AnonymBruker Skrevet 12. august #21 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok, dårlig språk. Det er stortsett svensker og folk som snakker engelsk som spør om det. What do you do for fun? Anonymkode: f6c23...c62 Hadde vært alorlig om noen fra Oslo ville vite hva du gjør for å ha det gøy. !!!!!! Det finnes ikke noe mer basic enn for et menneske å søke om dere har noe felles dere syns er gøy! Ikke skyt degselv i leggen. Anonymkode: bec61...790
-jk- Skrevet 12. august #22 Skrevet 12. august Nevian skrev (2 timer siden): Kjempegøy, men blir ikke det innmari kostbart? Typisk 130-180 kroner 4 ganger pr. uke. Så omkring 2500-3000,- per måned. Synes ikke det er veldig dyrt for så store mengder moro og trening. Det blir godt under 100 kroner timen.
Tiuren Skrevet 12. august #23 Skrevet 12. august Er ikke det omtrent samme spørsmål som "hva er hobbyene dine"? Da blir det å kjøre MC, trene kampsport, skru på og kjøre veteran/sportsbil og mye andre "mannegreier"
AnonymBruker Skrevet 12. august #24 Skrevet 12. august Tiuren skrev (1 time siden): Er ikke det omtrent samme spørsmål som "hva er hobbyene dine"? Da blir det å kjøre MC, trene kampsport, skru på og kjøre veteran/sportsbil og mye andre "mannegreier" Kanskje, men jeg stoppet litt opp og tenkte dypt på om jeg egentlig synes hobbyene mine er gøy, eller om det er bare noe jeg gjør - litt som jobb for å ikke kjede meg. Så tok jeg et langt tilbakeblikk på mitt liv og lurte på når har jeg egentlig hatt det gøy. Når var det jeg sist lo høyt. Kom på at jeg hadde det ofte gøy med exen, fordi vi begge har sånn sans for humor. Og jeg har det gøy med barna mine. En god sexpartner er gøy. Kvinneguiden kan være gøy. Road tips er vel gøy... hva annet er egentlig gøy. Anonymkode: f6c23...c62
Tiuren Skrevet 12. august #25 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kanskje, men jeg stoppet litt opp og tenkte dypt på om jeg egentlig synes hobbyene mine er gøy, eller om det er bare noe jeg gjør - litt som jobb for å ikke kjede meg. Så tok jeg et langt tilbakeblikk på mitt liv og lurte på når har jeg egentlig hatt det gøy. Når var det jeg sist lo høyt. Kom på at jeg hadde det ofte gøy med exen, fordi vi begge har sånn sans for humor. Og jeg har det gøy med barna mine. En god sexpartner er gøy. Kvinneguiden kan være gøy. Road tips er vel gøy... hva annet er egentlig gøy. Anonymkode: f6c23...c62 Ting kan være gøy uten at man ler. Jeg synes for eksempel det er gøy å skyte, men det får meg ikke til å flire. Men hobbyene mine gir meg en god følelse, det er noe jeg liker å gjøre. Så for meg er det det samme Men forstår poenget ditt. Viktig å tenke gjennom hvorfor man gjør noe. 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #26 Skrevet 12. august Tiuren skrev (1 minutt siden): Ting kan være gøy uten at man ler. Jeg synes for eksempel det er gøy å skyte, men det får meg ikke til å flire. Men hobbyene mine gir meg en god følelse, det er noe jeg liker å gjøre. Så for meg er det det samme Men forstår poenget ditt. Viktig å tenke gjennom hvorfor man gjør noe. For eksempel, jeg strikker. Om det er gøy eller ikke er jeg usikker. Det er gøy å se resultatet og føle at man gleder andre med nytt plagg, men det er også mye jobb og ikke sikker jeg kan si det er gøy. Likevel har jeg en lang liste strikkeplagg jeg vil strikke. Anonymkode: f6c23...c62 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #27 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har fått dette spørsmålet et par ganger. Aner ikke hva jeg skal svare. Gjør veldig lite gøy, moro ting. Men når jeg er med riktig type folk, blir det meste/hverdagen gøy. Kunne sagt sex, men blir for suggestivt. Hva svarer du? Anonymkode: f6c23...c62 Reiser, går på trening, ut på byen med venner, fjellturer er noe av tingene jeg synes er gøy. Anonymkode: de076...642
Strigiformes Skrevet 12. august #28 Skrevet 12. august (endret) Er sammen med barna mine, og finner på ting med dem. Jeg synger 🎼🎵🎶 Får andre mennesker til å le 😂 Skriver på KG 🪶 Lager mat Er sammen med venner Svømme 🏊 Gå tur 🚶 Trener Spiller WF Synes egentlig det meste jeg gjør er gøy, og er det ikke gøy, så sørger jeg for at det blir det 😆😆😆 Endret 12. august av Strigiformes
Disney Adult Skrevet 12. august #29 Skrevet 12. august Ridning, trene hunder/kurs/hundetreff, fotografere, photoshop, strikke, sy, scrapbook/journal, brodere, og sist men ikke minst gaming. (Men jeg pleier ikke å nevne gaming, fordi "ikke-gamere" har så fordomsfulle meninger om det 😜
AnonymBruker Skrevet 12. august #30 Skrevet 12. august Disney Adult skrev (1 time siden): Ridning, trene hunder/kurs/hundetreff, fotografere, photoshop, strikke, sy, scrapbook/journal, brodere, og sist men ikke minst gaming. (Men jeg pleier ikke å nevne gaming, fordi "ikke-gamere" har så fordomsfulle meninger om det 😜 De går glipp av noe av å ikke like gaming. Anonymkode: bec61...790
Hydrium Skrevet 12. august #31 Skrevet 12. august Jeg liker å bake, og så trener jeg muay thai, ellers elsker jeg å se film (ligge på sofaen til netflix spør om jeg fortsatt ser på, men det trenger ingen å vite)
AnonymBruker Skrevet 12. august #32 Skrevet 12. august Jeg liker å løpe, høre på musikk, podcast, lese bøker, reise. Anonymkode: 4f7b4...c03
Engel Skrevet 13. august #33 Skrevet 13. august Trening, friluftsliv, Quiz, sosial med venner, gamer med ungdommene mine, ser en bra serie/film
AnonymBruker Skrevet 13. august #34 Skrevet 13. august Nå synes jeg jobben min er gøy🤓, henge med venner, lese bøker, gamer, kino osv. Anonymkode: 4b816...25b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå