anonymkode: 98be3...2eb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

44 år og 49 kilo. Godt fornøyd med kroppen min.

Anonymkode: 93982...392

AnonymBruker
Skrevet

160cm, og ca 55kg nå. Det er høyt til å være meg, og jeg føler meg «stor». Blir fremdeles sett på som «liten og nett», men jeg foretrekker noen kilo mindre. Jeg har gått opp 10kg siste året, og noe av det var nødvendig, så trenger ikke gå ned alt, men litt er målet igjennom høsten. 
Det aller viktigste for meg er å være sunn og sterk, også trenger jeg ikke gå enda mer opp. Har stabil vekt nå, til tross for mye is i sommer 😋🍦🤭

Anonymkode: af209...c5d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg veier 61-63, litt varierende i forhold til syklus og kosthold. 

Anonymkode: e61ca...2b4

Skrevet

59-60 kg her. Har vært nede i 56 og 57 og det ser ikke helt bra ut.  Normalt kosthold, løper, sykler, går og trener litt styrke (dermed aktiv  hver dag på en eller annen måte). 

AnonymBruker
Skrevet

159 cm, 51-52kg. 37 år. Godt med muskler, små pupper. Jeg blir veldig pæreforma hvis jeg veier mer enn ca 52, ser absolutt bedre ut med rundt 20-21 i BMI. 

Anonymkode: 0e7c1...20b

Skrevet

Er 163, veg 63 kg

Skrevet

160 cm, 65kg. Planer om å stramme opp litt og trene mer, men ikke gå noe ned i vekt, heller gå opp i vekt pga muskler.

Skrevet

Hvorfor i all verden lurer du på det? Folk er jo bygd forskjellig: Noen er spinkle, mens andre er mer bredbygd. Og i tillegg er noen muskuløse og veltrente, mens andre har mindre muskelmasse og mer fett.

Hva andre på din høyde veier, har absolutt ingen relevans for deg.

AnonymBruker
Skrevet

Har ei normalvekt på 52 kg som jeg trives med. Er på 55 kg nå, men er bare 6 mnd siden jeg fødte mitt andre barn så regner med jeg er på 52 kg igjen om noen mnd. Prøver ikke gå ned i vekt. 34 år

Anonymkode: 6d7b1...7df

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

98 :vekt: 

Anonymkode: 5707d...81a

• Liker 4
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Sniker meg inn med mine 163 cm da. Veier 59 kg.
Føler meg normalvektig (som jeg jo er). Min smertegrense går på 61 kg, da blir jeg valkete og stor. Trenger ikke vekt, kjenner akkurat når det skjer, haha. Da må det strammes inn litt. Minste jeg har veid i mitt voksne liv er vel 55 kg. Men dit kommer jeg ikke nå med mindre jeg blir langvarig syk tror jeg. Trener mye styrke, så de veier nok litt tror jeg.

Anonymkode: 98be3...2eb

Tror du at du blir valkete og stor av å gå opp 2 kg? Jessufader… Noen folk er delulu.

Helt normalt at vekten beveger seg opp eller ned tre kg avhengig av hvor i syklusen man er.

Anonymkode: 9ce34...6f1

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

161 høy, foreløpig 69kg og på vei ned. Har vært oppi 80, men har for det meste lagt på rundt 75 hele mitt voksne liv.

Anonymkode: 7e1d4...4af

Skrevet

163, 67 kg. Bruker S og XS i klær, så fornøyd. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...