Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

I natt drømte jeg at jeg leste en tråd hvor moren lurte på om hun skulle barbere leggene på sin 10 mnd (!) gamle datter. Dette vurderte hun fordi mote- og skjønnhetspresset starter tidligere og tidligere. Jeg tenkte at jeg måtte gjøre noe for å hindre denne gale moren i dette, og da våknet jeg. Tror jeg har vært litt for mye på KG i det siste (i går tenkte jeg faktisk at det er mange rare mennesker her. Kanskje derfor jeg drømte dette?).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har heldigvis aldri drømt om KG, tror nesten jeg hadde blitt litt bekymretom jeg hadde...

Skrevet

Har drømt om KG flere ganger jeg. ;)

Gjest Gjesta
Skrevet
I natt drømte jeg at jeg leste en tråd hvor moren lurte på om hun skulle barbere leggene på sin 10 mnd (!) gamle datter. Dette vurderte hun fordi mote- og skjønnhetspresset starter tidligere og tidligere. Jeg tenkte at jeg måtte gjøre noe for å hindre denne gale moren i dette, og da våknet jeg. Tror jeg har vært litt for mye på KG i det siste (i går tenkte jeg faktisk at det er mange rare mennesker her. Kanskje derfor jeg drømte dette?).

:ler: Kunne vel fort ha kommet en slik diskusjon her inne også.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jada :ler: Drømte én gang at jeg hadde kysset Brad Pitt og tenkte at jeg måtte fortelle om det her på KG :hoho:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg har drømt om Frysepulver.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Herregud...Get a life, sier jeg... :overrasket:  :roll:

Ja, gjør det, er du grei. Ha en fortsatt fin dag.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, det har jeg takk og lov ikke. Bruker ikke så mye tid og energi her. :ler:

Gjest Sukkerert
Skrevet

Ja, mange ganger. Drømte om kg i natt også.

Tror det er ganske vanlig her. Ikke sjelden folk forteller om drømmer de har hatt om kg.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Herregud...Get a life, sier jeg... :overrasket:  :roll:

Nei, det har jeg takk og lov ikke.

Høres trist ut.

Skrevet (endret)

Ja, det har jeg :)

Endret av Yamaha
Gjest Gjest
Skrevet

Ingen som kan vite om at de ikke har drømt om KG, siden ingen husker alle drømmene sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...