AnonymBruker Skrevet 12. august #1 Skrevet 12. august Her på vestlandet har bladene på trærne begynt å bli brune å faller av spesielt granttærne. Dette kan jeg aldri huske har skjedd så tidligt før vi er jo enda i sommersesongen. Noen andre som ser det samme der dere er? Anonymkode: 4b3ef...386 2
AnonymBruker Skrevet 12. august #3 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Blad på grantrær? Anonymkode: d8c43...0c5 Nei seffølgeligt ikke du vet godt hva jeg mener Anonymkode: 4b3ef...386
AnonymBruker Skrevet 12. august #4 Skrevet 12. august På Østlandet er det sommer og sol 👍 Anonymkode: 08197...837 5
AnonymBruker Skrevet 12. august #6 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tørke. Anonymkode: f2473...1c2 Tørke? Har jo vært masse regn her da.. Anonymkode: 4b3ef...386 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #7 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): På Østlandet er det sommer og sol 👍 Anonymkode: 08197...837 Ja er sol og 24 grader her denne uka men bladene skifter farge Anonymkode: 4b3ef...386
AnonymBruker Skrevet 12. august #8 Skrevet 12. august Fordi det har vært så tørt i år. Anonymkode: 9b91d...5d2 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #9 Skrevet 12. august Ikke her på østlandet. Er det grantrær så mister ikke de "blader". De har granbar hele året igjenom. Da er det sykdom på trærne. Bor på østlandet og her er det 25 grader og knallsol. Like grønt som før 🙂 Anonymkode: baf92...034 7
AnonymBruker Skrevet 12. august #10 Skrevet 12. august August er sommer uansett vær😊 Anonymkode: 71106...211 2
Rosa Sitron Skrevet 12. august #11 Skrevet 12. august Sånn bortsett fra at frukt og bær er tidlig ute så ser jeg ikke tegn til høst nei. Gjelder det sentrale østlandet for min del 3
AnonymBruker Skrevet 12. august #12 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke her på østlandet. Er det grantrær så mister ikke de "blader". De har granbar hele året igjenom. Da er det sykdom på trærne. Bor på østlandet og her er det 25 grader og knallsol. Like grønt som før 🙂 Anonymkode: baf92...034 Jeg bor like nord for Oslo og jeg har sett flere trær som begynner å endre farge så at det er like grønt som før på Østlandet stemmer ikke overalt. Men at det er sol og varmt ute nå stemmer for her jeg bor også. Anonymkode: 3ab2c...26e 2
AnonymBruker Skrevet 12. august #13 Skrevet 12. august Høsten kommer omtrent alltid rundt 1. august. Anonymkode: 2f0d1...d10 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #14 Skrevet 12. august Her jeg bor i Nordland er de aller fleste bjørketrærne allerede blitt gule og mange har mistet bladene... Tror det er fordi det var skikkelig varmt og tørke her i flere uker. Været har derimot blitt skikkelig høstlig nå, med ned i 10 grader om kveldene og masse regn. Huff. Anonymkode: 7e018...bda 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #15 Skrevet 12. august Vil flytte til Østlandet 😫 Anonymkode: d1bbb...890 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #16 Skrevet 12. august På Østlandet var det veldig tørt og varmt i juli, og det gjør noe med vekstene i naturen. Ellers merker jeg at det har blitt kjøligere nå i august, - kaldere vind og mer regn i det siste. Vi nærmer oss høst, men den merkes ikkke for alvor før i september og oktober. Anonymkode: b35ef...e9b
AnonymBruker Skrevet 12. august #17 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei seffølgeligt ikke du vet godt hva jeg mener Anonymkode: 4b3ef...386 Du skriver at bladene blir brune og faller av på grantrærne. Jeg skjønner ikke hva du mener med det. Blir nåletrærne brune og mister nålene? Anonymkode: 4b104...e6d 3 2
Rosa Sitron Skrevet 12. august #19 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du skriver at bladene blir brune og faller av på grantrærne. Jeg skjønner ikke hva du mener med det. Blir nåletrærne brune og mister nålene? Anonymkode: 4b104...e6d Jeg tror det er det som menes, men det er ikke et tegn på høst, det er tegn på tørke 🤔 2
AnonymBruker Skrevet 12. august #20 Skrevet 12. august Fortsatt sommer i Tromsø også. Dessverre, jeg gleder meg til høst 😅 Anonymkode: 99e74...7b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå