AnonymBruker Skrevet 12. august #1 Skrevet 12. august Ja, hvordan er det? Alle sier jo at det går så greit, og det er ikke noe problem å få barn i 40 årene? Man skulle jo tro at energien er på vei ned? Jeg er nysgjerrig! Anonymkode: 08ca7...149 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #2 Skrevet 12. august Slitsomt nok med overgangsalder om man ikke skal ha små barn og nattevåk. Men det får vel være opp til hver å en selv. Anonymkode: 1aed4...710 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. august #3 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Slitsomt nok med overgangsalder om man ikke skal ha små barn og nattevåk. Men det får vel være opp til hver å en selv. Anonymkode: 1aed4...710 Jeg svarte i den andre tråden. Men overgangsalder og to tenåringsdøtre var et helvete. Bedre når man er 60, hormonene er roligere, og man igjen evner å telle til 10. Anonymkode: f5ccf...f1f 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #4 Skrevet 12. august Fikk siste jente som 40 åring. Overgangsalder har gått fint. Men kjenner jo at jeg er 54 snart og har en tenåring. Synes det går greit. Vi har en til som er 18 og mange har større problemer enn oss altså. Eldre foreldre får nok oftere rolige barn. Anonymkode: ed462...f59
AnonymBruker Skrevet 12. august #5 Skrevet 12. august Jeg har små barn og straks femti. Energi har jeg mer enn nok av og gjør mitt for at det skal jeg ha videre også med både trening og kosthold. Null stress å løpe rundt eller leke med minstemann (Ikke en rolig gutt). Fotballtrener for eldstemann. Tror jeg har begynt på overgangsalderen siden mensen har blitt veldig uregelmessig, og har litt hetetokter, men utover det ikke veldig plaget. Anonymkode: 9edaa...cdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå