Guido Skrevet 12. august #1 Skrevet 12. august Etter mye testing, Bumble & bumble curl shampo og balsam, Kevin Murphy hydrate me, kerastase (den oransje/hvite) - ser håret mitt fremdeles like elendig ut. Masse småhår som stikker ut osv. I følge tiktok tydet det på at jeg hadde krøller...vel, kaster den teorien på sjøen. Men har nå fått nyss om at håret kanskje ikke tåler proteiner... (alle de produktene jeg har brukt har inneholdt protein). Håret mitt blir generlet fort fett på toppen (bør dusje minst annenhver dag), men virker "tørt" ellers... Noen tips om proteinfrie shampo/balsam? Har blitt tipset om Davines DeDe eller MoMo, men de er stort sett utsolgt (ønsker aller, aller helst mindre størrelser for å prøve)..Kan legge til at jeg elsket konsistensen på Kevin Murphy, i motsetning til Bumble & bumble. Gjerne også tips om en god renseshampo! (har ikke vært hos frisøren på årevis etter at jeg begynte å "klippe håret selv"), men ser tilbake på gamle bilder for 5 år siden at selv da hadde håret slike utstikkende "småhår" oppover sidene.
AnonymBruker Skrevet 12. august #2 Skrevet 12. august At du har småhår som stikker ut kan vel kanskje tyde på at du enten mister mye hår eller at håret slites og brekker før det blir langt. Jeg fikk anbefalt av frisør å bruke proteinkur og fuktkur annenhver gang. For mye proteiner er visst ikke bra. Maria Nila sin rensesjampo er god. Det samme er Bumble & Bumble sin Sunday sjampo. Anonymkode: ae6c1...616 1
Kullsyrevann Skrevet 12. august #3 Skrevet 12. august Går du mye i stram dult eller hestehale? Børster du det hardt? Børster du det når det er vått? Jeg har kjempetungt hår og lærte at jeg bare måtte slutte å gå med dult. Vekten blir for mye, så det knekker og slites ut hårstrå. Hjelper også å ha det i en løs flette når jeg skal sove.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå