AnonymBruker Skrevet 12. august #1 Skrevet 12. august Jeg sliter veldig med motivasjon og komme i gang med ting. Jeg er alltid motvillig inni meg og må jobbe hardt for å få ting gjort. Sjefen min spurte meg om jeg mistrives på jobb så det synes tydeligvis også. Jeg synes det er vanskelig å ha det sånn fordi jeg skal vel la følelsene mine rettlede meg på riktig vei i livet? Og hva da når jeg ikke opplever noen positiv følelse av det jeg gjør? Det har blitt sånn at jeg bare motiveres av penger og sjokolade. Jeg forsøkte medisinering en stund og følte at denne motvilligheten lettet da. Men jeg fikk andre bivirkninger som gjorde at jeg måtte slutte på medisinene. I perioder som disse utfordringene blir mer uttalte så vil det kanskje regnes som depresjon. Men motivasjonen er alltid en utfordring for meg. Tror det har blitt verre med årene fordi jeg har opplevd endel motgang. Jeg forventer en avkastning for innsatsen og får jeg ikke det så føles det helt meningsløst. På flere områder har jeg fått dårligere resultat av å lagt inn stor innsats og det hjelper jo ikke akkurat på. Er det andre her som sliter med det samme eller har noen innspill? Anonymkode: b01b9...f9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå