Gjest Ungkar_42 Skrevet 12. august #1 Skrevet 12. august Jeg har noen venniner som er ganske pene og de er på Tinder. Selv om de har ulike personligheter og smak, så er et fellestrekk der de se hvilken menn som er mest ressursterke i utdanning, jobb og sist utseendet. Jeg har hørt dette mange ganger før: Har sett menn som ikke ser ut som måneskinn er kjæreste med den vakre damen! Jo det er sånn sett sant, men de er jo i mindretall. Sånn meget mindretall? Men samtidig selv med lav utdanning eller ingen jobb til og med, med utseendet kan faktisk vinne hjertet til de fleste damene. Selv om mine venniner forteller meg at det er så søt at jeg sier det indre teller og det er det som betyr noe, så skjer jo det motsatte når de skal finne en partner. Ja alle de har en mann i livet nå. Dette er ikke noe raseri tråd mot damer, men jeg vil bare få det ut at utseendet har jævla mye å si.
AnonymBruker Skrevet 12. august #2 Skrevet 12. august Det er allerede en tråd på emnet… Anonymkode: 79e92...468
AnonymBruker Skrevet 12. august #3 Skrevet 12. august Sier mye om din omgangskrets det. Anonymkode: 51bdb...85f
AnonymBruker Skrevet 12. august #4 Skrevet 12. august Å er det slutt på at de under middels pene jentene tar de aller peneste gutta, slik at det ikker er noen igjen til selverklærte middels pene gutter. Anonymkode: d2fde...655 2
Gjest Ungkar_42 Skrevet 12. august #5 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Sier mye om din omgangskrets det. Anonymkode: 51bdb...85f Hva mener du med det?
AnonymBruker Skrevet 12. august #6 Skrevet 12. august Er veninnen med den kjekke mannen stygg? Har en kjekk mann et indre? Kan man værr kjekk, ha et indre som går overens med noen og ha en grei jobb? Har damen en grei jobb? Har alle damer med grei jobb en mann med en? Er alle med grei jobb super pene? Anonymkode: 08e11...6ad 4
AnonymBruker Skrevet 12. august #7 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Å er det slutt på at de under middels pene jentene tar de aller peneste gutta, slik at det ikker er noen igjen til selverklærte middels pene gutter. Anonymkode: d2fde...655 Ja det er det mindre pene jentene som får alle kjekkasene, mens de peneste jentene er det ingen menn som vil ta i med en ildtang engang, så de blir aldri gift. Pene jenter er stort sett jomfruer til de blir 40+ og alle er gamle og rynkete uansett. Anonymkode: 8977f...075 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #8 Skrevet 12. august Ungkar_42 skrev (1 time siden): Jeg har noen venniner som er ganske pene og de er på Tinder. Selv om de har ulike personligheter og smak, så er et fellestrekk der de se hvilken menn som er mest ressursterke i utdanning, jobb og sist utseendet. Jeg har hørt dette mange ganger før: Har sett menn som ikke ser ut som måneskinn er kjæreste med den vakre damen! Jo det er sånn sett sant, men de er jo i mindretall. Sånn meget mindretall? Men samtidig selv med lav utdanning eller ingen jobb til og med, med utseendet kan faktisk vinne hjertet til de fleste damene. Selv om mine venniner forteller meg at det er så søt at jeg sier det indre teller og det er det som betyr noe, så skjer jo det motsatte når de skal finne en partner. Ja alle de har en mann i livet nå. Dette er ikke noe raseri tråd mot damer, men jeg vil bare få det ut at utseendet har jævla mye å si. Jeg forstår ikke helt... Er damer ute etter menn med bra utseende eller ikke? Føler du motsier deg selv, men kan kanskje være at jeg ikke helt forstår setningsoppsettingen din. Anonymkode: aef68...658 3
Fant80 Skrevet 12. august #9 Skrevet 12. august Dette sett ut i fra EN middealdrende mann sitt perspektiv. Ville ikke brukt dette som noe fasit akkurat. Riktignok vet jeg flere menn deler samme syn,betyr ikke dette at det er riktig. Som noen over sier,så blir man jo farget av miljø. Det kan jo virke som man er i et miljø der man virkelig snakker om og vektlegger ting som utssendet,kropp og fassade. De finnes det mange av,det vet vi alle. Betyr ikke at dette er ensbetydende med at sån er virkeligheten utenfor deres sfære. 2
AnonymBruker Skrevet 12. august #10 Skrevet 12. august "Ikke for å rante, men.... " [RANT!! 😫] 😂 "Sannheten" om hvem som har størst sjans på å finne partner".. La oss snakke om sannheten: Som middelaldrende mann som bruker apper som supplement til fysiske møter, kan jeg si dette: Tinder representerer ikke virkeligheten! I USA så har 37% av voksne brukt app på et eller annet tidspunkt mens bare 7% bruker dem aktivt nå. Blant yngre (18-29) så er prosenten 56% som har prøvd apper. Mange kvalitetskvinner ikke er der. [The Public and Online Dating in 2024, SSRS] Virkeligheten skjer i virkeligheten. Tinder: Jeg får likes og matcher. Mesteparten er livsstils-mismatch. De beste kvinnene – de med utseende, intelligens og personlighet jeg søker etter, matcher sjelden med meg på Tinder. Alle dater "oppover" og det meste er ganske useriøst. Virkeligheten: Jeg har historisk hatt forhold med kvinner som objektivt sett ligger over mitt nivå. Intelligente, modellvakre kvinner. Jeg var gift med en av dem i mange år. Kamerater kommenterer at de var overrasket over at jeg "fikk" disse kvinnene. De samme kvinnene hadde jeg aldri fått match med på Tinder. Jeg anser meg som gjennomsnittlig på alle måte; Utseende, økonomi, osv. Ingenting spesielt. Ikke spesielt utadvendt. Ikke spesielt karismatisk. Det eneste jeg skiller meg ut på: Jeg driver ikke med tull og fjas. Ikke breial. Ingen umodne kommentarer om kvinner. Ikke pågående eller desperat. Bare rolig, høflig, direkte. Jeg er kun interessert i seriøse forhold. Selvfølgelig møter jeg kvinner med dårlige holdninger. Det skal ganske mye til for at jeg faller for noen. Allikevel: Jeg har hatt få partnere, men er sjelden singel lenge om gangen. Jeg har derimot måttet avvise en og annen dame opp igjennom årene (Jeg har selvfølgelig også blitt avvist. Alle har det) Så når dere snakker om "sannheten" om hvem som har størst sjans på å finne partner" og om hvor "vanskelige" og "urealistiske" kvinner er , kan jeg bare sitere en kjent karakter fra en favoritt TV-serie : "I don't know what the fuck you are talking about!" Anonymkode: 0cb71...db1 3 6
Katten.2.0 Skrevet 12. august #11 Skrevet 12. august (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): "Ikke for å rante, men.... " [RANT!! 😫] 😂 "Sannheten" om hvem som har størst sjans på å finne partner".. La oss snakke om sannheten: Som middelaldrende mann som bruker apper som supplement til fysiske møter, kan jeg si dette: Tinder representerer ikke virkeligheten! I USA så har 37% av voksne brukt app på et eller annet tidspunkt mens bare 7% bruker dem aktivt nå. Blant yngre (18-29) så er prosenten 56% som har prøvd apper. Mange kvalitetskvinner ikke er der. [The Public and Online Dating in 2024, SSRS] Virkeligheten skjer i virkeligheten. Tinder: Jeg får likes og matcher. Mesteparten er livsstils-mismatch. De beste kvinnene – de med utseende, intelligens og personlighet jeg søker etter, matcher sjelden med meg på Tinder. Alle dater "oppover" og det meste er ganske useriøst. Virkeligheten: Jeg har historisk hatt forhold med kvinner som objektivt sett ligger over mitt nivå. Intelligente, modellvakre kvinner. Jeg var gift med en av dem i mange år. Kamerater kommenterer at de var overrasket over at jeg "fikk" disse kvinnene. De samme kvinnene hadde jeg aldri fått match med på Tinder. Jeg anser meg som gjennomsnittlig på alle måte; Utseende, økonomi, osv. Ingenting spesielt. Ikke spesielt utadvendt. Ikke spesielt karismatisk. Det eneste jeg skiller meg ut på: Jeg driver ikke med tull og fjas. Ikke breial. Ingen umodne kommentarer om kvinner. Ikke pågående eller desperat. Bare rolig, høflig, direkte. Jeg er kun interessert i seriøse forhold. Selvfølgelig møter jeg kvinner med dårlige holdninger. Det skal ganske mye til for at jeg faller for noen. Allikevel: Jeg har hatt få partnere, men er sjelden singel lenge om gangen. Jeg har derimot måttet avvise en og annen dame opp igjennom årene (Jeg har selvfølgelig også blitt avvist. Alle har det) Så når dere snakker om "sannheten" om hvem som har størst sjans på å finne partner" og om hvor "vanskelige" og "urealistiske" kvinner er , kan jeg bare sitere en kjent karakter fra en favoritt TV-serie : "I don't know what the fuck you are talking about!" Anonymkode: 0cb71...db1 Hei, du må ikke realitetsorientere menn som tror at de 20% kjekkeste mennene får alle de vakreste kvinnene! Endret 12. august av Katten.2.0 8 2
AnonymBruker Skrevet 12. august #12 Skrevet 12. august Ungkar_42 skrev (1 time siden): Jeg har noen venniner som er ganske pene og de er på Tinder. Selv om de har ulike personligheter og smak, så er et fellestrekk der de se hvilken menn som er mest ressursterke i utdanning, jobb og sist utseendet. Jeg har hørt dette mange ganger før: Har sett menn som ikke ser ut som måneskinn er kjæreste med den vakre damen! Jo det er sånn sett sant, men de er jo i mindretall. Sånn meget mindretall? Men samtidig selv med lav utdanning eller ingen jobb til og med, med utseendet kan faktisk vinne hjertet til de fleste damene. Selv om mine venniner forteller meg at det er så søt at jeg sier det indre teller og det er det som betyr noe, så skjer jo det motsatte når de skal finne en partner. Ja alle de har en mann i livet nå. Dette er ikke noe raseri tråd mot damer, men jeg vil bare få det ut at utseendet har jævla mye å si. Ja jeg er lei av all gaslightingen damer kommer med. Anonymkode: 34e5d...864 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. august #13 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): "Ikke for å rante, men.... " [RANT!! 😫] 😂 "Sannheten" om hvem som har størst sjans på å finne partner".. La oss snakke om sannheten: Som middelaldrende mann som bruker apper som supplement til fysiske møter, kan jeg si dette: Tinder representerer ikke virkeligheten! I USA så har 37% av voksne brukt app på et eller annet tidspunkt mens bare 7% bruker dem aktivt nå. Blant yngre (18-29) så er prosenten 56% som har prøvd apper. Mange kvalitetskvinner ikke er der. [The Public and Online Dating in 2024, SSRS] Virkeligheten skjer i virkeligheten. Tinder: Jeg får likes og matcher. Mesteparten er livsstils-mismatch. De beste kvinnene – de med utseende, intelligens og personlighet jeg søker etter, matcher sjelden med meg på Tinder. Alle dater "oppover" og det meste er ganske useriøst. Virkeligheten: Jeg har historisk hatt forhold med kvinner som objektivt sett ligger over mitt nivå. Intelligente, modellvakre kvinner. Jeg var gift med en av dem i mange år. Kamerater kommenterer at de var overrasket over at jeg "fikk" disse kvinnene. De samme kvinnene hadde jeg aldri fått match med på Tinder. Jeg anser meg som gjennomsnittlig på alle måte; Utseende, økonomi, osv. Ingenting spesielt. Ikke spesielt utadvendt. Ikke spesielt karismatisk. Det eneste jeg skiller meg ut på: Jeg driver ikke med tull og fjas. Ikke breial. Ingen umodne kommentarer om kvinner. Ikke pågående eller desperat. Bare rolig, høflig, direkte. Jeg er kun interessert i seriøse forhold. Selvfølgelig møter jeg kvinner med dårlige holdninger. Det skal ganske mye til for at jeg faller for noen. Allikevel: Jeg har hatt få partnere, men er sjelden singel lenge om gangen. Jeg har derimot måttet avvise en og annen dame opp igjennom årene (Jeg har selvfølgelig også blitt avvist. Alle har det) Så når dere snakker om "sannheten" om hvem som har størst sjans på å finne partner" og om hvor "vanskelige" og "urealistiske" kvinner er , kan jeg bare sitere en kjent karakter fra en favoritt TV-serie : "I don't know what the fuck you are talking about!" Anonymkode: 0cb71...db1 Se her ts, en mann som gjør det du sier damer ikke må gjøre. Huff så slemme damer er 😔 Hytter med neven Anonymkode: 08e11...6ad
AnonymBruker Skrevet 12. august #14 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja jeg er lei av all gaslightingen damer kommer med. Anonymkode: 34e5d...864 Det er ikke en fordømt sannhet. Anonymkode: 08e11...6ad
AnonymBruker Skrevet 12. august #15 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Virkeligheten: Jeg har historisk hatt forhold med kvinner som objektivt sett ligger over mitt nivå. Intelligente, modellvakre kvinner. Jeg var gift med en av dem i mange år. Kamerater kommenterer at de var overrasket over at jeg "fikk" disse kvinnene. De samme kvinnene hadde jeg aldri fått match med på Tinder. Anonymkode: 0cb71...db1 Beklager. Jeg er sikker på at du har hatt forhold til kvinner du synes var modellvakre. Sannheten er at modellvakre kvinner er utrolig sjelden. Anonymkode: 79e92...468
AnonymBruker Skrevet 12. august #16 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Beklager. Jeg er sikker på at du har hatt forhold til kvinner du synes var modellvakre. Sannheten er at modellvakre kvinner er utrolig sjelden. Anonymkode: 79e92...468 Nei det er de ikke. Modelvakker og høy kanskje, for det er mindre vanlig å være veldig høy. Men det er ekstremt mange vakre mennesker, ser det hele tiden. Jeg er ikke model vakker, men er akkurat høy nok til å være model så det er det da. Anonymkode: 08e11...6ad 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #17 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Beklager. Jeg er sikker på at du har hatt forhold til kvinner du synes var modellvakre. Sannheten er at modellvakre kvinner er utrolig sjelden. Anonymkode: 79e92...468 Ja. I overført betydning. De var ikke modeller (dvs en av dem fikk tilbud om det). Men man klarer lett å objektivt vurdere hvor vakre noen er, både menn og kvinner. Når i tillegg dette er kvinner som jeg vet en del andre menn også var svært interessert i, og en av kameratene mine nektet å tro at jeg var i lag med en av dem før jeg tok henne med og på neste sosiale sammenkomst, så er de vakre i flere enn mine øyne. 😉 Men det blir helt på utsiden av poenget å kverulere om hvor vakre de egentlig var. Hele poenget her er at jeg , som helt normal person ikke firer på krava (som så mange mener man skal) og ikke har problemer med damekontakt i den virkelige verden, og ikke opplever damer som "vanskelige" og "urealistiske". Og når vi ble par så var det fordi vi slo an tonen på væremåte og interesser. Jeg vet det river i øya på enkelte at noen sier at "keiseren ikke har klær på" - men kanskje på tide å revurdere alt oppgulpet? Kanskje det er adferden til en del menn disse "vanskelige" damene reagerer på? Anonymkode: 0cb71...db1 4 3
AnonymBruker Skrevet 12. august #18 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja. I overført betydning. De var ikke modeller (dvs en av dem fikk tilbud om det). Men man klarer lett å objektivt vurdere hvor vakre noen er, både menn og kvinner. Når i tillegg dette er kvinner som jeg vet en del andre menn også var svært interessert i, og en av kameratene mine nektet å tro at jeg var i lag med en av dem før jeg tok henne med og på neste sosiale sammenkomst, så er de vakre i flere enn mine øyne. 😉 Men det blir helt på utsiden av poenget å kverulere om hvor vakre de egentlig var. Hele poenget her er at jeg , som helt normal person ikke firer på krava (som så mange mener man skal) og ikke har problemer med damekontakt i den virkelige verden, og ikke opplever damer som "vanskelige" og "urealistiske". Og når vi ble par så var det fordi vi slo an tonen på væremåte og interesser. Jeg vet det river i øya på enkelte at noen sier at "keiseren ikke har klær på" - men kanskje på tide å revurdere alt oppgulpet? Kanskje det er adferden til en del menn disse "vanskelige" damene reagerer på? Anonymkode: 0cb71...db1 Men så kan du være ydmyk, det er interesagt at her inne så stoler ikke folk på hvorvidt den du var med er så vakker, men stoler ofte på noens beskrivelse av seg selv. Sier du at du er ordinær trot de deg. Sier jeg at jeg er rekord stygg, tror de meg. Litt rart, du kan være kjekkere enn du tror. Men, ser par være med noen som er midre stereotyp fin en dem og det for både damer og menn. Du har rett om adferd. Det er i stor grad det det er snakk om. Sjenert og tafatthet også, ikke kun dårlig eller udefinerbar med hint av creepy oppførsel. Anonymkode: 08e11...6ad
AnonymBruker Skrevet 12. august #19 Skrevet 12. august Ungkar_42 skrev (2 timer siden): Jeg har noen venniner som er ganske pene og de er på Tinder. Selv om de har ulike personligheter og smak, så er et fellestrekk der de se hvilken menn som er mest ressursterke i utdanning, jobb og sist utseendet. Jeg har hørt dette mange ganger før: Har sett menn som ikke ser ut som måneskinn er kjæreste med den vakre damen! Jo det er sånn sett sant, men de er jo i mindretall. Sånn meget mindretall? Men samtidig selv med lav utdanning eller ingen jobb til og med, med utseendet kan faktisk vinne hjertet til de fleste damene. Selv om mine venniner forteller meg at det er så søt at jeg sier det indre teller og det er det som betyr noe, så skjer jo det motsatte når de skal finne en partner. Ja alle de har en mann i livet nå. Dette er ikke noe raseri tråd mot damer, men jeg vil bare få det ut at utseendet har jævla mye å si. For meg betyr rettskriving mye. Anonymkode: 1152e...67f 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #20 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For meg betyr rettskriving mye. Anonymkode: 1152e...67f Mer enn alt annet. Anonymkode: 08e11...6ad 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå