Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Veldig lite sannsynlig, men gidder ikke kvervulere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Annen hver uke, 4 timer, 600 kroner.

Veldig veldig fornøyd. Det tar ca 3 timer drøyt å vaske huset, så bruker hun resten av tiden på eks vaske vinduer, søppelskap, kjøleskap.... som hun ser selv, eller som jeg har gitt beskjed om.

Vel anvendte penger når man har to fulle jobber og to barn!!!

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg vi har tenkt å få oss vaskehjelp, men diskuterer frem og tilbake i forhold til hvor hyppig vi skal ha det. Skal vi ha det hver uke eller annen hver uke. Noen fortalte meg en gang at de hadde det annen hver uke og følte at de da måtte gjøre rent i mellomtiden og syntes dette var for slitsomt.

Jeg er ute etter meninger om dette, hva passer dere og hvorfor har dere valgt det slik?

Så til pris og tidsbruk. Kan du si noe om hva dere er villig til å betale for å ha vaskehjelp og hvor langt tid er hun hos dere, alt etter hvor mange flater hun tar. Prioriterer dere alle rom osv?

Vi får nå. Hun skal komme hver fredag eller torsdag. 100 kr. timen. regner med 2.5 timer hver gang

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Vi har ikke vaskehjelp, men jeg ER vaskehjelp for en gammel dame ;)

Gjest Gjest
Skrevet

City Maid har ikke spesielt godt rykte på seg for å gjøre en god jobb...

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, vi har vaskehjelp, og det er FANTASTISK! Vi har ei som kommer hit annenhver uke. Det syns vi er nok. I mellomtiden blir det selvsagt rydding og støvsuging, men det hører med. Vi syns uansett det er nok at det vaskes skikkelig annenhver uke.

Vi prioriterer da alle rom, ja. Det er helt supert å komme hjem til et hus som er ryddig og rent overalt. Vi rydder kvelden før, sånn at alt er klar til vaskehjelpen kommer. Hun bruker mellom 3,5 og 4 timer hver gang, og vi betaler henne 110 kroner timen.

Vaskehjelp anbefales!

hvor mange kvadrat er det da? Mange rom? Hun kun vasker?

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg ønsker meg også vaskehjelp men vil helst ikke betale svarte penger. Så jeg kontaktet et firma. Jeg prioriterte hovedetasjen og tok vekk vaskerom og kontor, men endte allikevel opp på 1300,- per gang  :overrasket: Da kan jeg like godt gå ned i stilling og være hjemme og vaske huset mitt selv en dag i uken.

Hvordan går dere andre fram for å finne noen? Betaler dere svart?

Det sier seg selv at man betaer svart. desuten behøver det ikke være ulovlige greier om man betaler svart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...