AnonymBruker Skrevet 12. august #1 Skrevet 12. august Jeg har fått dette spørsmålet et par ganger. Aner ikke hva jeg skal svare. Gjør veldig lite gøy, moro ting. Men når jeg er med riktig type folk, blir det meste/hverdagen gøy. Kunne sagt sex, men blir for suggestivt. Hva svarer du? Anonymkode: f6c23...c62
AnonymBruker Skrevet 12. august #2 Skrevet 12. august Jeg reiser for gøy- kortere/lengre turer. Morsomste jeg vet 😅 Men dyrt… Utover det så blir det mer i gata ut og spise, treffe venner, være med kjæresten, kose meg med unga, trene… Men morsomste er å reise med barna/kjæresten 😊 Anonymkode: f30d0...271
AnonymBruker Skrevet 12. august #3 Skrevet 12. august Henger med morsomme folk jeg har kjemi med, hører på bra musikk og danser på stuegulvet, trener kampsport, går turer i skogen (bor nær marka). Når jeg tenker på gøyale ting mener jeg ting som gir meg glede og mening i hverdagen, ikke nødvendigvis standup-komedie Anonymkode: 01be4...e7c
AnonymBruker Skrevet 12. august #5 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg har fått dette spørsmålet et par ganger. Aner ikke hva jeg skal svare. Gjør veldig lite gøy, moro ting. Men når jeg er med riktig type folk, blir det meste/hverdagen gøy. Kunne sagt sex, men blir for suggestivt. Hva svarer du? Anonymkode: f6c23...c62 Synes det er vanskelig selv. Synes det meste kan være gøy, og enda gøyere i godt selskap. Har liksom ingenting jeg er helt oppslukt av, annet enn å gjøre det jeg har lyst til i øyeblikket, eller som jeg har lekt med tanken på en liten stund. Selvsagt er det noe som går igjen litt oftere, men når så mye er gøy er det vanskelig å trekke ut enkelte ting. Listen ville blitt veldig lang 😄 Et slikt svar har vist seg å være en dealbreaker for mange, men så er det også bare sånn jeg er. Anonymkode: 99d8f...1b5
AnonymBruker Skrevet 12. august #6 Skrevet 12. august Gamer litt, går eller reiser på turer, setter meg i bilen og kjører, hører på musikk, lager mat eller baker, henger med venner, handler ting på finn feks Anonymkode: 8946e...e5f
AnonymBruker Skrevet 12. august #7 Skrevet 12. august Slapper av hjemme uten mas og tjas. Må sies at jeg er kronisk syk, så jeg har lite glede. Men jeg gjør noen ting innimellom som jeg vet jeg setter pris på (eller gjorde), for å komme meg litt ut. Bader, f.eks. Kjøper en bok. Anonymkode: 27815...143
AnonymBruker Skrevet 12. august #8 Skrevet 12. august Syns i hvert fall folk som svarer trening og henge med venner på et slikt spørsmål virker ganske kjedelige. Har folk virkelig ikke noe andre hobbyer og interesser? Anonymkode: 34338...0fb
AnonymBruker Skrevet 12. august #9 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Syns i hvert fall folk som svarer trening og henge med venner på et slikt spørsmål virker ganske kjedelige. Har folk virkelig ikke noe andre hobbyer og interesser? Anonymkode: 34338...0fb Telle-trådene her på Kvinneguiden!! Anonymkode: a8e28...a86
AnonymBruker Skrevet 12. august #10 Skrevet 12. august Er det dialekt? Jeg er vant til at man spør om interesser. Jeg sier at jeg har interesse for å reise. Aldri at jeg reiser for gøy. Anonymkode: 8171c...2b6
AnonymBruker Skrevet 12. august #11 Skrevet 12. august Prøv å finn hvertfall et eksempel på noe du finner morsomt så de får en ide av hvem du er. Anonymkode: bec61...790
AnonymBruker Skrevet 12. august #12 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Prøv å finn hvertfall et eksempel på noe du finner morsomt så de får en ide av hvem du er. Anonymkode: bec61...790 Å synes noe er morsomt er jo noe helt annet enn "hva man gjør for gøy"? Siste høres bare ut som dårlig språk. Anonymkode: 8171c...2b6 2
-jk- Skrevet 12. august #13 Skrevet 12. august (endret) Spiller padel. Gjerne 6-8 timer i uka. Det er både gøy og trening på samme tid Dessuten veldig sosialt, man blir kjent med mange folk. Jeg er heldig som har 4 forskjellige senter innenfor 15 minutter fra her jeg bor. Stolpejakt er også morsomt synes jeg. Endret 12. august av -jk-
AnonymBruker Skrevet 12. august #14 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Syns i hvert fall folk som svarer trening og henge med venner på et slikt spørsmål virker ganske kjedelige. Har folk virkelig ikke noe andre hobbyer og interesser? Anonymkode: 34338...0fb Trening er min interesse og mitt sosiale sted og det er veldig gøy! 🙂 Jeg gjør jo andre ting også, padletur, fjelltur, biltreff(har veteranbil), strikker for meg selv og andre... Anonymkode: cb007...6d2
AnonymBruker Skrevet 12. august #15 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Å synes noe er morsomt er jo noe helt annet enn "hva man gjør for gøy"? Siste høres bare ut som dårlig språk. Anonymkode: 8171c...2b6 Hva har det å si? Svar på begge, spør hva som menes, avslå over dårlig språk. Anonymkode: bec61...790
AnonymBruker Skrevet 12. august #16 Skrevet 12. august Drar på fest, ber folk på middag/spillkveld, kaffebesøk, kino/lekeland med barna, badetur, gåtur med bål, strikker, hører på lydbok/leser, pusler:) Anonymkode: 55fa3...939
Nevian Skrevet 12. august #17 Skrevet 12. august Med unntak av vinteren spiller jeg mye discgolf. Spiller padel gjennom jobb, det er kjempegøy! Kan spille forskjellig på PC'en. Høre på musikk, samt spille gitar eller piano til er også artig. Reise på ferie, og redigere film fra ferien etterpå. Og hvis jeg skal kjøpe et eller annet, så elsker jeg å gjøre research for å finne ut akkurat hva jeg skal kjøpe. Det er nesten artigere enn det faktiske kjøpet
Nevian Skrevet 12. august #18 Skrevet 12. august -jk- skrev (14 minutter siden): Spiller padel. Gjerne 6-8 timer i uka. Kjempegøy, men blir ikke det innmari kostbart?
AnonymBruker Skrevet 12. august #19 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hva har det å si? Svar på begge, spør hva som menes, avslå over dårlig språk. Anonymkode: bec61...790 Ok, dårlig språk. Det er stortsett svensker og folk som snakker engelsk som spør om det. What do you do for fun? Anonymkode: f6c23...c62
AnonymBruker Skrevet 12. august #20 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har fått dette spørsmålet et par ganger. Aner ikke hva jeg skal svare. Gjør veldig lite gøy, moro ting. Men når jeg er med riktig type folk, blir det meste/hverdagen gøy. Kunne sagt sex, men blir for suggestivt. Hva svarer du? Anonymkode: f6c23...c62 3D design Anonymkode: ec7ea...9ab 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå