AnonymBruker Skrevet 12. august #1 Skrevet 12. august Hei. Jeg signerte på en kontrakt i februar på en lønn, men etter dette har det jo vert lønnsforhandlinger, får jeg den "nye"lønnen? Fikk lønn i dag og kan ikke se at jeg fikk dette tillegget. I den andre jobben jeg hadde fikk vi etterbetalt fra mai mellom oktober og desember. Er det kanskje slik i denne jobben også at eg får ny regulert lønn senere? Er i skole, stilig skode er leder, så antar jo at stillingskoden samsvarer med lønnsforhandlinger til tross for at jeg signerer i februar? Noen som vet og er god på dette? Er kommunal skole om det er relevant Anonymkode: badc3...ef2
newman01 Skrevet 12. august #2 Skrevet 12. august Tenk om det sto noe om dette temaet i kontrakten du signerte...? Hmmmm Ofte veldig vanlig, ihvertfall i privat sektor, å ansette nye i tidsrommet mars-desember med lønnsforhandling satt året etter. Og så har man ofte lønnsjustering etter endt prøvetid. Noen er flinke og gjør bedre enn forventet og får mer lønn, andre yter akkurat som forventet og får ikke mer lønn. Og så har man de som ikke yter spesielt godt som får beskjed om å søke etter ny jobb
AnonymBruker Skrevet 12. august #3 Skrevet 12. august Kommer sannsynligvis etterbetalt, du skal jo ha tillegget fra 1.mai som alle andre da du signerte i februar. Men bare spør HR. De er ikke farlige, man bør jo bare spørre om det man lurer på. Tilfelle noe har glippet. Eventuelt får man oftest en forklaring. Anonymkode: 7cc7d...1e5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå