Gå til innhold

Stum av beundring for alle flotte kvinner på 50+ der ute

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig mange damer holder seg så bra for tiden. Selv etter 40, 50 og 60.

Tenkte det trengtes en motvekt til alt dette tullet om at menn ikke vil ha kvinner etter fylte 25 eller 30. Det er jo galskap og bare helt feil.

Både kvinner og menn forandrer seg med årene. At ting skjer med hud og kropp er bare naturens gang. Likevel syns jeg kvinner er deilige, vakre og sexy nesten uansett alder. Den eldste jeg vet om som virkelig tenner meg, hun er 63 år. Stilig og elegant dame som virker mye yngre.

Flust av damer på 50 + på gata som jeg ser på mer enn en gang. Hadde det ikke vært for barnespørsmålet kunne jeg lett blitt sammen med damer som var 10-15 år eldre. For et seksuelt forhold ville jeg gått for samme aldersspenn, og kanskje enda lengre opp.

Må påpeke at jeg ikke her bare snakker om de flotteste og slankeste damene som ser mye yngre ut enn alderen. Mange damer er fantastisk flotte selv om de er overvektige. Det er bare noe med damer som er universelt tiltrekkende, uavhengig av kroppsform.

Ville bare benytte muligheten til å hylle alle de godt voksne kvinnene der ute, som urettmessig får mye negativt.

• Liker 9
  • Hjerte 21
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det ikke vært for barneønsket hadde du valgt en eldre? Håper du informerer din "heldige" utvalgte om det så hun vet hun bare er avlskyr for deg. 

Anonymkode: 87298...b20

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde det ikke vært for barneønsket hadde du valgt en eldre? Håper du informerer din "heldige" utvalgte om det så hun vet hun bare er avlskyr for deg. 

Snakk om å misforstå med vilje...

Biologiske realiteter gjør at en mann som vil ha barn ikke kan velge en dame på 50 pluss, det sier seg selv.

Anonymkode: 1115d...a8c

• Liker 24
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Snakk om å misforstå med vilje...

Biologiske realiteter gjør at en mann som vil ha barn ikke kan velge en dame på 50 pluss, det sier seg selv.

Jeg ville ikke hatt barn med en som glor på 50-åringer, tviler på at andre 30-åringer tenker ulikt.. Er det så vanskelig å forstå? Man kan runke til hva man vil men da får man finne en derfra å pule på. 

Skrevet

Ja, det finnes er del som holder seg flott! 😊 Hadde en leder før som nå er ca 63, men hun ser jo ikke eldre ut enn 40 - flott dame på mange måter! 😊

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du store...

Anonymkode: 3bff1...b34

• Liker 5
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke hatt barn med en som glor på 50-åringer, tviler på at andre 30-åringer tenker ulikt.. Er det så vanskelig å forstå? Man kan runke til hva man vil men da får man finne en derfra å pule på. 

Så det var noe å bli fornærmet over for deg personlig i dette, altså..? Makan til selvopptatthet. 

Takk for hyggelig innlegg, TS! 

Anonymkode: 7fad2...f7b

• Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er 39, så er vel like greit å glo på 50-åringer som 30-åringer. Jeg er jo midt imellom aldersmessig.

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Sa bare at jeg lett kunne blitt sammen med en på den alderen. Ikke at jeg nødvendigvis hadde gjort det.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

En hvorfra? At en voksen mann syns voksne damer er tiltrekkende burde ikke komme som et stort sjokk. 

Anonymkode: 0fda9...a87

• Liker 4
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg er 28 og vil gjerne ha en mann som syns damer blir fine og deilige med alderen. Heller det enn å føle på at jeg bare blir mindre og mindre ettertraktet for hver dag som går (som jeg føler nå)

Anonymkode: 0f5f4...c04

• Liker 20
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er 28 og vil gjerne ha en mann som syns damer blir fine og deilige med alderen. Heller det enn å føle på at jeg bare blir mindre og mindre ettertraktet for hver dag som går (som jeg føler nå)

Anonymkode: 0f5f4...c04

Det skal du ikke føle på, spesielt når du bare er i 20-årene! Hvilke omstendigheter er det som gjør at du føler det slik? Ting folk skriver på nettet, kommentarer etc?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Du virker å ha en svært snever forståelse av hvordan ting fungerer i virkeligheten.

Kan fint synes noen er attraktive uten å faktisk ville ligge med dem. Det er helt urealistisk å være i et langvarig forhold og tro at mannen din kun skal finne deg attraktiv.

Mvh dame i 40-årene

• Liker 3
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
BerntHulken skrev (52 minutter siden):

Tenkte det trengtes en motvekt til alt dette tullet om at menn ikke vil ha kvinner etter fylte 25 eller 30. Det er jo galskap og bare helt feil.

Både kvinner og menn forandrer seg med årene. At ting skjer med hud og kropp er bare naturens gang. Likevel syns jeg kvinner er deilige, vakre og sexy nesten uansett alder. Den eldste jeg vet om som virkelig tenner meg, hun er 63 år. Stilig og elegant dame som virker mye yngre.

Flust av damer på 50 + på gata som jeg ser på mer enn en gang. Hadde det ikke vært for barnespørsmålet kunne jeg lett blitt sammen med damer som var 10-15 år eldre. For et seksuelt forhold ville jeg gått for samme aldersspenn, og kanskje enda lengre opp.

Må påpeke at jeg ikke her bare snakker om de flotteste og slankeste damene som ser mye yngre ut enn alderen. Mange damer er fantastisk flotte selv om de er overvektige. Det er bare noe med damer som er universelt tiltrekkende, uavhengig av kroppsform.

Ville bare benytte muligheten til å hylle alle de godt voksne kvinnene der ute, som urettmessig får mye negativt.

Håper du er ærlig med kvinner fra starten av på dette punktet.
At de er kjekke å ha, men at du egentlig ønsker et seriøst forhold til en kvinne du kan få  barn med.

Anonymkode: 0dae7...3d4

AnonymBruker
Skrevet
BerntHulken skrev (4 timer siden):

Takk for hyggelig innlegg! Jeg synes det er fint å høre at voksne damer anses som attraktive selv om de har levd noen år. Jeg sier meg helt enig!

Selv er jeg kvinne i slutten av førtiårene og ser daglig vakre kvinner på min alder og oppover. De utstråler en skjønnhet og er sexy på en annen måte en sine yngre medsøstre. Jeg tar meg i å snu meg etter flere…ofte tar jeg meg i å tenke på om de har vært svært vakre også i yngre år, eller om de har blitt flottere med årene. Ikke vet jeg.

Anonymkode: 0bb64...dc3

• Liker 2
Skrevet

Men.. hvorfor er det så viktig for deg å få barn? Skal du ha barn må du dessuten ha ei kone som er endel yngre enn deg.. så på en måte er damer over 40-50 bare gode nok til.. å ses på? 

Synes det er et bakvendt kompliment. Dere er så flotte, men dere kan jo ikke få barn. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (29 minutter siden):

Men.. hvorfor er det så viktig for deg å få barn? Skal du ha barn må du dessuten ha ei kone som er endel yngre enn deg.. så på en måte er damer over 40-50 bare gode nok til.. å ses på? 

Synes det er et bakvendt kompliment. Dere er så flotte, men dere kan jo ikke få barn. 

Enig. Det er vel ment som et kompliment men så blir det helt feil.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er det feil å synes at en kvinne er flott, selv om hun ikke er aktuell som partner? Jeg kjenner en flott mann, men han er helt uaktuell for meg, har mange barn og kone. Men flott å se på. Er det da et helt feil kompliment?  

Anonymkode: eeb77...c3c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame som er 45 og kjæresten er 28. i følge han er jeg hans store kjærlighet. Jeg hører ofte at jeg ser ut som jeg er i starten av 30 årene.

Anonymkode: 55afa...383

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
BerntHulken skrev (5 timer siden):

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er det feil å synes at en kvinne er flott, selv om hun ikke er aktuell som partner? Jeg kjenner en flott mann, men han er helt uaktuell for meg, har mange barn og kone. Men flott å se på. Er det da et helt feil kompliment?  

Anonymkode: eeb77...c3c

Det er denne kommentaren vi reagerer på 

Skrevet

Det er denne kommentaren vi reagerer på 

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

svartkatt skrev (1 time siden):

Svar til dere begge: Det reageres på at jeg ønsker barn? Ideelt sett burde jeg kanskje funnet meg en 10-15 år eldre dame da jeg var 20-25, slik at vi kunne fått barn. Men slik ble det ikke.

Dette blir å lete etter feil, mener jeg. At man reagerer negativt på at en 39 år gammel mann ønsker barn er litt rart. Det fins vel fremdeles de på min alder som ønsker barn, så veldig langt ned i alder trenger jeg sikkert ikke. Barn er et naturlig ønske, og det er ikke nok for meg å bli sammen med en som har barn fra før.

• Liker 1
  • Hjerte 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...