AnonymBruker Skrevet 12. august #1 Skrevet 12. august Jeg har sett mange mannlige rockere som bruker en slags kilt eller skjørt på scenen, som feks Yungblud. Jeg synes det ser kult ut og er en del av imaget, men hadde jeg sett menn jeg kjenner bruke en eller annen form for skjørt, hadde det sett bare rart ut, eller? Hvorfor er det slik at det er kun damer som egentlig kan bruke skjørt, uten at vi reagerer negativt? Anonymkode: 73417...657 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #2 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har sett mange mannlige rockere som bruker en slags kilt eller skjørt på scenen, som feks Yungblud. Jeg synes det ser kult ut og er en del av imaget, men hadde jeg sett menn jeg kjenner bruke en eller annen form for skjørt, hadde det sett bare rart ut, eller? Hvorfor er det slik at det er kun damer som egentlig kan bruke skjørt, uten at vi reagerer negativt? Anonymkode: 73417...657 Er jo hva samfunnet er vant til å se... Hadde alle menn plutselig begynt å bruke skjørt samtidig, så hadde ingen hevet øynene etter et par uker... Har selv brukt skjørt/kjole, men det var i forbindelse med drag/utkledning, så det blir jo ikke det samme...☺️ Anonymkode: 38733...c08
AnonymBruker Skrevet 12. august #3 Skrevet 12. august Hvis de er skotske er det greit at de bruker kilt, dog fra sin egen klan. Skjørt og kjoler på menn blir bare idiotisk. Anonymkode: 7591d...8a9
AnonymBruker Skrevet 12. august #4 Skrevet 12. august Fordi normen er at menn ikke bruker skjørt. Anonymkode: 39c7b...97d
AnonymBruker Skrevet 12. august #5 Skrevet 12. august Jeg kjenner en som bruker det, men han er musiker og ganske rocka sånn ellers i stilen også. Går du med din egen stil, og den passer med skjørt/skjørtlignende plagg, så kan du da bare gjøre det. Anonymkode: e047b...5a4 1
Daria Skrevet 12. august #6 Skrevet 12. august Skjørt på menn er litt som store hatter på kvinner - det må bæres med stil, overbevisning og selvtillit. 2 1
Morpheus Skrevet 12. august #7 Skrevet 12. august Daria skrev (2 timer siden): Skjørt på menn er litt som store hatter på kvinner - det må bæres med stil, overbevisning og selvtillit. ooog på en mandig måte skal man slippe unna med det. Det er lenge til en blomstrekjole og høye hæler er noe man "slipper unna med". Begynn der hvis men absolutt har lyst å gå med det tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå